Tänään olen onnellinen siitä...

Kaksi viikkoa odotettua, kaivattua ja ansaittua lomaa eessä!!! Luvassa jouluherkkuja ja lapin reissu!

Nyt olen käymässä vanhempien luona ja täällä on leppoisaa (ei aina ihan selviö sekään). Huomenna nään pari rakasta ystävää ja sitten palailen kotiin kokkailemaan loput jouluruuat kultsin kanssa. Maanantaina haetaan miehen muksut ja joulupäivänä tulee vielä miehen vanhemmat pariksi päiväksi kylään. Ei uskoisi mutta odotan innolla että saadaan koko konkkaronkka katon alle! :grin

Ja rakenneultraan enää viikko! :excited001
 
...Että asiat vaan tuppaa järjestymään. Yks ystävä lupas kierrättää mulle vauvanvaatteita, toinen kaukalon, kolmas pinnasängyn ja mun uuden asunnon entinen omistaja oli jättäny asuntoon syöttätuolin lähtiessään. Maalta soitti yks nainen, joka haluaa neuloa vauvalle jotain(mä en itse oikein haldaa) ja mun äidillä on joku suunnitelma vaunuista.Tunnen kiitollisuutta :love017
 
Mieheni hyvä kaveri sanoi mulle eilen juhlissa, että hitsi sä näytät hyvältä, olin siinä ihan huuli soikeena! Se vaan tokas, että raskaus hehkuu mussa :) olin aika ylpeenä! 8)

Tänään kaupoille ja sieltä se joulurauha kohta tulee! Ihanaa perhe-elämää luvassa♡ näin vauvaa odottaessa kaikki tuntuu niin erilaiselta :) asukillekin on pari pakettia! ♡♡
 
...että huomenna pääsee joulun viettoon kun lähdemme äitini luo pohjanmaalle muutamaksi päiväksi. Sinne tulee sisarukseni myös lapsineen :Heartred Rakastan jouluja sen tunnelman ja perheen näkemisen takia. Näemme muutenkin toisiamme vain pari kertaa vuodessa pitkän välimatkan vuoksi. Jännittää miten ne siellä reagoivat mun isoon vatsakumpuun :) Olisi jo huominen!! Olen todella malttamaton kun tietää näkevänsä heidät.
 
Huominen menee laatikoita paistaessa mutta alkaa olla ruokavalmistelut aika hyvällä mallilla. Porkkanasose sulaa ja peruna ilmeltyy, lanttuloorat on valmiina pakkasessa. Punajuuret on kohta kypsiä, limput kohoilee liinan alla ja sinappi on jääkaapissa. Mies paistoi kinkun :Heartred

Mutta ikinä en oo tehnyt näin paljon ruuista itse. Vielä en tiedä tuloksista mutta aika hyvältä näyttää toistaiseksi. Eikä oo ollu yhtään hässäkkää tai ahdistusta, jos joku ei onnaa niin kaikkea saa kaupastakin. Kerittiin jopa käydä katsomassa Hobittikin tässä valmistelujen lomassa.

Ja sain miehen käpälän ekaa kertaa hollille kun tää vatsahobitti ryhtyi jytäämään. Tunsi mieskin ihan kunnon tymäykset :)
 
Käyty suuhygienistillä! Vähä oli hammaskivee vain ja ei mennyt edes koko aikaa mitä oli varattu. Kiitos sähköhammasharjan mink ostin vuos kaks sitte! :)
 
Kortit tehty mussukoiden kanssa, kortit annetaan lahjojen kanssa samaan aikaan..
Olihan tossa työ, kun ei 1,5 v sekä 3 v oikein malta liimata nätisti niitä koristeita :D
ImageUploadedByVau Foorumi1387830808.585997.jpg

Yli-ihanaa oli pojan lause ennen iltapalaa: "äiti, minä rakastan sinua" ja suukko :Heartred Äitiys on parasta!!!
 
Muokattu viimeksi:
Aretha, tosi onnellinen olen puolestasi että olet saanut näin hienon lahjan! :)

Työkaveri yrittää nyt neljättä vuotta lasta, ei ne kaikille kerta napsauksella tule! Lapsi on lahja :Heartred
 
Mun päivää on kovasti ilostuttanut mummini puhelu. Ikä lähentelee jo kahdeksaakymmentä, mutta soitti vaan kertoakseen, että oli löytänyt vintiltä pieniä tyttöjen vauvan vaatteita, joita nyt hypisteli tohkeissaan. Osa jopa ollut minulla päällä, osa serkullani. Tämä on hänen ensimmäinen lapsenlapsensa, ja ihana nähdä kuinka sitä vanhakin vielä jaksaa innostua vauvoista. Varsinkin kun takana vasta selätetty aivokasvain, niin ei ole mikään itsestäänselvyys.
 
Voi Lälly! Kiva kuulla että joillakin mummot vielä tajuissaan, oma mummi isän puolelta on jo dementiakodissa, tämä on hänen eka lapsenlapsensa lapsensa eikä kyllä tajua edes kuka minä olen :/
Mutta äidin äidillä onkin jo lapsenlapsen lapsia ihan kivasti ja hän välillä soitteleekin :)
 
Minuu taas pelottaa tulevat ristiäiset joihi pitäis kutsuu mummo, että mitese rupee vetelee miehen puolen sukulaisille... se on aina ollu, et se sanoo ja miettii sen jälkeen, mutku se ei enää ees mieti jälkeenkää. Olkoo vanhus ja oon tehny vanhustyögä ite 5vuotta, mut tää oma mummo on hankalin vaikka onki joten kute suht järissää. Mut se onaina ollu vähä.. ja sotkee sisarusten välejä. Mut mietin jos kutsuu pelkän ukin ni auta armias mikä huuto/paskanpuhumine alkaa.. Mutku mummo osaa olla todella törkee....
 
Takaisin
Top