Tänään olen onnellinen siitä...

Olipa kiva käyä lastentarvikeliikkeessä tässä vaihees ja mieskin oli mukana. Viimeks kävin joskus lokakuussa porukoiden kanssa, sillon se oli jäätävää, mut nyt aivan ihanaa oli! Vielku kakskin käytiin! :)

Viikon vi-siblin tankkauksen jälkeen vatsa viimein osoittaa toiminnan merkkejä, jes!:happy093
Ukko lähti kotikulmilleen ja on hunningolla poikien kanssa huomiseen asti, mulla illalla odotettu tyttöjen ilta! Tiedossa paljon ruokaa, naurua ja juoruja :p
Tänään on hyvä päivä!

MYÖ SAATIIN ASUNTO !!!! <3 Iha tosta läheltä ja kolmio saunalla ja isolla vaatehuoneella jajaja aivan ihana kämppä!! Kaupungin vuokra-asunto viel, ei tarvin yksityisist taistella :)

Ja äitiyspakkaus haettiin jajajaja aivan ihana sekin <3 Vanhaha se on, mut iiiihana! :) <3 Voiii.. huonon nukutun yön jälkeen tää tuntuu niii ufolta.. Ehk mie huomenna tajuun enempi <3

Hyvä Mannaryyni, katsos nyt kaikki järjestyy ajallaan! Ja muutkin ongelmien kanssa tuskastelevat, kyllä tää tästä!

sain kukkia ihan ilman mitään syytä <3

mulla onkin ollu muutamana viimepäivänä vähän mieli maassa ja koko ajan itku silmässä monestakin syystä niin on kiva että on joku joka osaa yllättää ja ilahduttaa!

Jouduin siirtämään 1400 e säästötililtä muutaman kämmin takia kuukausi sitten ja tänään huomasin että mulle olikin tullut enemmän rahaa käyttötilille ja sain siirrettyä 1000 e takaisin omaan pesään ka loput myöhemmin.. :) Kyllä helpotti mieltä! On meinaan joskus ollut se aika ettei ollut pennin penniä säästössä, en halua enää sitä aikaa takaisin..

Päästiin myös poikasen kanssa ekaa kertaa uimahalliin, ja käytiin katsomassa luistelukenttää minne mennään kun ilmat lauhtuu :)
On se mahtavaa kun nuo kasvaa, niin voi ihan eri tavalla puuhailla kaikkea kivaa lasten kanssa..

Ens vkon vkl:na jo!! :) Meil ei kiirettä oo avaimie kaa nyt ku meil on tää vanha kämppä viel ens kuunki :) onnea sinnekki uuden asunnon johdosta :)

Asiat lutviutuu iteksiään. Saatii muutto vasta 1.3. joten ei tarvi kahesta kämpästä maksaa päällekkäi vuokraa :) Vaikka oisin mielelläni muuttanu jo ens viikolla :p

Miulla tasan 9 viikkoa äitiyslommaan!

Siitä, että ollaan tänään leivottu miehen kanssa ihan urakalla. :) Tervetuloa sukulaiset viettämään synttäreitä.

Siis nää liikkeet - muljaaminen ja potkut on vaan niin ihania! Näitä tulee taas ikävä! Nytkin olen jo tunnin ihastellut vaan sängyssä pikkuisen bileitä enkä malta alkaa nukkumaan... :)

Aloitan kohta imuroinnin, 2 vessaa pesty jo ja vähän tavaraa tuulettumassa pakkasessa..
Jeeee! Nää siivouspäivät ei aina olekaan itsestäänselvyyksiä: jos joku on valvottanut, sairastanut tms.. Niin saattaa hyvin viikkosiivous hurahtaa viikolla eteenpäin!
Kai tää on mun pahe, etten ota stressiä jos on vähän pölyä lattialla.. Saatan välillä tehdä niinkin että ajanpulassa valitsen tottakai uimisen tai luistelun esikoisen kanssa kuin että sen ajan mikä rako on just täydellinen , niin siivoaisin..
Välillä joutuu sitten kunnon ajanpulassa siivoamaan kun lapset nukkuu :D Esikoinen muuten tottui vauvana imurin ääneen niin hyvin että pystyin imuroimaan vieressä eikä se herännyt, johonkin 6 kk asti! ;)
Tietenkään ketään ei herätetä imurilla, mutta aion tämänkin vauvan "totuttaa" kodin ääniin, kuin että hissuttelisin.. Mun poika vieläkin pystyy nukkumaan sikeästi vaikka miehen tyttö itkisi vieressä ja huutaisi!
:D

Oon pakkaillu näitä kamoja iha innolla..! Vaikka muutto ens kuun lopussa, mut parempi alottaa ajoissa ja pikkuhiljaa ko itestä ei oo enää rv:lla 30 nopeusjuoksijaksi eikä kyllä nyttenkään. Ja ompaha aikaa pestä ja siistii noita kamoja ennenku roudaa uuteen puhtaaseen kämppään. :) (Ja tätä tavaraa on KERTYNY!)

Mietin äsken, ettei turvakaukalolla ois ollukkaan nii hirmu kiire, ko muutetaan sairaalan taakse :p

Sain nukuttua läpi yön! Oli ensimmäiset pitkät yöunet kuukausiin! Ihanaa, tuntuu että ajatuksetkin kulkee taas vähän paremmin ja sain hirveästi aikaiseksi töissä! Tällaista lisää!

Saatiin lisätilaa vaatehuoneeseen!!!! Ja karjalanpaisti uunissa, jälkkäriksi omenapiirakkaa, kaikki muukin niin hyvin :) Huokaus, kuinka seesteistä ja vaaleanpunaista... ;D

Makuuhuoneen remontti valmistuu tänään!!! Vaatteet löytyy vaatekaapistatästä eteenpäin eikä jätesäkistä :)

Mä alan uskoa kaikkia niitä, jotka sanoo, että tämä on raskauden parasta aikaa. Yhtäkkiä väsymys on hallinnassa ja mielialanvaihtelut tiessään. Oon perustyytyväinen ja puuhakas. Teen tänään hymysuin rästitöitä kotona, ja aina välillä siivoilen ja pesen pyykkiä.

Tuntuu, että vihdoin luotan siihen, että kaikki menee hyvin. En loukkaannu pikkuasioista enkä stressaa siitä, ettei muka ehdittäisi hankkia kaikkia vauvantarpeita ennen toukokuuta. Tietenkin ehditään! Suhtaudun jopa synnytykseen käsittämättömän optimistisesti. En malta odottaa!

Varmasti tämä kaikki johtuu vain hormoneista ja joudun jotenkin vielä maksamaan tästä holtittomasta seesteisyydestä, mutta en piittaa siitä vaan nautiskelen.

Takaisin