Tänään olen onnellinen siitä...

Nukahdin viimeyönä jo ennen 01, en muista millon olisin viimeks saanu niin "ajoissa" unta! Nään tänään myös yhtä kaveria pitkästä aikaa ja on muutenkin aika hyvä mieli heti aamusta :)

Vihdoin on oikea aurinkoinen pakkaspäivä! Ihmiset näyttävät muuttuneen puheliaammiksi, vähän samaan tapaan kuin ekana kevätpäivänä usein - oon hölpöttänyt bussissa ja kadulla jo monen ventovieraan kanssa. Eilen olin huonotuulinen ja väsynyt koko päivän, mutta tänään mikään ei voi pilata mun hyvää tuulta. Mahassakin on bileet.

Tuntuu että olen nyt kolmatta päivää toooodella pitkästä aikaa oma itseni ja virkeä!!! Tiedä mikä maanis-depressiivisyys on päällä (joo kai se on ihan normaalia!) mut monta kuukautta mennyt enemmän tai vähemmän saamattomuudessa ja väsymyksessä, nyt yhtäkkiä taas virtaa tehdä vaikka mitä! Jos nyt ompelis lastenhuoneeseen verhot, kankaat ostettu joskus ennen joulua.. ;)

Ai että oli ihana HERÄTÄ herätyskellon soittoon! Alkuyö meni vähän levottomasti, mutta on toooooodella paljon levänneempi olo nyt kuin vaikkapa eilen.

Taisi olla sittenkin pimeys joka sotki unirytmin vaikka eipä tuo nukkuma-asennon löytämisen sietämätön vaikeus helpottanut unentuloa. Nyt kun on lunta ja valoa niin aivot on taas kärryillä mikä vuorokaudenaika on menossa.

Talvi, lumi, pakkanen <3 <3 <3

Seksi maistuisi taas, ihan liikaakin.. Harmi vaan että noi alapään suonet ei tykkää..sanoinkin taas miehelle että kun olen toipunut synnytyksestä alkaa kyllä sellaiset rynkytykset, että se anelee mua lopettamaan :D

Takaisin