Tänään olen onnellinen siitä...

Tosi monta 38+viikolla! Jännätään sit yhessä! ...tai ahdistutaan yhdessä ku ei tapahdu! :p

Mie oon kuolannu mun miehen perään. Se on niin komeeee:love7ja se on ollu niin ihana ja söpö ja kultanen koko tän viikon! RRRRRRRrrrraakastan sitä!! :Heartbigred Aika ihanaa

Hiton mainokset ku pomppii miten sattuu tähän keskustelujen päälle, ni en nää kuka on kirjoittanut yllä olevan kommentin! Täällä harvemmin on kenelläkään ollut aihetta ylistää miestään, arethaa lukuunottamatta :grin

Se on Muruska! Mä taas näen kirjoittajan, mutten saa viestiä esiin ilman kikkailua.

Kyllä mäkin voin ylistää mun miestä, se on ollut ihan ihana. Nyt se kyselee, mitä haluan tehdä illalla. Hirveän mielelläni keksisin jotain hauskaa ehdotettavaa, mutta rehellinen vastaus on varmaan "kitistä ja syödä jäätelöä".

Noi mainokset on olul kyl pari päivää tosi ärsyttäviä, kännykällä ku selaa niin ne tulee kirjotusten päälle!

Joo mikähän täs on ku mun mielestä mun mies on näyttäny lähiaikoina tosi hyvältä ja tekis mieli tehdä sen kanssa vaikka mitä jos ei olis näin raihnanen olo ja supistaisi ja vihloisi yms koko ajan! Jotain ihme hormoonijuttuja vissiin??!!

Mun mies on edelleen ihana. Tällä viikolla se on tuonut mulle apteekista rohtoja, kaupasta herkkuja, kuskannut mua lääkäriin kesken työpäivän, soittanut neuvolaan ja labraan mun puolesta ja pari päivää sitten toi mulle yhden älppärin, josta oli puhetta ehkä kuukausi sitten levykaupassa eikä just silloin löydetty ko. levyä.

Iltaisin se höpisee pojalle, että tuu jo sieltä. Nukkumaan käydessään tapaa pidellä molemmin käsin mun mahaa. Jättää aamupusut väliin vain koska tietää, että nukun tosi huonosti öisin eikä halua herättää. Laittaa mulle joka päivä ruokaa. Suhtautuu mun huoliin ja murheisiin lempeällä ymmärryksellä eikä koskaan vähättele. Uskoo, että musta tulee aivan mahtava äiti.

:Heartbigred

In your face! Tulihan se sieltä :grin

Mä en oo yhtään kateellinen. Pidän vielä näin viimeisilläni pitää huolen niin kodin, itseni ja miehen tarpeista ilman apuja :rolleyes:

Miekin niin haluisin halia miestä Kunnolla! Ja pomppia sen päällä monen kk:n tauon jälkeen! :D

Mies heräs aamulla siihen kun hänen käsi oli ihan puutunut!
Se oli jäänyt mun mahan alle puristuksiin :'D
Nauroin tolle vaikkei se nyt niin erikoista ollut - mutta kun katsoo näitä teidän minimasuja ja kun miettii että mun jättiläinen se vaan jyrää kohta miehenkin alleen, nii pisti vähän naurattamaan :---D

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

oma mieheni on myös ihana, joskus :D vaikka ignoraa aika usein asioita.. vähä niinku saanu iteksee "odottaa" tässä, mut kyl hän omalla tavallaan huomioi. tekee mulle usein iltapalaa ja ostaa herkkuja kaupasta, tekee kodinhoidossa ne askareet joita en itse pysty/jaksa tehdä ja kantaa kauppakassit yms...

silti, vois se innokkaampikin olla uudesta tulokkaasta ja siihen liittyvistä asioista... ai niin, sori tää oli onnellisuus ketju :D

Takaisin