Tänään olen onnellinen siitä...

Palkkakuitti vituillaan tai sitten mä oon (taas) laskenut väärin. Alkais nyt se synnytys, ettei mun tarttis kympin tähden alkaa kinaamaan, jonka tosin tein jo ihan periaatteestakin. Valvoin klo 04-08 ja nukuin sit taas kymppiin asti. Pää ihan raskas ja tänää ei huvita tehdä yhtään mitään.

Tuolta marinaketjusta kopioin omani, koska mä olin laskenut kerrankin oikein!!!!!!! Ja saan lisää rahaa toukokuun puolessa välissä. Eli kone ei osannut laskea ja palkanlaskija käsin tarkisti ja saan ihan hiukan lisää rahaa. Hiphei, kannatti valittaa. Tää piristi mun päivääni. Taidan ottaa pitkät päikkärit jos se auttaisi vielä lisää.

Jos mikään muu ei piristä - niin kunnon treeni piristää! Sentään aamukiukut poljin ja treenasin pois!! :)
Nyt tultiin kirjastoon esikoisen kanssa, eikä ole niin huono omatunto aamun masistelustakaan :D

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Täydet viikot 40+0 :dance011
Vappuaatto, ystäväperheen luokse kylään vadelmalimsaa juomaan ja grillaamaan pihvejä jos mitään ei tapahdu ennen kuutta :)
Toki haluaisin, että tapahtuu. Mutta jotenkin olen niin realisti, että yli menee muutaman päivän, etten jaksa harmitella. Koska heräsin ajoissa, voisin lähteä kauppaan ja saada ne parhaimmat piffit sieltä ja sitten tulla nokosille. Ja jos jaksais niin riipasis lenkin, siitä oisin onnellinen.

Hurjalta näyttää tuo 40!! Itsellä vielä reilu 2 viikkoa siihen. Mulla olis tänään neuvola. Ois muuten ihan kiva saada tietää kuinka iso tää muksu on. Mulla on edellisen kerran mittailtu silloin rakenneultrassa.

Lapsilla viikon viimeinen koulupäivä, joka tarkoittaa sitä, että huomenna saa nukkua aamulla niin pitkään kuin nukuttaa. JEE!! Vappua meillä ei vietetä mitenkään erikoisesta, koska iskä on töissä kuskaamassa juopuneet koteihinsa. Huomenna ehkä torille lasten vappuriehaan, jos sää sallii.

Katos Hannastiina! Teillä kans mies töissä miekkataksissa, vai tavallisessa taksissa? Yllättäen yö töissä :D taitaa olla yks vuoden kiireisimmistä päivistä... Hyvä ilmakin näyttää olevan!

Mä olen nyt äärimmäisen onnellinen siitä että esikoinen nukkui omassa sängyssä 8 asti aamulla! Välillä herätykset puolen yön aikaan pissalle - nukahti uudelleen heti. Puol kahen aikaan piti niistää - nukahti heti. Ja sitten kuuden aikaan pissalle ja totesi et kohta kello on 7 ja saa tulla viereen :) vähän aikaa tais olla hereillä mut ei tullut toimittamaan asioita (taisi auttaa et oli jo valoisaa)!

Jeeeeee!!! Tää alkaa tuottaa hedelmää tämä kärvistely ja periksiantamattomuus!!!!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Muokattu viimeksi:
Onneks mies pääsee töistä jo klo 12. :) Vaikka ei vappua kauheesti vietellä, mutta parempi sekin ku se et mies olis kuskaamassa aamuyötä myöten juopuneita pitkin maailmaa (bussilla)

Mun kädet ei ole kipeät! Vähän vain sormenpäät on puutuneet, mutta mä pystyn tekemään asioita tänään! Whiiiiiii! :smiley-bounce012 Tämä on oikeasti pieni suuri ilonaihe, koska kun on ollut kolme päivää tuskissaan raajojensa takia, toimivat ja taipuvat sormet on oikeasti mahtava juttu.

Mittarissa 38+0. Huhuu lapsi, saa syntyä!

Mä oon tänään kaikesta onnellinen, vaikka aamuyö menikin vauvan kanssa valvoessa ja sit pitikin nousta näiden isompien kanssa, kun vauvan viimein sain nukahtamaan piiiitkän imetys-röyhtäisy-ilmavaiva-imetys -rallin päätteeksi. Tai ehkä just siks on sopiva vappuväsy jo valmiiks, et kaikki naurattaa..

Mutta siis.. tuo minun ykswee on niin mainio veijari ja nuo kaksi isompaa ihania reippaita lapsosia, että saavat heti aamusta hyvälle tuulelle :) nyt kun saatais vielä mies tuolta vesiltä vappua viettämään niin olis täydellistä.

Ulkona on aurinkoista taas, miehellä on karvan verran lyhkäisempi työpäivä tänään, kissat nukkuu kyljissä kiinni ja muutenkin on vaan kiva fiilis. :) Ainiin ja siitä oon kans onnellinen, kun sattukin just toukokuussa synnyttävien porukka olemaan tällainen tosi aktiivinen ja mukava, kiitos teille! :)

Tässä on niin moni jo etuillu että se on mulle ihan ok. Synnyttäkää te eka niin mä synnytän sit joskus...

Miehellä loppuviikko vapaa. Tippaleivät ostettu (miehen toiveesta), koti viimeistään kunnossa tällä viikolla. Yhdessä oloa, kavereita, kaikkea ihanaa! <3

Takaisin