Tänään minua ärsyttää...

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tiutsi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tuo apina varmaan kuorsaa iltapäivään asti eikä toivookaan että saisin sen herätettyä... Pitää varmaan ottaa poika laulukeikalle mukkaa....

Nyt ärsyttää tuo Windowsin päivitys. Miun kone ei tykkää siitä yhtään, siitä on jouduttu järjestelmä palauttamaan jo pari kertaa ja aina, kun uudestaan lataa tuon päivityksen, niin se ei sitten taas käynnisty. Kyllä se vähän ärsyttää, vaikka onhan meillä onneksi sitten tämä miehen kone, mutta miulla on tietysti kaikki omat juttuni tallennettuna omalle koneelle (esim. työnhakuun liittyvät todistukset yms.), joten sillä kaikki kävisi paljon kätevämmin. Ja kun mies tuppaa viihtymään koneellaan niin paljon (mikä sekin kyllä ärsyttää :D ), niin missä välissä sitä itse pääsee esim. työhakemusta laittamaan? Höh.

mua taas ärsyttää et multa puuttuu se valinnainen päivitys,kone vaa hurisee kovaa ku en pääse päivittämää.

Ärsyttää kun mies ei uskonut, ettei kannata laittaa tyttöä ilman unipussia nukkumaan. Nyt tyttö keksi, että voi nousta seisomaan kesken unien ja sieltähän se huuteli klo 2:30. Ja aamulla sama juttu. Olen ihan varma että liittyi pussiin, koska tää oli eka kerta ilman pussia... :/ Nukuin ehkä 5 tuntia, nyt väsyttää...

Kamalan hiostava keli sisällä, mut ulkona hieman jopa ehkä kylmä, kun tuulee. Ällöttävää, vois olla koko ajan vaan kylmässä suihkussa!

Likalla kauhe flunssa ja yskä, eikä yöllä tullut paljon nukuttua.. mieskin lähti sohvalle nukkumaan,kun piti aamulla herätä aikasin töihin..ja lisäksi eniten päähän ottaa tavaroiden pakkailu,kun ensiviikolla muutto Tampereelle..kaiken kukkuraksi en tunne sieltä kun yhden henkilön! Ehkä huomenna parempi päivä! :)

perhana,tein eilen mustikkapiirakkaa ja sitte tietenkii söin sitä.tän aamunen punnitus ei sit näyttäny sitä mitä piti ja nyt veetuttaa.taitaa jäädä perjantain suklaapatukka perjantaina ostamatta.onneks pääsee tänään salille.

Nopis eikös siel Tampereella ole jotain perhekahviloita missä kannattaa käydä? Siellä varmasti tutustuu johonki?
En tie -Korjataa Tamperelaiset jos oon vääräs! :D

Ja tässä ryhmässä tamperelaisia ja läheltä olevia tuntuu riittävän.. :D

VESIKELI! MURRRR.... noh, meil onkin lounastreffit kaverin ja hänen joulukuussa syntyneen muksun kans. :)

Niitä kyllä on :D Eikä siis siinä mitään vikaa oo :D

Tääl paistaa aurinko... Mut mulla on jo nyt kuuma vaik mulla on räppänä auki :(

Nopis eikös siel Tampereella ole jotain perhekahviloita missä kannattaa käydä? Siellä varmasti tutustuu johonki?
En tie -Korjataa Tamperelaiset jos oon vääräs! :D

Mä en tosiaankaan tiedä , pitää käyttää googlen ihmeellistä maailmaa! :D Toivotaan siis että joku mammakaveri löytyy! :D

Kiitos nappo. :) Vielä kun jaksais tehdä sen muuton.. :D muuttaminen on kertakaikkiaan vaan hanurista! :P

Ainaki tulee karsittua kaikki ylimääränen muuton ohessa! Jos jotain positiivista täytyy tosta rumbasta löytää :D

se hyvä hyöty niissä muutoissa onkii.ja sitte joskus kun me päästää muuttamaa ni aivan varmasti heitän kaiken vähääkää turhan rojun pois.ja sitä rojua löytyy.

Takaisin