Tänään olen onnellinen siitä...

Olen niin onnellinen kun näin ihanaa kummityttöä piiiitkästä aikaa, viimeksi kesällä nähtiin! Asuu siis 650km:n päässä... Seuraavan kerran siis näemme varmaan kesällä. Onneksi kävivät täällä etelässä niin ehdittiin nähdä parina päivänä! Ja mahassa muljaa :Heartred


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Tänää pikkuveljen synttärit. Seki kahen vuoden pääst 18 :)
Aika mennee nopsaan!
 
Tää pitkä viikonloppu tuli niiiiiin tarpeeseen! Mulla oli yks harrastustoiminen yhdistyslehden teko tässä loppuviikosta, lupailin ihmisille hövelisti kirjoitusaikaa koska tulkitsin painotalon aikataulut pari päivää ihan väärään suuntaan. Niinhän siinä kävi että jutut tuli viime tingassa ja vähän sen jälkeen. Mutta nyt se läpyskä on paketissa ja saadaan se ajoissa painoon!

Tänään oon paistanu piparitalon rakennuspalikat ja kohta aletaan kokkailla itsenäisyyspäivän ateriaksi fajitaksia. Koitan tehdä guacamolenkin tällä kertaa itse. Avocadot pääsi jo kypsymään piparien jäljestä jäähtyvään uuniin.

Kun ilta tuosta pimenee niin virittelen kynttilät lyhtyihin, lämmitän itselleni vadillisen glögiä, kannan piparipurkin olkkariin ja parkkeeraan hanurini sohvalle Tamperetalon juhlien ääreen.

Ihanaa itsenäisyyspäivää kaikille!
 
viikon viimenen työyö edessä :happy093
vaatimattomasti taas lähemmäs 12h töitä tiedossa, mutta ei haittaa kun tietää että huomenna on pikkujoulut ja tän yön jälkeen selkä saa taas levätä torstaihin asti!
 
Ollut todella mukava vkonloppu! Vietetty rauhallista laatuaikaa miehen kanssa. Tehty hyvää ruokaa,katottu leffoja,käyty pitkästä aikaa yhessä lenkillä ( toki mä nykyään puuskutan sen perässä huutaen että älä mee niin lujaa :laughing002 ). Nyt on uuniriisipuuroa iltapalaksi uunissa tulossa, nams! :p Huomenna kahden ystävän kanssa tiedossa shoppailupäivä...
 
...siitä että suloinen kummityttömme sai nätin nimen Lotta Aliisa ja hän oli ison osan tilaisuudesta itkemättä ja en pyörtynyt kesken kaiken heikosta olosta huolimatta. Vähän alkoi selkää särkeä kun heijasin sankaria saadakseni hänet hiljaiseksi... Kaiken kaikkiaan kaunis tilaisuus ja ihana tyttö :Heartred
 
Tää viikko on menny nopsaan. Nyt jo 19+4.. Viime viikolla tuntu, et viikko ei etene millään, ei sitten millään. Aina vaan tuntu, et 18+1 on joka päivä.. Miun viikot menee nykyää raskausviikottain, hehe :p


Kumpa nää seuraavatki viikot menis yhtä nopsaan, kun tää :) Kohta huomaa olevansa synnärillä...
 
Ekat muuttotavarat pakattu, ke saadaan avaimet ja jo to ois tarkoitus yöpyä siellä uudessa asunnossa eka yö :Heartred Torstaina myös ultra ja mies pitää vapaapäivän, niin voidaan yhdessä muuttaa ja vouhottaa :)) En malta!! Ja kuka sanoi ajan kuluvan hitaasti, tää viikko on kestänyt vuoden!
 
Sain sittenkin ne joulukortit ajoissa postiin :grin

Eilen illalla taas oli isännän kanssa niin nihkeetä, niin nihkeetä, mutta aamulla heräsin tiukasta "lusikasta" kun joku suukotteli mun niskaa ja pyyteli käytöstään anteeksi. :rolleyes:
 
Ihanaa, kun kummipoika on koko viikonlopun hoidossa meillä. Oltiin tänään lasten jouluriehassa, missä olit tivoli, muumit, Hevisaurukset ja ties mitä. :) Hauskaa on ollut.
 
Se, että puolessa välissä vihdoin ja viimein! Toivottavasti loppuaika menis nopeemmi kuin alku :happy6
 
Matot pesty uutta asuntoa varten! :Heartred Huomenna jalan / suonikohjujen ultra, kiva saada lääkärin mielipide sekä mahdollisesti leikkausaika heti seuraavan vuoden loppuun/vuodelle -15 tai se ois mun toive :wink
 
Sain tietää just että asunnonostotarjous on mennyt läpi ja jo joulun jälkeen pääsen muuttamaan rivariasuntoon. Ihana tunne, helpottaa kun ehti tulla jo pieni paniikki kun tämänhetkinen asunto on jo myyty uudelle omistajalle. Voi jihuuu :smiley-bounce016
 
Takaisin
Top