Tänään minua ärsyttää...

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tiutsi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Joo.. poika ei oksentanu mut puklas äsken. Harvoin tehny sitäkään.. jospa tarjoilisi puuron tuntia aiemmin.. eli nyt. .

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

valvotaan yö vol 5... hiton lääkäri ku ei osannu sanoo juuta tai jaata eilen ku tk:s käytii... tänää uudestaa. :angry4

Kiira oksentaa taas. Ja usein. Ei kelpaa tissikään, no ei kai, kun oksentaa vaan. Onneksi vettä menee sentään vähän. Toinen, mikä ärsyttää, on imuri! Siitä meni suulake ihan hajalle, on se temppuillut jo aiemmin, mutta viime viikolla hermostuin siihen, kun temppuili enemmän ja sitä sai paiskoa, että toimi ees jotenkin. :D Ja nyt siihen ei ainakaan Prismasta enää löytynyt uutta suulaketta, kun on sen verran vanha malli. Voi persimoni! Ei tähän saumaan viitsi uutta imuria ostaa. Murr!

ai juma miten mä tahon tosta saakelin marsusta eroo!!!!vaivalla sain tytön nukkumaa,hiippailin jääkaapille ni eikös se saatanan rotta ruvennu huutamaa ja tyttö heräs.tytsyllä tunti aikaa nukkua kun tarvii lähtee kelaa.nyt taas uus nukutus yritys.vittu.

Mulla kans äsken kihisi raivo ku piski päätti räksyttää just, kun olin saanu pojan unille. No poikahan heräs ja nyt joutuu väsynyttä ja sen takia kiukkuista vauvaa koittaa saada uudestaan unille... typerä piski ku pitää räköttää joka äänelle. Muuten niin ihana ja rakas mut prkl ku ei mee oppi kaaliin.

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

Voi vittu sanon suoraan vaan kun nyt tiistaina multa poistettiin oikeelta ylhäältä viisaudenhammas ja kaikki meni hyvin sillä hetkellä mut heti kun puudutus jo lakkas ja varsinkin jo keskiviikkoaamuna alkoi ihan hirveä kipu suussa ja kaiken kukkuraksi henki rupes haiseen kun olisin syönyt jonkun raadon ja sieltä haavasta valui jotain mätää suuhun HYYYYI!! Nyt en äskön aamulla enää kestänyt sitä kipua (ja hajua/makua!) niin soitin päivystävälle hamppilääkärille ja sain onneks heti ajan sinne. Menin sit tossa aamusta käymään sielä niin se haava oli kuulemma tulehtunut tosi pahasti ja ne teki sinne jonkun ihme hoidon ja laitto pahan makusta jodia! Vituttaa suoraan sanottuna kun oon aina hoitanut hampaani moitteetta ja ei oo ikinä ennen ollut missään mitään tulehduksia niin nyt sitten jostain syystä vaikka totakin hoidin ohjeiden mukaan niin se alko mätimään :( Ja hyvä ettei sen hoitajan tarttenu alkaa pitään musta ihan kunnolla kiinni kun se hoito sattui ihan sikana puudutuksesta huolimatta kun se oli niin arka siitä tulehduksesta. En saa nyt kuulemma edes syödä mitään kunnon ruokaa ens tiistaihin asti kun sillon on tarkastus ja tikkien poisto -.- Joo soronoo ihan kun en olis tarpeeks laiha jo nyt... Kaikista hauskinta oli kun se hoitaja kysy sitä kipua et miten kuvailisin niin sanoin et no mä synnytin luomuna ja nyt oon ottanut tiistaista asti joka päivä 5x600mg buranaa että mieti siitä.

Mulla oli kans joskus marsu hoidossa ja se uikutti aina ku jääkaapin ovi aukes, eli suhteellisen usein :laughing025

Joo niinhän se vähän tahtoo olla, että puudutus ei tehoa kunnolla, jos on tulehdus päällä. Huh onhan ollut kokemus jozzuuh. Multa on poistanut yks ihana hammaslääkäri kaikki visurit kahdessa erässä. Sain ekan antibiootin suuhun jo ennen operaatiota ja viikon kuurin ihan suoraan. Sen lääkärin mielestä se visurin leikkaushaava tulehtuu niin helposti, että hän määrää kaikille suoraan sen kuurin. Eipä tulehtunu onneks, mut on se visurinpoiston jälkeen olo on muutenkin niin ikävä, että ei sinne suuhun mitään tulehdusta kaipais.

No ei mulle vaan kukaan sanonut et se haava voi tulehtua helposti. Olisin ehdottomasti pyytänyt antibiootin syötäväksi sen jälkeenkin.. Tosin söin kyllä niitä 4 päivää enne hampaan poistoa kun se hamppilääkäri määräsi ne jo sillon syötäväksi. Onneksi kuitenkin sielä hammaslääkärissä on todella ihana kiinalaissukuinen miespuolinen hammaslääkäri, joka oikeasti kyllä osaa hommansa ja tekee kaikin todella sutjakkaasti ettei kauaa tavitte kitua :)

Ukko si päätti lähtee baariin eilen ilmottamatta mulle mitää... Tuli sentäs 2 aikaa kotia... :smiley-angry007

Multa on otettu kaikki viisurit ja mulle sanottiin sillon et se hyytymä mikä sen viisurin paikalla on kannattaa siinä antaa olla, et jos se siitä lähtee, ennen ku haava ehtii parantuu, niin on niin kova särky et siihen ei mitkää buranat tepsi. Sen verran muistan et otin särkylääkettä ennen ku puudutus ehti lakata. Hyvin paranivat. Sitä sainko antibioottia en muista, kun tästä on jo muutama vuosi aikaa.

Jäde nyt kyllä sanot siel fyskassa että enää ette tuu, jos eivät heti anna siihe kunnollista selkeää syytä miks olisi pakko. Rahastukseltaha toi kuulostaa :mad: Jos sanotaa ettei oo mitää vikaa ni ei silloin mitään kontrolleja tarvita.

Takaisin