Tänään olen onnellinen siitä...

Suoni ei ole temppuilut, paino (siis turvotus) laskenut taas (- 3-4 kg lähtenyt) kun on lisännyt liikuntaa kunnon kädellä!
Olen niiin onnellinen, jos vaan saisi tän loppuajan mennä näin, liikkuen!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Jiiiihaaa, kaikki karitsat nyt synnytetty ja mammatkin yhä elossa!
Märkäruvet hoidossa, eikä kukaan enää tuskissaan!
SAA ALKAA NUKKUA ÖISIN (kunnes taas alkaa yöimetysmaratonit:grin)

-mies kyllä meinas eilen, että oon aika kulutetun näköineno_O, siis mitä hä?
-eihän mua oo edes höylätty kuukausiin.. - se riittää yks kunnon höyläys kuulemma..:confused004

Sepä tässä kauhistuttaakin...kuka mun karitsan kaivaa kitusista??
Meidän lambit on ihanan mustankirjavia-muutama hassu valkoinen "pehmo-lambi" joukossa..mutta hauskaa jos tulen vessapaperista mieleen:smiley-angelic003, "se paska ämmä"..

Päästiin vappukävelylle koko perhe, esikoinen on oppinut polkemaan rohkeammin pyörää!!!! :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Nukuin hyvin :smiley-angelic003 Tytär heräsi vai yskimään (mikä oli tietty tosi kurjaa!!). Yhtään "turhaa" herätystä siis ei yöllä ollut, ei omasta eikä tyttären toimesta. Kaksi kertaa kävin vain vessassakin ja tytär tuli viereen vasta kun mies tuli töistä klo 7!!! Ja näin illalla sovimme että sitten voi tulla :Heartred:Heartred:Heartred:Heartred Mun pikkuinen tyttöni on ymmärtänyt asian laidan!

Tehdään lähtöä vappulounaalle. Monenlaista herkkua oli suolaisessakin menussa mutta mä hekumoin jo jälkiruokapöydästä. Pavlovaaa, aaaah!

Mekin mennään vappulounaalle! Kuhan löytäisin jotku housut kun nyt sitte ruvennu ahdistamaan kaikki paitsi sellaset kotilököhousut, mut ei mitään järkeä ostaa pariks viimeseksi viikoksi jotain "parempia housuja"!
Joo, toi loppu olis kuulunu marinaketjuun :)

Käytiin torilla MLL:n järjestämässä lasten vappuriehassa. Muksut sai hienot kasvomaalaukset ja hattaraa. Ja äitee sai paljon metrilakua... nam nam :)
Ei tuolla ollu paljo mitään noin isoille lapsille, pienemmille sit oli pomppulinnaa yms. Ostettiin me folioilmapallot, kun lupasin, että saavat yhdet vappupallot. Muita vappukoristeita meillä ei sit ookaan. Ellei lasketa noita vappumunkkien sokereita tuolta lattialta :grin

Luin mun tickerin ja siinä lukee et 8 days left. WHAT! Sehän on vähemmän ku mul on helkutti sormia. Tulispa sen 8päivän sisällä niin ei tarttis joka kolmas minuuttin olla "syntyisitpä jo"

Käytän häikäilemättömästi lapsityövoimaa keittiöhommissa. Saispa siitä vielä tuon selostuksen pois päältä... :smiley-chores004

Takaisin