Tänään minua ärsyttää...

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tiutsi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ärsyttää v*ttu kerrankin! Tän takia mä haluun pois omakotitaloon... naapurit huudatti musiikkia koko yön ja piti poliisit soittaa ku ei jaksanu enää kuunnella.

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

No kyllä mullakin meinaa palaa hermo tässä kerrostalossa. Asutaan alimmassa kerroksessa ja meidän makuuhuone on parvekkeineen sisäpihalle päin ja meidän parvekkeen vieressä on viereisen rapun ovu. No tätä kämppää on pakko näin kesällä tuulettaa pitämällä ikkunaa auki ja sitä tosissaan tarvii pitää auki koko ajan. No yks ukko tästä naapurirapusta ramppaa koko ajan siinä ovella tupakalla ja meidän makuuhuone haisee ihan savulle. Kiva siellä on nukuttaa omaa lastaan kun just yks päivä parin tunnin aikana ukko kävi 3 kertaa tupakalla. En tiedä, mitä meidän pitäis tehdä. Muutenkin tää naapurirapun oven läheisyys ärsyttää kun varsinkin viikonloppuöinä siinä kulkee ihmiset kovaäänisesti kännissä jutellen ja välillä jotkut tulee porukalla känissä tupakalla siihen kuten jääkiekkojen aikaan.

No toinen raivostuttava ongelma oli taas eilen, mikä myös on toistuvaa eli nää manoksen jakajat, jotka käy muutaman kerran viikossa tuomassa postia. No heillä ei sitten tunnu olevan muuta pääsyä tänne rappuun, kun soittaa asuntojen ovipuhelimiin. No jotenkin he aina soittavat ensiksi meille. Eilen viimeksi olin juuri saanut pojan nukahtaa, niin johan soi ovipuhelin. Kyllä suututti kun hirvee itkukohtaus siitä tietty alkoi kun poika vielä sairaana. Eikä sekään riittänyt vaan vielä uudestaan soitti kun kukaan ei avannut ja olis niin tehnyt mieli vastata ja huutaa tuohon ovipuhelimeen tai laittaa lapsen itkua kuulumaan.

Voi toi röökin savu... jep! Naapurit käryää kans ikkunasta ja sisällehän se krääsä tulee. V*tuttaa sekin! Pistäppä aulaan lappu, et mainosten jakajat vois soittaa välillä muillekin ku teille.. :D

meillä sama juttu,joka viikonloppu saa soitella poliisia jonkun naapurin takia.viime yönä oli makkarin ikkuna auki,ni eikös vaa sit lähibaarista valuu ihmisiä ikkunan ohi,hirveen metelin kera.ja se ärsyttää että kaikki naapurin mopovieraat ajaa ne saakelin mopot tohon ikkunan alle,vaikka tienlaita olis 10 metrin päässä.se vaan on vissiin niin kiva vetää se mopo käyntii tossa ikkunoiden alla.

Meidän naapurit sai just tossa kuukausi sitten häädön tästä paritalosta. Hypin ilosta täällä, kun nyt ei enää haise tupakka, eikä tarvii pelätä kännistä äijää. Jes! :grin Toivottavasti seuraavat naapurit olis fiksumpia tai me päästäis muuttamaan vihdoin.

ai juudas.pesukone teki taas tiltin kesken pesun.
mutsi lupas osallistua satasella uuden koneen hankintaa,miestä tuskin evvk koko uuden koneen osto.pesköö se sitte pyykkisä talon koneella,meijän konetta ei käytä jos ei kustannuksii osallistu.

Ei munkaan mies oo ikinä ennen osallistunu uusien kodinkoneiden hankintaan, mut nyt se osti meille uuden tiskikoneen kun vaan pyysin. :D Niin ja tänään ärsyttää se kun miehen mielestä meijän ei tarttis tehä hääpäivänä mitään erikoista -.- Niin no ehkä se päivä ei jollekin sit merkkaa mitään, mut mulle se ainakin merkkaa ja aika paljonkin.

Naapurit!! Tää meijän taloyhtiö on ihan suoraa sieltä mihin valo ei paista!

tää valitus tulee jokusen tunnin viivellä,mut aamulla ennen kuutta joku helkutin katulakasukone jylläs tossa ikkunan alla.mut miten ihmeessä ennen kuutta:eek: ja se käy jylläämässä siinä aika useestikkiio_O

Ärsyttää kun juuri kun mies on lomalla niin kaikki ollaan flunssassa. Kuitenkaan ei oo niin kovaa flunssaa, et mies sais saikkua, vaan just sellainen vähän tunkkainen ja vetämätön olo vaan. Tänäänkin olis ollut niin hieno päivä, et oltais muuten menty käymään särkänniemessa, mut ei kehtaa puolkuntosena. No loppuviikoks on sit luvattu sadetta, ettei kehtaa mihinkään mennä vaikka oltaiskin jo terveenä.

Tänään ne päreet palo :angry4 Anoppi on nyt toista viikkoa meillä pikkumiestä hoitamassa, kun minä alotin työt. Plussaa on se, että ettei tarvitse pikkusta vielä viedä vieraalle hoitoon ja kotona hoito on onnistunut yllättävänki hyvin.
Ongelma on vaan se, että asumme anopin ja appiukon entisessä kodissa ja hyöhän on täällä kun kotonaan. Meillä vaan on anopin kanssa AIVAN eri tyyli hoitaa kotitalous hommia. Hän on hyvin suurpiirteisempi ja mitenkäs sen nyt sanos, sotkusempi itseeni verrattuna. Tässä on jo päivänä muutamana meinannu keittää kuupassa, mutta se on menny ohi. Mutta tänään mitta täytty, kun minun mielestä vaan olis kiva, jos hän edes vähän yrittäs kunnioittaa minun tapaani ja tyyliäni. Me kuitenkin asutaan ja eletään nykyään tässä.
En tiedä ymmärtääkö tästä mitä ajan takaa, mutta 8h työpäivän jälkeen on inhottava tulla kotiin, jossa toinen on tehny niin ku itse asus täällä. Tämä anopin sotkusuus ei tullu yllätyksenä, mutta se vaan ottaa päähän. Kaiken lisäks mies vähättelee minun tunteita. Onneks on oma sisko ja ystävä jolle voi avautua ja he ymmärtää. Mutta semmosta tänään...

Mammavs.83: Meidän perheellä olis myöskin mahdollisuus ostaa miehen vanhempien asunto ja pelkään ihan samaa. Ja no, siks oonkin sulkenut sen asunnon jo pois...

Ärsyttää, tää netti on vaan NIIN hidas!! :mad: Ollu jo enemmän, ku muutaman päivän ja tästäkö pitäis nyt sitte maksaa?? :smiley-angry019

Itellä on pinna hippasen kireellä... Poika kitisee jo kolmatta päivää, haluais koko ajan nukkua ja si ku herää niin kitinä alkaa... Kun syötän poikaa niin siinä syöttötuolissaki saadaan kamalat raivarit/vedetää sukkia pois jalasta... Yöllä nukkuu tosi levottomasti ja ite sain vasta 1 aikaa unta... oon tosi väsynyt ja olo on niin tyhmä ku en tiedä mikä tota poikaa vaivaa :(

nappo: voisko hampaita kiukuta?

Täällä ei ärsytä mikkään oikeastaan.. mutta koirien karvanlähtö vois pikkuhiljaa loppua :D

Mä oon jo syyttäny viimesen 2 viikkoo hampaita ku poika on nukkunu tosi levottomasti, mut nyt tuli kitinä mukaan.... Reippaasti se tuossa leikkii tällä hetkellä mut taas olis väsy... tuntu nyt pikkusen lämpöseltä ku otin pojan hetki sitten unilta...
Meen kyl nukkuu seuraavien päikkyjen aikana... Pitää ny seurailla tilannetta ja jos pahenee niin vien sen kyl lääkäriin... Itellä on voimat ihan loppu..

Takaisin