Tänään olen onnellinen siitä...

Sain pestyä erittäin likaisen jääkaapin, pakastin täynnä leipää ja ruoka-aineksia :)
Tein kivat kirpparilöydöt tänään!
Vielä pitäis työkkärissä katkaista työnhaku, mutta onneksi sen voi tehdä netissä jopa heti tänään.

Mietin, mitä järjestelyjä vielä voisi tehdä ennen vauvan syntymää?
Kaikki vaatteet hankittu, kaapit siivottu, varasto siivottu..
Ompelukset, ainiin muutamat ommeltavat housut ois vielä :) Mie en vaan jaksais sitä ompelukoneen meteliä vaikka se on uusi ja "hiljainen" kone.. :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Mun vauva osaa sanoa kiitti, kun sille antaa jotain. Ja ymmärtää jo ihan tosi paljon asioita kun sille höpisee..

Ihanaa, kun toinen on kasvanut isommaksi pojaksi, mutta silti on vielä niin pieni. :) Eilen taputteli mun paljasta masua ja juttelin et sieltä tulee pikkuveikka, ni toinen painaa pään massulle ja sanoo "aaaiiiii". Ehkä ei tarkottanut sitä vauvalle, mut silti tuli tippa linssiin.

Hyvä ilma, vaunut tsek, mekin ollaan saatu kohta päivä pulkkaan yhden kipeän lapsen kanssa kahden oireilevan vanhemman voimin :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Tyttö nukahti tuohon kainaloon kiukuttelun päätteeksi. Tää on harvinaista, kun ei enää kotona suostu päiväunia nukkumaan.
Voiko olla mitään suloisempaa, kuin oma lapsi nukkuu. Niin viaton ja haavoittuvainen, niisk! :love7

2h päikkärit ja taidan vielä jatkaa unia kun mies ei oo kotona ja saan nukkua rauhassa!

Tuo ulkona käyminen ois nii ihanaa, mut rahat on tiukilla ja kiva tietää, et vähennetään entisestään lapsperheitten tukia ja lisiä.. Saan siis heittää date nightit unholaan.. Mut pitäkää te hauskaa! :)

Mä mihinkään elokuviin jaksanut, kun syöminen kävi haukotuttamaan niin kovasti. Houkuttelin miehen kuitenkin vielä iltakaljalle, ettei ihan tyngäksi jäänyt ilta.

Nyt oonkin kypsä nukkumaan. :sleep002

Takaisin