Tänään olen onnellinen siitä...

Meillä on taas höpöpäivä, ku yö meni valvoessa ja saatiin seksi asiatki selviks, ettei ilman öljyy enää tänks eikä siin ollu sen ihmeempää, kun meitsin jääräpäisyys ko en kehdannu toistaa asiaa, et öljy puuttuu.. ja sit otettiin aamuyöstä kaikki irti.. :rolleyes: Mies kyllä nauro miu öljyasialle, et siitäkö ny oliki kiinni vaa.. Mut ei se oo helppoo näil arvilla pyydellä ekstroja ko ei ulkonäkö hirmusest kohenna itsetuntoa muutenkaa.. :rolleyes:

Nyt mietitää minne mennään syömälöimää, ku ei jakseta tehä ruokaa ja kumpikin himotaan letipihviii!!!! Kuola valuu.. :) Eipä olla valvottu näin viimeks, kun kesällä ko päästii yökerhost kotii.. Oli kiva kattoo auringon nousua aamu viiden jälest :P

Tasan 2kk siihen, että pikkuherran pitäisi syntyä. Ajattelin niin, että 2kk päästä tulee olemaan elämäni yksi onnellisemmista päivistä ja elämässä suurimpia askeleita eteenpäin. Niin onhan tuo 2kk lyhyt aika! !! ♡♡♡♡♡

Tänään uskaltauduin käymään saunassa pitkästä pitkästä aikaa ja pääsin jopa omin avuin punkeemaan lauteille, vaikka noi korkeet lauteet, lyhyet jalat ja iso maha ei kauheen hyvä yhdistelmä olekaan... sain vielä mieheltä hartiahieronnan lauteilla, kyllä vaan tuli hyvä olo :)

Rentoudutaa loppuiltamiehen kaa sängys löhöten.. Seki saa pian gradunsa tehtyä..

Huomenna alkaa äitiysloma <3 Olis kyl ollut tää ja huominen saikkua supistelujen takia, mutta en kehtaa olla kahta vikaa päivää pois töistä joten meen töihin istumaan enkä tee siel mitään (ainakaan melkeen). :)

Ulkona on ihanan raikasta ja aurinkoista, pikkutyyppiä varten alkaa kaikki olla kasassa ja söin lettuja aamupalaksi. Hyvä fiilis siis :)

Huomenna alkaa äippäloma. Saas nähdä muuttuuko kotona meininki, kun sairasloma loppuu ja äitiysvapaa alkaa. :p

Viimeinen työviikko! Onko se oikeasti tosiaan mun vuoroni, tuleeko musta oikeasti äiti? Hirvee epäusko vieläkin hetkittäin, vaikka oon niin täynnä vauvaa, että portaiden alaspäin käveleminenkin hengästyttää.

Ne meni jalkaan!! Meni jopa nappi kiinni kun mahan alle asetteli!!! Nimittäin mun ihanat loppukesällä ostetut farkut, jotka oli sellaista kokoa johon en vuosi sitten kuvitellut ikinä mahtuvani.

Ja nyt olin jo aatellut että ne farkut on tän lihomisen kanssa bye-bye. Mulla on ehkä toivoa että pääsen joskus takaisin viimekesän mittoihin vaikka vaaka naukuu kohta liitoksistaan kun massani siihen asettelin! :happy093

Muokattu viimeksi:
Sain vihdoin vauvanhoitopöydän maalattua tai siis eka maalikerros... Ny neuvolaan ja sit homma jatkuu!

Mun äitiysloma tekemis suunnitelmat on kuulkaas edenny hyvin. Jalka hoito käyty, vauvapyykkihomma etenee, hoitotaso etenee, kaveri-vauvakutsu-herkuttelubileet järjestymässä...
Kutsut laitettu ja 9/10 ilmoittatunu osallistuvansa. Mahtavaa! Ystävät ihan innoissaan, kun kerranki jollakin on aikaa järjestää porukkaa koolle.
Luulin, ettei varmaan kukaan pääse, kun perheellisillä on niin kiireistä. Mutta ongelma taitaa olla nykyään enemmän se, ettei kenelläkään oo aikaa ja tarmoa järjestää!

Ja sykemittarikin piristi mua aamulla pokaalilla - olen piiiiiiiiiiiitkästä aikaa saavuttanut mittarin laskemat liikuntatavoitteet :)

meen porukoille koiran kans päivähoitoon taas, kun mies menee yliopistolle opponoimaan.. kiva päästä tästä kämpästä pois <3

Ihana puolen tunnin höyryävän kuuma suihku! Tuntuu niinkun oisin ihan eri ihminen nyt :)

Perhana tilasin itelleni kesäks maximekon ja reikä tunikan johon kuuluu saman sävyinen tank-toppi.. :) Shoppailu miun ex-terapiamuoto is back..

Oi, mäkin haluan maksimekkoja! Löytäis vaan sen mallin, mihin nämä megalollot mahtuu. Halternekit on aivan nounou, pysähtyy liikenne jos sellaisessa ulos menee.

Mä haaveilen superdryn yhesta maxi mekosta ens kesäks, mutta sekin on niin kallis... Niinkun kaikki nykyään!
ImageUploadedByVau Foorumi1395676802.306600.jpg
Toi olis vaan niin kiva kesäks!

Takaisin