Tänään olen onnellinen siitä...

Kivuliaat supparit eivät vaivaa - siispä lisäsin jo nyt liikunnan määrää jos samalla nesteen kerääntyminen vähenis! :) Olo on hyvä ja energinen, myös eilen tuli nukuttua _vähän_ paremmin kuin tässä viime aikoina!

Mulla on tällä hetkellä olo kuin ei edes olisi raskaana :D Varmaan toi aurinko on piristänyt liikaa ;)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Kävin lenkillä auringossa ja ostin kotimatkalla vähän karkkia :) Ihanaa kun kevät tulee niin kovaa vauhtia! Joka paikka on vaan ihan kurassa!

Miekkiin halluun suklaata.. Joku puhu jätti kinder munasta.... Hitsi, kun himottais ahmia sellaset 20kpl niitäkin pieniä.. Maksaavat vaan pirusti!

Jep, kyllä niin tekis mieli vetää mignon-munia ja mämmiä, mut pitääpi ostaa sit varastoon, et saa synnytyksen jälkeen.. ja simaa ja munkkejakin saa vasta sitten..

Pitää ehkä hankkia joku pomminvarma kaappi omille herkuille... tosin mämmiä meillä ei muut syö.

noh, nyt jotain muuta ajateltavaa kuin herkut..

Huomenna viikon viimeinen työvuoro! Huoh. Mut kaksi viikkoa vielä...

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mun tilaama isyyspakkaus on tullut postiin <3 Ihana aurinkoinen ja lämmin sää. :) Pitkät päikkärit miehen kainalossa! :love7

Ekat ruoat pakkasessa, työkkäriin ilmoitettu netissä äippäloman alkaminen ja työnhaun päättyminen :)
Tästä päivästä selvitty kahden uhmailijan kanssa ja ollaan taas vanhempina pikkusen viisaampia ;)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Työkaverit yllätti illalla äitiyspakkauksella, joka sisälsi kaikkia hemmottelutuotteita. Mukava leffailta siinä samassa. Maanantaina viiminen työpäivä!

Mikä isyyspakkaus, mistä sellasia saa tuhinamurmeli?

Ollaanko me spiraalin kaa ainoita jotka joutuu vielä 2vk töissä kärsii :-D

Mimmma ette oo.. Mullahan olis vielä virallisesti 3vko töissä kärvistelyä, mut mitä esimiehenikin puheista eilen käsitin ni haluisi minun jo jäävän sairaslomalle :grin Kai musta alkaa olee enemmän haittaa kuin hyötyä:oops:

Takaisin