Tänään olen onnellinen siitä...

Olen onnellinen siitä, että voin käydä töissä, mulla on hyvä olo. Kotona makaaminen on nyt ohi. En suostu ottamaan vastaan mitään loppuraskauden vaivoja, vaan haluun touhottaa äitiyslomaan asti täysillä.

Että kolmen tunnin yöunilla jaksan silti lajitella viiden ihmisen pyykit, pestä uusia koneellisia.. Soittaa tärkeitä puheluita ja ottaa vielä tänään vastaan pojan nimpparivieraat :D
Harmittaa kun jäi uimapuuhat väliin, ja neukkulääkärikin kun en kehdannut poikaa viedä noin väsyneenä hoitoon enkä itsekkään jaksa hoitaa kuin puhelimitse asiat..
Mutta keskityn valoisiin puoliin, koti pyörii, siitä ei tingitä!! ;)
Kohta perunalaatikon tekoon, ehkä pienet päikkärit pystyy just ja just nukkumaan jossakin välissä...

Ainiin, mun oman värin kasvatus sujuu niiiin hyvin.. Olen ammattikoulusta lähtien yrittänyt päästä edes tähän tyvikasvuun värjäämättä näitä..
Nyt tämä kiire, väsymys ja raskaus yhdessä estää tämän niin josko nyt ois jo seuraavan vuoden puolella vaaleampi ;) Ja raskaus ainakin mulla nopeuttaa hiusten kasvua, joten tää on nyt paras sauma. Good bye ainainen hiustenvärjäys!!! ;)

Muokattu viimeksi:
Sain vihdoin hoidettua lomakupongit työpaikan kanssa. Olipa outoa seikkailla siellä ja vielä oudompaa käydä ilmottamassa pomolle, että munhan piti tulla syksyllä töihin, mutta jäänkin nyt äitiyslomalle. Pomo vaan naureskeli, että teillä alkaa olla kunnon jengi koossa. Mulla on hyvä sijainen, joten kukaan ei mua töihin kaipaa :wink

Viikko taas voiton puolella. Lisäksi tähän päivään osuu kivoja numeroita, menossa 25+5 (joka sattuu oleman sama luku kuin mun omat synttärit) ja tasan 100 päivää laskettuun aikaan!! Niin se aika menee!

Kohta on taas viikonloppu, enää 37 arkipäivää (+viikonloput) ennen äitiyslomaa! Ajattelin myös ottaa tänään päikkärit ja toivoa ettei miehen vanhemmat paukkaa kylään, kun tarvitaan niiden autoa lainaan et jos toisivat sen tohon pihaan vaan.

Koulutus tältä viikolta ohi. Miu perseki on onnellinen siitä, kun ei tarvi istuu niillä puisilla gögö tuoleilla. Ja aiompa sitten läskeillä iha urakalla. Ainut fyysinen suoritus mihin suostun tänään on se, et työnnän suuhun kaikkee namia!

Siitä että mulla on kolmas mehuton päivä menossa ja hampaiden kiristely alkaa loppumaan.. Tänään pahimpaan himoon meni pari porkkanaa... Ehkä mää selviän tästä koukusta ;)

Että olen rauhoittunut ja kotiutunut uuteen kämppään, vielä on do it - listaa muutama kohta jäljellä mitä tarvitsee tehdä ennen kuin vauva syntyy, mutta muutaman kuukauden vouhotuksen jälkeen on nyt ainakin 1 kk lepotauko kaikista ylimääräisistä hommeleista (eli siis on vielä pestävä vaunut, lasten huoneen lelutsekkaus..muutama sisustusjuttu hankittava..). Nyt relaan, pidän huolta terveydestä ja itsestäni ja nautin :)

+ turvotus on lähtenyt pois liikunnalla ja turhien kaloripommien välttämisellä, hyvä minä :)

Se yllätys ultra tietty lekurikäynnillä ja et kaikki on hyvin :) Ja se, et postissa oottais miu uudet verhot hakemistaan! Tilasin jäbän huoneeseen ja olohuoneeseen uudet :)

tein ihan hirrrveen hyvää ruokaa äsken! tuli siitä sekä hyvä olo että hyvä mieli :) arjen pieniä iloja!

Takaisin