Tänään olen onnellinen siitä...

Aamu kasista siivonnut, pyykännyt, tehnyt lihamureketta ja perunamuusia :)
Vielä päivä jatkuu kauppaan, leipomoon hakemaan vuokaleipää voileipäkakkua varten ja ei kun takas keittiöön :D
Eikä edes väsytä tai ärsytä!!

tunteet on tasaisemmat kuin eilen. Heräsin hyvällä mielellä, verensokerit on kohdallaan, juhlitaan pientä hassua poikaa, kakku ainakin näyttää hyvältä ja tein siitä sellaisen, että itsekin voin syödä (mantelipohja ja steviaa käytetty makeutuksena, mansikkarahka sisältö ja päällä tumminta suklaata mitä löytyy; saa nähdä maistuuko se muille...)

Tänään on hyvä päivä. :) Hyvää ystävänpäivää kaikille!

Mies toi mulle ystävänpäivälahjan!! Nimittäin VoF-arvan. Ei ollut voittoa, eli epäonni pelissä, onni rakkaudessa :Heartpink

(Mä sille kyllä vähän vihjasin että olis kiva saada joku ylläri :grin)

Ihanaa ystävänpäivää kaikille!

Mulla on niin ihana aviomies <3 Toi mulle kukkia tänään ja oli muuten eka kerta kun saan mieheltä kukkia. Oli viel miun lempparivärisiä <3

Niin ja hyvää ystävänpäivää <3

Mie sain vaaleanpunaisia ruusuja, suklaata ja mukin :') Oli ihan kiva ylläri, ku olin aamusta asti järkännyt viiteen asti illalla synttärihommeleita.. <3
Voileipäkakku onnistui, leivoin vielä pojan kanssa omenapiirakan kun miehen kaveri tuli käymään kahvilla..

Tää olis kyllä pitäny kirjottaa jo eilen mutta kävin ulkona eilen illalla! En ees muista millon olisin viimeks laittautunu ja pukenu nätit vaatteet päälle. Oli kyllä kivaa käydä pyörähtämässä ihmisten ilmoilla vaikka en myöhään viihtynykään vaan selkä rupes vihottelemaan.

Mie pääsen taas laittautumaan maanantaina, kun vien tuon miehen synttäreittensä kunniaks syömään <3 Oon välttäny meikkivoiteita ja muita kosmetiikkatuotteita missä on parabeeneja ja muutenkin. Niin tuon yhden tärkeän päivän kunniaks ajattelin laittautua piiiiitkästä aikaa ja tuntea itsensä hetken naisellisemmaksi :) Vaikkei tätä naisellisemmaksi voi tuntea itteään ko maha pystyssä. :D

Ai pihkura, olisinko sittenkin saanut nauttia vikakolmannes kahvit jo parisen viikkoa sitten? Mä nimittäin juhlistin sitä tänään. Joka tapauksessa loppusuoralla mennään!! :smiley-bounce013

Mä ostin ekat vaipat :smiley-bounce012 Naty-merkkisiä hieman luontoystävällisempiä kun en ainakaan aluksi halua kestovaippailla. Ja sitten illalla on ystävän kotona ystävien kemut, joiden kanssa ollaan hengattu jo melkein 20 vuoden ajan :smiley-bounce016 Eli 4 ystävystä tapaa taasen. Selkä on hippusen parempi ja sain jnkv enemmän nukuttua kuin aiemmin.

Hih, voitin taas kiusauksen: synttäreiden herkkusaldo oli 1 ohut pala voileipäkakkua, yksi pasteija sekä yksi pieni pulla! Jee! Olisin himoinnut eniten suklaapipareita, ai että..
Ja ainiin, ei mennyt suklaata tänäänkään vaikka sitäkin oli pöydässä!
Treeniäkin sain tehtyä n. 30 min!

USA teki maaaliiiin!! :D

pahottelen jatkuvaa jääkiekkointoilua, mutta minkäs mä sille voin että elän täysillä mukana!

Jos olen oikein ymmärtänyt, viimeinen kolmannes pärähti käyntiin.

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app

Takaisin