Tänään olen onnellinen siitä...

Vika matto pesty!!! :) Kyllä on huomenna mukavaa laittaa puhtaat matot jokaiseen huoneeseen :) Yhden koneellisen pyykkiä meinasin vielä pestä - sitten onkin Netflixin aika <3
Tänään ollut yllättävän tasainen olo!

Sauna jäi huomiselle ;----D
Ja se jääkaappi!!!!!!!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Vitsi että meni yö tytön kanssa hyvin. :) Tyttö nukahti kymmeneltä ja mä myös. Heräs kolmen tunnin päästä syömään,nukkui kolme tuntia ennen kuin syötin jälleen. Nukkui 6 tuntia omassa sängyssä ja mäkin sain viimein kunnon yöunet... Jee! Kyllä oli ihan eri olo aamulla.

Oli nii jäätävä lehtimyyjä jätkä puhelimessa, et pitihä se Cosmo tilata taas :-D

Keittiökaapit valittu! Myös muuttoajankohta selvinnyt ja se on jo kuukauden päästä ja siihen mennessä pitäis kaikkien viimeistelyjenkin olla asunnolla valmiina. Mun muutto-osuus jäänee aika pieneksi vaikka hyvässä lykyssä tuohon mennessä ehtii jo toipua mutta uskon että saadaan apua, maksullista ja talkoojengiä.

Testasin vielä rautakaupasta takaisin tullessa työmatkareitin uudelle asunnolle, vaikkei täs nyt ihan heti oo tarvetta sinne suuntaan ajella. Ihanaa kun ei enää tarvii ajella parin tukkoisen risteyksen läpi vaan pääsee koukkaamaan vähän syrjemmältä ja jos käy säkä niin päiväkotikin on siinä reitin varressa.

Kävin kävelyllä! Ja kaupassa samalla, hyvä minä! Oli kaunis sää, istuskelin puistossa penkillä ja silittelin mahaa. Eikä edes kauheen kovia kipuja tullut matkalla ja piristyin vähäsen!:)

Että hullu siivoushimo laantui! :D 2 päivää tuli jynssättyä aamusta iltaan, olihan se hullua (toivottavasti pääsisi tänään synnyttämään niin pääsisi taas elämään sikalassa :D)...

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Tinska: Aatella, sul on vauva huomenna :Heartred Varmasti jännittää, mut mieti se on huomenna ohi..Mä oon ihan pikkasen kateellinen teille, jotka tietää vauvan syntymäpäivän. Toivottavasti maltat nukkua ens yönä :)

Kun vaan nyt kaikki menis hyvin :Heartpink Epäilen kyllä sitä ens yön unta, mutta nukutaan sitten saikulla!
Mie olen ite helpottunu siitä että tiedän syntymäpäivän etukäteen, mutta sitten taas toisaalta harmittaa se, että ei saa kokea sitä synnärille lähdön jännitystä niinkuin te. Jännä tää ihmismieli :)

Mutta ei mee kauan että lopuillakin on vauvat sylissä :)

Kaikki menee tinska hyvin, suunniteltu sektio on kuitenki niin hallittu ja turvallinen tilanne, yleensä jos sektioissa tulee komplikaatioita ne on kiireellisissä/hätäsektioissa, mutta niistäkin suomessa suurin osa menee hyvin. :)

Ens viikolla tähän aikaan oot varmasti jo vauvan kanssa kotona, ja aattele kuinka nopeasti yksi viikko menee!

Mä voitin kans jossain foorumin arvonnassa! :smiley-bounce013 (En oo kyllä tietoisesti mihinkään osallistunut) Mutta palkinnoksi 30e lahjakortin mammaksi.fi nettikauppaan. En olekaan ennen moisesta kuullut, mutta pitääpi tutustua :)

Mikäs kilpailu toi oikeen on ollut? Mä tiedän vaan ton kuukauden höpöttäjä palkinnon, mut siinä listalla ei mitään mahdollisuuksia :grin

Oliks se nyt 200 viestiä / kk niin osallistuu siihen arvontaan. Toukokuiset ny löpisee sen verran jo parissa viikossa :P

Aa okei :) En ollutkaan kuullu moisesta. Mut joo ainakin vielä riittää aikaa näpytellä, mut katotaan paljon täällä hiljenee ku vauvat syntynyt. Selkeesti havaittavissa se ero siihen paljon tänne tuli tekstiä sillon ku kenelläkään ei ollut vielä vauvaa.

Huomaa selkeesti eron, ennen sai plärätä monta sivua kun tekstiä oli tullu muutamassa tunnissa.. Nyt tahti ei oo ihan sama :grin

Takaisin