Tänään olen onnellinen siitä...

...., että olen toista päivää ilman panacodeja ja migreeniä. Meillä on uudet verhot keittiössä, jotka on super ihanat! Ja meillä on uusi löhönojatuoli ja tvtaso olkkarissa. Rakastan kodikasta tunnelmaa meidän kotona ja joulu tulee viikon päästä! JA kaikenlisäksi KOKO ensi viikko lomaa!! :Heartred (Kieltäydyn olemasta kipeä seuraavaan 2 viikkoon.)
 
Sain paljon aikaan kotona, 3 vuokaa kaalilaatikkoa, pakkailua sekä kävinpä suonen tutkimuksessakin, jossa selvisi ettei ole tukosta - JEE!
:) Mutta suonet pitää leikata tässä raskauden jälkeen..

Hhuiiiiii, ja pari päivää ultraaaaan :Heartred
 
Olen hyvää vauhtia toipumassa alkuraskauden koitoksista. Sain siivottua esikoisen huoneen, vaihdoin siellä jopa järjestystä. Ja mikä parasta, reppanalla ei ole ollut huoneessaan verhoja vuoteen (saamaton äiti ei ole ommellut niitä), mutta nyt on! Ompelin ihan omin kätösin söpöt verhot ja tyttö on niin onnellinen. :)
 
Ainii sunnuntain käytii joulukuusi. Ultra päivänä aateltii nostaa sisälle ja koristel!! :wink

E: Kahen maissa tulloo Crosstraineri!
 
Last edited by a moderator:
Oi pitäskö sitä köyhänä silti käyä pari pakettii tolle miehelle. Sovittiin kyllä, ettei osteta mittään kerran tilasin ton Crosstrainerin... Oon aina rahatilanteest huolimatta kyl ostanut vaikka mitä. Rakastan antaa lahjoja rakkaimmille :)
 
Oi miten kiva oli treenata tol uudel crosstrainerilla vaikkaki tosi kevyesti, et piti iha keskittyy ettei revi. Puoles tunnis huimat 99kcal! Haha :p

Aini ja tosiaa toi ei käy ees niveliin! :)
 
Tänään olen onnellinen siitä että olimme tyttären kanssa taekwondossa ja sillä osallistuttiin pelastakaa lapset ry:n joulujuoksu-keräykseen :) saatiin kuntoiltua ja hyvä mieli! Sen lisäksi mulla on ollut syntymäpäivä ja saan iltapalaksi naudan sisäfilettä ja barbecue-ranskalaisia... :)
 
Onnea, spiraali!

Mä olen ihan tohkeissani siitä, että mies tunsi vauvan potkut aamulla. Tyyppi on pysynyt samassa asennossa ja monottaa yhä nivusta kohti, joten tunnen liikkeet edelleen tosi hyvin, paremmin kuin koskaan ennen.

Lisäksi kauhuflunssa on parantunut, pääsen tänään uimaan ja teatteriin, ja työt sujuvat hyvin! Kohta joululomaillaan, ja se herättää meissä sellaista romanttista jännitystä... kiireisen syksyn jälkeen saadaan kohta viettää paljon aikaa yhdessä!
 
Kävin ostaa joululahjoja koiralle ja miehelle ja nyt neki paketoitu! Tekis miel ottaa kuusi sisälle ja koristella. Terv. Malttamaton tonttu
 
Energiatasot huipussaan! Olen roudannut tänään kamoja innoissani uuteen kämppään pää täynnä sisustusideoita! :) :Heartred
Ai että, parasta kun pääsee uuteen asuntoon jouluksi ja JOULUsaunaan kun on oma sauna !

Iiiks ja huomenna se ultra, miehellä vapaa päivä ja mennään heti kaupoille sen jälkeen ostamaan vähän kaikkea kivaa vauvalle ja uuteen kotiin :) Sekä vähän muuttoa, cant wait!!!!
 
Oli ihana käydä seurakunnan järjestämässä nuorten joulujuhlassa, vaikka en enää niin "nuori" ole, mutta entinen aktiivinen seurakuntanuori kylläkin. Ihana käydä moikkaamassa tuttuja. :)

Plus et sain tietää et saan jatkaa ihan äitiyslomaan asti tuolla päiväkodissa 3v pojan henkilökohtaisena avustajana. :)
 
Oon onnellinen, kun ultra meni hyvin ja saatiin poikalupauskin.. Ollaan kumpikin sen jälkee naurettu hymyissä suin.. Ite oon vielä ihan onnesta häkeltyny! :laughing002 Se meitsin alkuraskauden vahva poikaolo oli siis oikeessa! Mieskin tietenkin yltiö oneissaan, kun poitsuha se on! :P

Minuun kyllä jännitti niin se ultra.. Kotiin päästiin ni vedin iha maitohapoille itteni etten portaita meinan päästä ylös ja sisällä olin pyörtyä tupsahtaa, et sänkyyn köllöttelemään ja mehua naamaan. Mut oivoi.. Älyonnellinen olo, kun kaikki oli niinku pitääkin.. :love017

Ja oon onnellinen siitäkin, et saan ostella nyt vapaammin noita vaatteita! Sinistä, vaaleansinistä, turkoosia ja vielä kerran sinistä! :blob3

Nyt voin antautua täysin Joulun armoille! Eikä hirmuista stressiä! :)
 
Eilen ekaluokkailaisen joulujuhla (ja piti tirauttaa muutama kyynel) ja tänään eskarilaisen (nessut mukaan). Kaksi herätystä vielä kouluun ja sit alkaa lasten ja mamman joululoma!! :)
 
Takaisin
Top