Tänään olen onnellinen siitä...

Kyllä tuntuu hyvältä elämä tällä hetkellä! Kaikki tavarat kohta paikallansa, vauvanvaatteetkin ostettu ja pesty lipastossa :Heartred

Eilen myös juhlin mielessäni sitä että kun viim. 2017 pyrin kouluihin opiskelemaan uutta ammattia, ja jos pääsen niin saan enemmän rahaa kuin mitä nyt jos olisin kevään haussa saanut, siis paasaljon enemmän! Kyllä, ei haittaa vaikken päässytkään just nyt kouluun :Heartred
Ei mun pää olisi kestänyt opintotuella elämistä toista kertaa! Muistan vieläkin ne kesät huvipuistossa ja lehtien myymisen, jotta tulisi toimeen..
Aikuisopiskelijana on niiiin paljon paremmat mahikset tulla toimeen....
 
Crosstraineril hiottu äskeisten miehen paistamien lettuje jälkeen ja ny jääkiekkoa! :)
 
Huomenna me pidetään lettukestit :) ja tänään reippailtiin Huimalassa koko perhe. Tämäkin barbababa könysi siellä pitkin labyrinttia ja laski liukumäkiä. Trampalle en enää uskaltanut...
 
Päivääni ja mieltäni piristi tänään käynti parturissa. Pakko oli saada muutosta tylsään olemukseeni. Nyt on uutta tukan mallia ja väriä :)
 
no tottakai olen äärimmäisen onnellinen siitä että pienellä oli kaikki hyvin ja niin kuin pitääkin! :love2
 
Opin virkkaamaan puolet cup cakesta, se olikin työn takana kun yleensä vaan neulon :D
Miehen tytöllä on tulossa synttärit ja ostin pari kivaa lahjaa, joihin voi sitten leivokset ottaa mukaan! Kahvitusleikkejä odotellessa :)
 
Helmikuussa tulee kaks uutta muumimukia!! Uusi mamma ja pappa! Pappa oli eritoten tosi siisti.. :excited001:happy093:hello2
 
Tänään oon kyl niin onnellinen et Papu on liikkunut aika paljon. Neljä viimestä päivää ollut semmosia et on joutunut tönimään masua et tuntee ees jonkun liikkeen ja tietää et toinen on elossa. On vissiin kyl kääntynyt, koska liikeet tuntuu tosi hentoina ja oudon tuntuisina, tosi erilaisilta ku aikaisemmin. :)
 
Tänään oon onnellinen siitä, että keskenmeno-oireet ja - vuoto on loppuneet ja elämä on palautunut siltä osin normaaliksi. Ja myös siitä, että miehen kanssa on niin mukavaa puuhata tätä vauva-projektia ;-) Toivottavasti tärppää pian!

Sent from my ME173X using Vau Foorumi mobile app
 
Mäkin nukuin kuin tukki klo 23- 06. Yleensä olen herännyt vessaan siinä klo 03-04 aikaan.

Uudet langat saapuivat. Ihania värejä!! :)
 
Takaisin
Top