Tänään minua ärsyttää...

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tiutsi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No nyt sitä ei ainakaa enää löydy, mä taidan olla taas matti myöhänen :sad001

Näköjään oli poistettu... No Repa oli ottanu kuvan pikku mökistä ilkosiltee ja ikkuna toimi peilinä :D

Varmasti löytyis kuva jostain, jos jaksais vaan ettiä. Jäi minullakin näkemättä, kun en illalla jaksanut enää foorumilla pyöriä.

Ai jumpe ku en vieläkää mahu motivaatio farkkuihini... Ny on pakko ruveta tekee kunnolla jotai ittellensä...:smiley-angry007

En muista koska viimeks ukko on torkuttanu mut tää aamu oli poikkeus.. Ai herrajee ku poikaki heräs puol kasi eikä ukko heränny siihe älämölöö (varmaa heräs ihan sen takii ki ukko torkutti aamu 6 lähtien) eikä heränny myöskää siihe ku noustii... 10 vaille 8 mä kävin huutamas sen ylös niin si herra viitti nostaa sen ahterinsa sängystä....

Miks vatussa telkkarista ei tuu muuta ko uusintoja?! Äääh!

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app

niinpä,katto mitä vaa ni sekii on jo nähty.tuleeks sieltä taas se tyttövauva-dokkari?se tulee ainakii tänää johki aikaa joltain kanavalta.

Meillä yleensä on ylen kanava näkimessä. Täältä tulee joku norjalais kuva :/

No eipä... ny on kuukauden kanavana animalplanet, ni tulikos sieltä koko aamun sen krokotiilimiehen vanhoja ohjelmia.. Sen, jonka rausku pisti kuoliaas. Ikivanhoja nekin jaksot ja näkyny normi kanavilla. Onneks toi iptv ei o kallis... kyl muute ottas pattiin.

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

voi argh!!ärsyttää yks saamarin auto mikä pörisee tossa tiellä päivän aikana varmaan sen viissataa kertaa.mikä hitto siinä on et sen paskan rohjon pitää pöristä sillee?tahallaako ne siihen pakoputkee niitä reikiä tekee??oikeen ku siihen kyrpiinnyn ni käyn puhkasemassa renkaat..

Nyt mä voisin ilomielin antaa ton uhmakkaan nelivuotiaan raivottaren jonnekii uudelleenkoulutukseen ja ottaa siks aikaa tilalle koiran, ja ei sen ei tarvi olla koulutettu eikä sisäsiisti eikä edes ihmisystävällinen. Ollu yhtä helvettiä koko saatanan aamu :angry5:smiley-angry016 Ei halunnu mennä hoitoon, ei suostunu pukemaan ja alko kirkumaa kurkkusuorana. Lopulta kaikilla meni hermot ja saatii sit miehenki kans niin hieno ja kovaääninen riita aikaa, et varmaan naapurit kiittää. Se ku saatii sovittua ni ei menny ku pari tuntia, niin neiti saa uhmakohtauksen ja alottaa sen kirkumisen uudestaan. Sai sitte lopulta parvekkeella kirkua ja hyppiä tasajalkaa. Ja ei siltikää meinannu loppua koko touhu. Niin ja ei päästy sit sinne hoitoon asti ollenkaan :smiley-angry019 Se on sit maanantaina selitettävä hoitajalle koko homma, ja hitto et ärsyttää. Ja nyt sellai olo et mä en enää ikinä halua astua tost ovest ulos...

Onpa teillä ollut Bettie ikävän kuuloinen aamu. Toivottavasti teidän isompi tyttö koettelee nyt sitten okein huolella teitä ja sitten murrosiässä onkin sellanen enkeli. Voi kun niin oliskin. Tommoset kovaääniset riidat on kyllä perseestä kun saa hävetä sit myöhemmin silmät päästään kun menee taas ihmisten ilmoille tai ainakin just kun asuu kerros tai rivitalossa jossa joku muukin voi kuulla sen riidan.. (Toinen on tietty ne kovaääniset lemmentouhut). Niin ja vaikka kuinka koettaa olla miettimättä mitä muut aattelee niin ei sitä vaan pysty.

Sepä se, mä kun en sanoissa säästele, ni on varmaa kiva naapureist kuulla ku mä raivoon ja suollan kaikkea kauheuksia. Kyllä hävettää. Ja asutaan joo kerrostalon 2.kerrokses. Alapuolella ei ole asuntoa mut muuten on joka suunnassa. Kyl ne yläkerrassaki riitelee välil kovaäänisesti, ja ei se haittaa mut oma käytös on aina eri juttu.

No voihan perse! Nyt kyllä ärsyttää kun ollaan menossa synttäreille jotka alkaa kello 17 ja telkkarista tulis just sillon jääkiekkoa.

Takaisin