Tänään olen onnellinen siitä...

Ikea shopping ohi: mukaan tuli lasten kerrossänky, patjat, ihanat pirteät lasten hyllyt ja muuta pientä :)

Tärkein: Mulla on ihana mies, mua hävettää että olen raskaushormonien takia ollut kiukku.. Olen tosi onnellinen meidän elämään <3

Ainiin, taas yksi herkuton päivä lisää!
Mies veteli naaman edessä Big Mac:n ja minä kanasalaatin ;)

- Mut pyydettiin kahden eri kaverin toimesta kaasoksi ensi kesänä. Tunnen olevani tärkeä! Ja ainakin nämä kaksi uskovat siihen, että mullakin on olemassa synnytyksen jälkeistä elämää muutakin kuin äitinä.
- TJ myöntyi, mulle palkataan äitiysloman sijainen
- Repen huone on tapetoitu ja häkkisänky koottu, osa äitiyspakkauksen vaatteista pesty
- Äitiyspakkaus!
- Maanantaiaamu ilman perinteistä maanantaiaamuketutusta on luksusta!

Kävin labrassa antamassa verta RH-tekijän seurantaa varten, ja labratäti oli tosi hyvällä tuulella! Piristyin itekin. Onko maanantaiketutus yleisesti vähissä tänään?

HKI00550 täällä ainakin maanantaiketutus loistaa poissaolollaan! Ajattelin käydä tänään lenkillä. Pelkkä ajatuskin piristää :)

Mä oon kyllä ton pukeutumisasian kanssa edelleen ihan hukassa. Äitiysvaatteet on edelleen isoja ja näyttää mun päällä tyhmältä, koko ajan ei voi enkä haluu kulkea collareissa ja suurin osa omista vaatteista näyttää ihan hölmöltä tän mahan kanssa...

Jotain ihanaa löytyy vaikka sairasloma iskee neljän seinän sisälle TAAS! Ihana ja niin ihmeellinen mies ja tontun potkut <3

Miehen tytön synttärijärjestelyt alkaa olla valmiina, kakku tilattu, koristeita hankittu :) Mun lisätehtävä on myös hakea kaupasta syötävät, leipoa voileipäkakku jne :)

Ja sainpas vihdoin Jotexilta tilattua olohuoneeseen sopivaa sisustuskamaa, vihdoin musta/keltainen sisustus mistä olen koko kevään haaveillut! :) HIH!

Ja keväästä puheenollen: odotan niiiin paljon kesää, voin jo haistaa sen ;)

Ja, 11 viikkoa, 11 viikkoa, jos tää syntyisi viikon 39 tienoilla (38+6) niinkuin isovelikin ;)
84 päivää viralliseen LA:n!

Muokattu viimeksi:
Joku siivoamisbuumi tuli vihdoin kylään, vaatekomero Tsek! Vähän muitakin järjestelyjä Tsek!
Ja kohta vuorossa vanhojen pyyhkeiden sekä lakanoiden hävittäminen, siinäkin menee kivasti aikaa kun niitä on tässä perheessä paljon ;)
Miehen tytölle löysin 30 euron juhlamekon alesta 8 e:lla, sekin stressi ohi! La vietetään synttäreitä ;)

Ääni alkaa pikkuhiljaa palaamaan... Vähän möreämpänä, mutta kumminkin jotain ääntä jo lähtee!

Koko päivä pyhitetty yhdessäololle miehen kanssa. Ei töitä, ei menoja. Vain me kaksi(kolme) <3 katotaan mitä se on mulle järkänny.. Ihanaa ystävänpäivää muillekin mameille!

Takaisin