Tänään minua ärsyttää...

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tiutsi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Aivan,totta turiset! :D Vaatteita annoin kavereille ja välillä kun törmää johenkin turhaan tilpehööriin ihmettelee miksi sellainenkin on pitänyt säästää.. ei muutakun tavaraa kiertoon vaan! :D ja vielä kivempaa on se uuden asunnon sisustaminen! miehellä tässä kohtaa ei ole sanavaltaa!

Tuskin kukaan uskaltaa antaa miehellensä sananvaltaa sisustukselle... Ellei mies oo joku sisustus suunnittelija :DD

Tervetuloa Tampereelle Nopis! Meidän ryhmässä on minä mukaanlukien useampia Tamperelaisia ja on joskus jopa ollut tapaamisia. Täällä on myös monenlaisia kerhoja, joihin kannattaa lähteä mukaan, niin tutustuu helpommin ihmisiin :) Tsemppiä muuttoon!

Niin ja tuu Nopis ihmeessä tonne meijän facebookki ryhmään niin sielä saatte sovittua paremmin tapaamisia yms :D

En muista oonko eilen tänne jo kirjotellu...nyt vähäsen äippää ärsyttää kun tytsy on päättäny olla nukkumatta iltapvä unia..kolme päivää tässä ollaan menty jo tuolleen....aamupvällä nukkuu parin tunnin unet mut sit valvookin ilta puol kasiin kunnes sammuu sormia napsauttamalla kun saa maitoa....

ÄRSYTTÄÄ !! Kelalta tuli tänään rahat ja melkein kaikki meni viimestä latia myöden! Vakuutuksesta ei kuulu rahoja ja olis viä iso kasa laskuja maksamatta. Suoraan sanottuna pelottaa, kun loppuu tää vanhempainvapaa ja alkaa noi h*lvetin pienet kotihoidontuet pyöriä. Ei oo helppoo tää lapsiperheen arki...

Kiitos! :) Juu se facebook ryhmä olis kiva,ja kaikennäköstä perhekerhoa mulle on ehdotettu,pitää ottaa asioista selvää missä niitä on ja koska! ehkä vähän turhaa jännittänykki muuttoa kaupunkiin,kun itsestähän se on kiinni miten niitä kavereita saa :P kyllä ne asiat tästä!

Perhekerhoissa yms tutustuu helposti, varsinkin jos on samanikäisiä vauvoja. Aina näissä vauvoissa riittää puhuttavaa, vaikka ei toista vielä hyvin tuntisikaan. :) Tää ei ollut ärsytyksen aihe, vaan vastaus Nopikselle. :-D tänään ei ärsytä mikään...!

Täällä ärsyttää sama kuin nopista... Allekirjotettii eilen meidän kämpän irtisanomislappu! Asutaan asumisoikeusasunnossa (luojan kiitos jätettii viime keväänä oma kämppä ostamatta) ja siinä on 3kk irtisanomisaika! Ei hajuakaan missä asutaan syksyllä ja vaikka jäätäis tännekin, ni kaksio on aivan liian pieni meille (vaikka ajattelin et se parikin vuotta menettelis). Työnhaut on kesken ja toivon et kohta tietäis minne ollaan muuttamassa! Kesä onneks aikaa hankkiutua kaikesta ylimääräsestä eroon! Kun vaan raaskis noita vauvakamoja myydä...

Niimpä! Ei misään sattuis olee sellast palvelua,et ne pakkaa sun tavarat,vie ne uuteen kotiin,ettei ite tarvis täl helteel tehd mitään! Tosta yhdestä homeperseestä mitään apua kuitenkaan saa..yks ystävä lupas autella,mut se ei oikein tunne kelloa tai aikatauluja :D jos hän sanoo että tulee pian,voi olla ettei sitä näy muutamaan päivään. Mutta.. Tänään oikeen ottaa aivoon,kun oltiin pihalla kaveriporukan kanssa ottamassa aurinkoa,niin neiti päätti ruveta känkkäränkäks,ja huutamaan,meinas matkal nukahtaa rattaisiin ku päätin suunnata kotiin... noh.. kotona ei sitte nukuttu vaan piti leikkiä ja ruveta rehaamaan.. eli tämä päivä menee siis kotona istuessa,ja tietenkin jännittämässä kun kaveri on aamulla lähtenyt synnärille! :)

mua ärsyttää ku kirjastosta tuli muistutus jostain palauttamattomasta kirjasta,no ei oo mun lainaama eikä kukaa mun tuttukaa oo lainannu.sama sukunimi oli lainaajalla ku mulla.eikä ollu ees samaa sukupuolta ku minä ja mulle se muistutus tuli.yritin soittaa kirjastoo ni kappas,se on just tänään kiinni.sen ainoon kerran elämässäni ku yritän sinne soittaa ni "ei me vittu ollakkaa tänään auki"...

Murr, menkat alko ja että juilii taas niin pirusti tua lantion seudulla ja vatsalla! Pyh ja pah näitä hemmetin kipuja!! :smiley-angry019

Ei helkkari mikä olo :sad001 Se esikoisella viikkoja jatkunut yskä (sillä jo helpottaa) on nyt tarttunu meihin muihinki ja muhun ilmeisesti kaikki pahimmin. Nyt neljättä päivää yskiny niin rajusti et oon oksentanu, aamupala on vakio-oksennus jo sen lisäks et eilen tuli pari kertaa myöhemminki ylös. Lisäks viimeyönä Tyyne päätti herätä puolilta öin ja valvoa kolme tuntia (!) ei oo ennen tehnykää noin. Mut oli varmaa outo tilanne ku veli oli miehen kans juopottelemas meillä, ja lähti sit just puolen yön aikaa kotiin päin, ja Tyyne heräs vähän ennen sitä ni kai sit ihmetteli et mitäs ääniä kuuluu ja piristy. Mä siis pääsin iteki vast nukkuu sit kolmen jälkeen. Ja kuudelt heräsin siihen ku mies yskii keuhkoja pihalle. Ja en tiiä onko just noil lyhyil unil vaikutusta mut mun silmät on niin rähmäs ja vuotaa koko ajan. Tai sit mä sain sen esikon viimeviikkosen silmätulehduksenkii :angry8

Nii ja viel lisäks eiliset aamupalat ku tuli ylös nii onnistuin osan saamaa siit oikeanpuoleisee poskionteloon, voitte kuvitella kuin kipeeltä tuntuu niistää siel kurkunpalasia ja ruisleivän murusia, se tuli ylös vajaa kymmenen minuuttia syömisen jälkeen. Sarvikannulla huuhtelin ja kunnon särkylääkkeet päälle. Nyt oottelen et saisin yhelt tutult tohon yskään homeopaattisia, jos vaik niist olis apuja. (ja ei en oo raskaana, et ihan yskäst toi oksentaminen johtuu, tuli sekii eien tarkistettua)

Voi, kylläpäs teitä koetellaan. Mulla kanssa joskus meni jotain ruokaa poskionteloihin ja aaauts kun se sattuukin ja KAUAN!! :o Se kipu ei meinaa lähtä millään kun on limakalvoilla jotain sinne kuulumatonta, varsinkin mahahappoja :s

Juu särkee vieläkin :gen113 Ja tietenkin buranaki men loppumaa, ei toi panadol tehoo oikee tohon. Mut jotai hyvääki, se homeopaattinen on ainaki vähän helpottanu yskää, mut kunnol tehon taitaa huomata vast parin kolmen päivän päästä.

Nyt väsyttää, enkä edes tiedä miks valvon vieläkin! Eilen yöllä veljen piti tulla meille yöks, kun oli jossain viihteellä. Soitin yhden aikaan, että joko oot kävelemässä tännepäin, että pääsen nukkuun. Kertoi, että oli tulossa, mutta että missä ihmeessä sen tyttöystävä oikein olikaan. No, se lähti hakeen sitä ja kahden aikaan jouduin soittaan, että nyt menee ovi lukkoon, hommaa toinen yöpaikka itelles. Meni sitten jonnekin kaverille yöks. Kuudelta, kun piti antaa lääke Santulle, niin sehän oli ihan hereillä, eikä meinannu nukkua enää takasin. Puoli ysiin asti nukuttiin semmosta ihme unta ja Santtu heräili varmaan vartin välein äheltään ja huuteleen. Ei kiitos tommosia öitä enää hetkeen! :sleep002

Takaisin