Tänään olen onnellinen siitä...

En tiiä siitä. Tuli nähtyy toi kulta vahingossa, kun näyttivät suomipelin ohessa pienes ruudus sen :P

Mannaryyni naiset sai aamupäivällä hopeeta ja sit miehet kultaa :) Hyvä päivä, kunhan toi viimenen 20 min vielä kestetään!

Sain pestyä kaikki lasten pehmolelut (vielä ois kovien lelujen pesu), sain siivottua varastoa ja hävitettyä sieltä ja lasten huoneesta sellaista lasten tilpehööriä puolikkaan jätekassin, sekä hyväkuntoisia leluja lähtee turvakodin lapsille! On tästä sairastamisesta jotain hyötyä!

Esikoinen on nukkunut 3 tunnin päikkärit eikä enää yski hirveästi, jee!

Tänään Ehkä meinasin uskaltaa polkasta vähän mun pyörää ;)
Kaikkea kivaa siis!

Muokattu viimeksi:
Selkis, ettei poitsua leikata tällä viikolla. Oon tyytyväinen ettei just nyt tartte asiaa enää jännittää, vaikka toisaalta harmittaa, että odotus sen suhteen jatkuu ja käytännön järjestelyt mietityttää leikkauksen siirtyessä lähemmäs vauvan syntymää. Mutta siitäkin selvitään, niin kuin kaikesta muustakin tähän asti. Nyt saa hetken hengähtää ja olla stressaamatta.

Hyvä että se asia selvis, mutta harmi että lykkääntyy. Toivotaan että kaikki tosiaan järjestyy kuitenkin!

5 päivää välissä sit miulla ois työnjohtoa muuton parissa! En vaaaaaaaaaaan jaksais oooooooooottaaa...... :happy093:Heartbigred

Ja tänään nään miu porukat <3 Ollaa kaks viikkoa oltu erossa, kun niillä on ollu influenssa....... Onhan täs melekonen ikävä jo! :)

Lakkasin kynnet toista kertaa koko raskauden aikana (ai miten niin kiire???), nypin kulmat ja tänään, raidoitan hiukset!

Hyvä olo, miehen kanssa ollaan pussailtu, halailtu ja saatu seksikin liukastevoiteen turvin sujumaan.. <3 Ihan kuin oltais vasta tavattu, rakkautta ilmassa! :D

Odotan kevättä että päästään tekemään kaikkea kivaa porukassa ja että päästään miehen kanssa ulos syömään, ehkä muutamalle kuumaan kesäyöhön!!! :')

Mie pakkasin jo viime kuun lopulla melkein kaikki innoissani, kun luultiin (kun meille ilmoitettiinkin) et asunto vapautuu 1.2., et pakko häippästä sillon, mut sopimusta tehdessä saatiinkin kuulla. Et laittaavat muuttopäiväksi vasta 1.3. (myö saatiin lupa muuttaa jo 26.2.). Nii ei tarvinnu maksaa kahesta asunnosta vuokraa.

Että onhan täällä jonkin verran vielä pakattavaa, muttei oo kiirettä ko tosiaa pakkasin jo melkei kaiken tammikuussa! Että huomenna kun alkaa loppuja keräilee kasaan :p Tosin mie malttamaton käskin tai pyysin :p miehen repimää verhot ikkunoista tänä aamuna jo !

Pyytäkää apuja pakkaamiseen jos ei meinaa jaksaminen riittää! (Ei miullakaa nyt riittäisi, ilman töitäkään).

Vapaapäivä! Aamulla kävin kampaajalla. Tää mun luottis osaa aina leikata mun hiukset aivan sairaan hyvin, niin nytkin. Sitten onnistunut kipparikierros ja vielä viikonlopun ruokaostokset kiireettömästi kyytiin.

Nyt jännätään kultsin kanssa lätkää, sen jälkeen tehdään pizzaa ja illalla mennään kanssa katsomaan stand uppia.

:HeartredI:HeartpinkH:HeartredA:HeartpinkN:HeartredA:HeartpinkA:Heartred

Takaisin