Tänään olen onnellinen siitä...

Kaikki seuraavan kuun laskut maksettua vuokria myöten :) Itselle kävi viimeksi niin että lähdin synnyttämään vuokranmaksupäivänä ja oli tullut jo muikkari kun tulin takas kotiin.. Vaikka kaikkihan on setvittävissä, mutta mua hävetti.. ;)
Myös esikoisen päiväkodin tulotietolomakkeeseen tulevia liitteitä metsästin pienessä kiireen ja paniikin välitilassa - nimittäin mua supisti siinä samalla ainakin tunnin, ei ollut kipeitä mutta tykytti alaselkää.
Alkoi jo pelottamaan että mitä tässä on hoitamatta vielä, mutta nyt kun laskut, ja paperihommat hikipäässä hoidettu niin on levollinen mieli :)
Tuli myös ostettua tänään naposteltavaa synnäriä varten: RedBull miehelle, mulle Cola, pillimehua, karkkia, suklaata ja pien sipsipussi ovat erillisessä pussissa ja mun kassista löytyy pari myslipatukkaa ja sinne pitää vielä kyllä lisätä pillimehua ;D
Ja kyllä, viimeksi olin 18 h synnyttämässä ja jos nyt menee yhtä pitkään niin haluan että on purtavaa - myös sairaalapäivälle 8)

Sain myös soitettua Kelaan muutamasta jutusta ja siivottua Paperikaapin :D Vihaan papereiden silppuamista ja hävittämistä!
Mut nyt on olo että olen aloittamassa "puhtaalta pöydältä" kun ei ole vanhoja papereita mapeissa :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Mä en ainakaan saanu syödä mitään synnytyssalissa, koska mahan pitää olla tyhjä, jos joudutaan sektioon. Vähän sain juoda vettä ja mehua. Esikoisen alatiesynnytyshän päättyi sektioon ja niin kauniisti leikkaussalissa oksensin mieheni päälle vaikka olin saanu pahoinvointilääkkeen. Nii ja olin syöny edellisenä iltana osastolla iltapalan.

Tää päivä on menny ilman pahempia kipuja :) Vähän vaan supisteli kaupalla käydessä!
Aurinko, kevät :Heartpink ... Ja meillä kävi tänään kurssilla yks komea mies pitämässä "luentoa". Nyt mie oon ihan in lööööv :grin Oikeesti, pitkästä aikaa on tänään ollu sellanen olo, et oispa mukava kun ois joku jakamassa tätä arkea. Jännä fiilis. Hormonit?

Mie sain avautumisvaiheessa syödä, mulle tuotiin 3 eri ateriaa sen yhden päivän aikana.. Vasta kun sektiouhka tuli mulle niin mullekin sanottiin ettei saa syödä tai juoda :)
Mulle on tärkeintä että miehelle on pikaista virkistävää, sekä sit kun vauva on syntynyt niin mulla on ainakin ollut kamala nälkä vielä sairaalan aterioiden jälkeen (alkanut imetys piti mulla superruokahalua 1-2 kk yllä ;) )...

Tuokin on vissiin niin sairaalakohtaista. Kyllä meillä miehellä oli eväät ja mäki kuvittelin saavani niistä osan, mutta ei. Ja tosiaan mulla ne lisäpuudutteet ton pahanolon siellä leikkurissa. Narkkari pisti lisää puudutetta, että oon varmasti alapäästä puuduksissa.

Tilasinpa kolmannen paketin täl kertaa kyl H&M:ltä. Saa nähä mite pitkää ny menee.. Viimeks meni nii pitkää et peruin koko tilauksen, mut ny ei oo onneks kiirettä kun tuskin sitä ihan ässä kokoon heti pääsee :P

Mannaryyni mä tilasin just kans "pari pikkujuttua" h&mltä. En kyllä oikeesti tilannu ees mitään tyhmää!

En miekää, ihan perusvaatteita joita pystyy arkenaki pitää :) tänää menny omiin vaatteisiin satku, ups.. MUTTA enpä oo ylipuolee vuotee ostellukaa itelleni mitää kivaa (paitsi tosi rumia L-kokosia tokmanni vaatteit, hyi!) :)

Mies lupas et pääsen viel kampaajalle ennen synnytystä ! :p Jihuuu ! Meil on ollu rahasta tiukkaa ja on tosi mahtavaa et saaaaaaan mennä ! :grin Alkaa mennä hermo tähän tupsuun jo :p

Mulle tulossa vika pkt Hm:ltä viimeistään seuraavassa kuussa, siellä yks toppi minkä ehkä otan ja luultavasti loput menee palautukseen.
Tänään hain yhden hm:n ja melkein kaik läks takas, "ihan kivoja" kun olivat.
Pari sellasta löysää paitaa missä pitsit kyljessä tuli otettua (valkoinen L raskauden loppuun ja musta M kun vähän kiinteytyy, joku 8 e / kpl raaskin niihin sijoittaa :) ), miehen tytölle yks ihan blingbling-paita 4 e, ihan viiksikirahvikuvainen ruokalappu 4 e ja tollasta pientä!

La käytiin ihan Hm:llä ja mies osti mulle 2 kpl mammapaitoja 3 e / kpl alessa :D Se sanoi että kyllä sut saa helposti onnelliseksi ;---D Hehe! Mutta mitä sitä tuhlaamaan liikaa, kohta se nyytti on jo sylissä <3

Olin päivän päälle työkavereiden kanssa pizzalla (mä-söin-kokonaisen-kebeb-pizzan-ööörghh) ja oli niin hauskaa. Kotiin ajellessa mietin että mä oon niin onnellinen. Ihana ja kunnollinen mies, kaunis (vaikka vähän ahdas) koti, muutama rakas kaveri jotka oon tuntenu melkein koko elämäni ja mielenkiintoinen työ sekä mahtava työporukka joiden pariin palata sitten kun muksu pärjää hoidossa.

Meillä tapahtuu työpaikalla isoja muutoksia tällä välin kuin oon poissa, mutta uskon että mulla siellä vielä pesti pysyy ja meidän tiimikin pysyy suht ennallaan.

Ihan mielettömän hieno keli ulkona! Aurinko paistaa ja ei oo enää edes kylmä. Ei pysty valittamaan vaikka kuinka väsyttäis!

nukuin hyvin! 3 kertaa vessassa tietty mut ihanat sikeät unet neljästä ysiin! ( eilen olin kahdella kävelylenkillä ja illalla kyl huomas kropassaan sen)

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

Sama juttu, nukuin hyvin ja nyt lähden hierojalle.. Jippii! Ja aurinko paistaa ja vauvan peitot ym. on narulla kuivumassa :)

Ei saa puhuu suklaasta ja pizzasta ku tekee mieli vaan kaikkee epäterveellista ja tavallinen kotiruoka ällöttää!! :grin
Mut epäilemättä sä (kin)oot ansainnut sen, tervemenoa äippälomalle-kohta me kaikki ollaan äippälomalla:)

Takaisin