Tänään olen onnellinen siitä...

Harvinaisen tehokas vapaapäivä. Selvisin sokerirasituksesta, sain kaikki jutut koottua ja omat kirjoitushommat tehtyä yhdistyslehteen ja lähettettyä eteenpäin, sulatin pakastimen, pesin kaikki viikonloppuna haalitut pikkuvaatteet (niitä on paljon!) ja imuroin. Iltapalaksi ruunebergintorttu ;)

Ja ihan maailman onnellisin olen siitä että saatiin vihdosta viimein sohva takaisin!!! Kolme viikkoa ilman sohvaa opettaa arvostamaan tätäkin kapinetta ihan uudella tavalla.

Jee, mullakaan ei ole raskausdiabetesta! :) Ihanaa kun nyt se on varmistettu, esikoisesta nimittäin epäilin, mutten mennyt kokeisiin kun painonnousu ei ollut näin suurta...
Nyt vähän hellitti paniikki siitä jättiläisvauvasta..

Ja seuraavalla viikolla uusi etappi saavutettu: vika kolmannes, jonka ansiosta menen johonkin kauneushoitoon (mies sanoi että mun pitää käydä jossakin kasvohoidossa tms?? Taidan siis olla hemaiseva)..
Taidan käydä laittamassa ehkä ripset jossakin?? En ole ikinä laittanut ripsiin pidennyksiä..
Ja sit miehelle joku ylläri ;)

Muokattu viimeksi:
Painajaisten jälkeen on hyvä mennä pojan kanssa uimaan hyvillä fiiliksillä, huomenna siskonpojan synttäreille ja su, su mennään Helsinkiin vähän tekemään ostoksia (hyllyä, kerrossänkyä yms...).. Sisustussormet syyhyävät samoin tein ;)
Päästään myös vähän viettämään miehen kanssa kahdenkeskistä aikaa :)

Saatiin kirjallinen ostotarjous asunnostamme, joka samoin tein hyväksyttiin. Kaupat tehdään vielä tän kuun aikana ja maaliskuun alusta ollaankin sit vuokralaisia tässä samassa asunnossa. Ei tartte muuttaa vielä mihinkään :grin

Pääsen suunnittelemaan omakotitalon rakentamista... siitä voi pian stressiä pukata, mutta onneks ei ole vielä kiire, kun ei nuo uudet omistajat halua vielä muuttaa tähän :)

Me mentiin eilen naimisiin! Oli aivan ihana päivä, vaikka se pitikin vuodon takia aloittaa Naistenklinikalla ja olin jo ihan varma, että kaikki menee pieleen. Oli ihanaa nähdä taas pikkuinen ja kuulla että sillä on kaikki kunnossa!

Onnea Riepu!

Ihanaa, tilillä on taas rahaa! Sain vähän lomarahoja :D Kelalta tullut hyväksyvä päätös äitiysrahoihin ja -avustukseen :D kun on vuoden ollut kotihoidontuella, tuntuu tosi hyvältä!!! Äippärahat toki maksetaan vasta myöhemmin, mut tulossa ovat kuitenkin. Onneks on toi sääntö, et saa samat äitiysrahat, kun edellinen lapsi ei ole täyttänyt kolmea ennen seuraavan laskettua aikaa!

Pääsin takas kotiin parin päivän tauon jälkeen! Kyllä oli ihanaa päästä kunnolla rakkaan kainaloon halailemaan <3

Takaisin