Tänään olen onnellinen siitä...

jumaleisson, mä taisin nousta yöllä vessaan vain kahdesti o_O Heti yhden aikaan ja vasta kuuden kieppeillä, whatwhat oon ihan ymmälläni!

Makoisat yöunet kahdella heräämisella. Viikonloppu paiskittu hommia niin tänään saan levätä! Jos jaksais nousta sängystä aamupalalle niin teen todella rauhallisen lenkin Pyryn kanssa. Sellasta baywatch-kävelyä raikasta meri-ilmaa nuuhkien.

Kävin hammaslääkärissä ja ei ollu yhtään reikää, ei edes reijän alkuja. Vähän vaan hammaskiveä rapsuteltiin pois. Mulla on yleensä aina ollu vähintään se yks tai kaks paikattavaa reikää plus muutamia reijän alkuja ni olin niin varautunu, että taas porataan ja rahaa menee hirveet määrät, mutta kerrankin meni toisin. Sain oikein kehut hammaslääkäriltä, että hyvältä näyttää :)

Hyvä fiilis kiloineni, kaikkineni!
Ensin hävetti lyllertää hitaasti lenkkipolulla, nyt tulin siihen tulokseen että FU, mie lenkkeilen nyt niin paljon kuin kerkeän kunnes tää syntyy! Paljon tuli sääliviä katseita, mutta kyllä niitä tuli esikoisenkin aikana ;D

Liput, laput toimitan nyt pari viikkoa ajoissa (päiväkotijutut yms), koska jos ollaan synnyttämässä niin ei sit tarvi hätäillä, jos joku pitäisi olla hoidettu, siitäkin stressi sit helpottaa kun kaikki, kaikki on valmista!
Molemmat autotkin tankattu!

Nyt tää lähtee hakemaan esikoisen ja sit tekee smoothieta jääkaappiin! :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Tilasimpa miehelle valmistujaislahjaksi Samsung S5:sen.. Pääsee hieman edelle meitsiä tos tekniikassa... Ehkä se on sen ansainnut, kun maisterin paperit saa kouraan :grin :rolleyes:

Synnytystapa-arviossa kaikki oli hienosti ja vauva innostui ktg:n mittaamisesta. On ollut ihana kevät ja ihanaa saada vauva kesäksi kotiin! Raskaus on ollut varsinkin fyysisesti suorastaan helppoa ja mukavaa aikaa ja olen iloinen siitä, että arkiliikkuminen onnistuu näillä viikoilla vielä aivan mainiosti. Mies on ollut aivan mahtavana tukena koko raskauden ajan ja neuvolassa ja äitiyspolilla on ollut mukavaa ja empaattista porukkaa. Työkaverit ovat suhtautuneet todella hienosti raskauteen ja kaikkien näiden ihmisten tuki on auttanut rauhoittamaan tällaisen stressaajankin mieltä ja auttaa varmasti jatkossakin!

En olis ikinä uskonu että vielä ihan näin loppumetreillä pystyy ja haluaa harrastaa seksiä! Kuvittelin että vika kuukausi ainakin menee ilman, mutta välillä on kiva olla väärässä :)

Että isä sai kunnon maitokaaripuklut päin näköä. Se oli vaan niin suloista. Tänään on eka päivä kun ymmärrän, että toi takkutukkainen tyttö on mun oma :) Alkaa vissiin olo parantua pikku hiljaa :)

Sent from my HTC One using Vau Foorumi mobile app

Anoppi ja appiukko kävi laittamas mun kukkapenkin/vesialtaan kuntoon, mun ei siis tarvii kun enää vaan valkata sinne kukat ja istuttaa ne..ite en ois enää pystyny tota kovaa maata alkaan möyriin, niin iso apu oli tuosta.

Ei kyllä tunnu yhtään siltä että lähtö olis lähellä...tänäänkään. Vaikka kyllä mua taas supistaa.

Muokattu viimeksi:
Hei mä en TAASKAAN käynyt vessassa kertaakaan yöllä! Onko toi lapsi voinut laskeutua jotenkin mun virtsarakon ohi? Vai onko se päättänyt, ettei haluakaan syntyä, ja vetäytynyt johonkin kohdun ylimpään nurkkaan?

Tänään neuvola kohta, 38 + 6, esikoinen oli jo melkein tässä vaiheessa sylissä (syntyi tasan 8.00 ;) ), positiivista että saan siis lähetteen äippäpolille tänään.
Niin, eli taas nähtiin ettei se toinen synnytys mistään toiveista huolimatta ala välttämättä aikaisemmin, olen ollut aika pettynytkin!
Tässä sitä vaan odotellaan, epäilen että kyllä tää menee yliajalle ja sit käynnistykseen!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Hommiin vaan! Mihin vaan hommiin :wink Mäkin huomisesta ajattelin aloittaa jonkun circuit-treenin joka päivä että saisin tän beben ulos. Mun tuurilla vaan saan itseni siitä kipeeks eikä vauva tule lähimainkaan:laughing002

Takaisin