Tänään olen onnellinen siitä...

Vauvakutsut! Olin sanonut joskus talvella miehelleni et kukaan ei kuitenkaan järjestä mulle tuollaisia (enkä vältsisti tartteekaan). No hän oli ottanut yhteyttä ystäviini, naiset innostui, ideoi ja toteutti. Kävi jopa yhden kotiovella esittämässä asian ku ei ollut puhnumerosta varma. Söpöä...

Syömistä, jutustelua ja vinkkejä vanhemmille. Kyllä, mies osallistui myös. Olen onnellinen heistä kaikista eläessäni.
ImageUploadedByVau Foorumi1398579218.130860.jpg

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Sain nukuttua 9h unet piiiitkästä aikaa, yhdellä ainoalla vessa herätyksellä!! Ihanaa :) ja eilinen moukarikipu alapäässä on lähes hävinnyt kokonaan. Huominen synnytystapa-arvio jännittää :(

Ihania vauvauutisia tällä foorumilla! Ja tänään kuulin toisen vauvauutisen ystäväporukasta, että vielä tänä vuonna tulee lisäystä kahteen perheeseen!!!!!!!!!! :Heartred:Heartbigred
Täällä mä itken ja nauran samaan aikaan ja oon ihan fiiliksissä!!!!!!!!!!!

Stella_ : mulla kanssa mies oli ostanut lahjan vauvakutsuille, jossa hän ei siis ollut mukana, mutta oli ostanut itkuhälyttimen, kirjan mulle ja kirjan vauvalle:Heartpink Hän oli itse kuulemma pyytänyt, että haluaa jonkun lahjan etukäteen toimittaa. Ihana vaippakakku sulla!

Mun mies on kyllä superihana. Synnytyksen lähestyminen selvästi stressaa sitä paljon, mutta saan silti tosi paljon lempeä ja huolenpitoa ja kehuja siltä. Omat ajatukset pyörii tosi koruttomasti liitoskivuissa ja peräpukamissa, joten on mahtavaa että toi romantikko jaksaa hämmästellä tilanteen ihmeellisyyttä ja sanoa joka päivä olevansa ylpeä musta.

Niin ja Bravadon imetysliivit rokkaa! Nää on paremmat kuin mun perusliivit!

Mun teki mieli irttaria ja käytii ässästä hakeen, ilokseni ne oli -50% alennukksessa kun vaihtavat valikoimaa :) se oliki tän päivän ainut onnen aihe..

Mies kävi eilen varpajaisissa ja baarissa. Tuli aikaiseen kotiin, koska oli saanut valaistuksen ettei juoma maistu ja haluaa olla mieluummin mun kanssa kotona :Heartred

Ja yhdyn huihuihuin kommenttiin vauvoista, ihanaa että niitä on jo tullut! :)

Mies siivosi partsin ja imuroi kämpän, vaikka oli hullu herännyt aamulla aikaisn jotta ehti kanssa kiipeilemään. Siitä on tullut ihme kuntoilija nyt mun raskauden aikana..haluaa kuulemma olla kunnossa oleva isä joka jaksaa touhuta lapsen kanssa eikä väsy pienestä. Noh, käy mulle :)
Ja leivoin sipulipiirakkaa ekaa kertaa, hyvää tuli.

Huonekalut myyty! Ja mun kämppä on yhtä reissua vajaa tyhjä & siivottu mahdollista vuokralaista varten. Jos jaksan käydä huomenna heittämässä sen reissun neuvolan jälkeen, niin tiistaina saa vauva alkaa mun puolesta tulla.

Paitsi että jonkun täytyy hakea Ikean paketti ens viikolla (piti tilata hylly jostain Ruotsista asti, kun ei Espoosta saanut!) ja kasata se seinälle, ja sit mun täytyis järjestellä pojan tavarat siihen hyllylle. No sovitaan, että perjantai-iltana saa alkaa tulla. :p

Teleporttasinko mä mun pissat Lyytin rakkoon? Sori! Se kyllä selittäis tän ihmeen rauhaisan yön.

Takaisin