Tänään minua ärsyttää...

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tiutsi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
:cussing käytii sitte siellä fyskassa,tytössä ei mitään vikaa,ei siis yhtään mitää.ja mitä kävikään?kontrolliaika kolmen viikon päähän!!!miks??nyt taitaa olla vaa silkkaa rahan tuhlausta.jos on kerran pakko antaa se kontrolliaika ni miks ei muutaman kuukauden päähän?ja hitto meillä on kesäkuussakii aika sinne lastenpolille?miks sekää??

Taidan olla kipeä. Oon oksentanu kolme kertaa jo ja vatsa on ihan kuravedellä. Piti siirtyy sohvalle, et mies ja poika saa nukkua rauhassa. Väsyttääkin niin kovin mut ei tuu uni tietenkään, kun velloo ja kiertää niin kovin... tästä tulee pitkä yö.... :'(

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

Jep jep... hyvää syntymäpäivää minulle. Oksentaen sujunu merkkipäivä tähän mennessä. :(

Kiitos.. onneks alkaa helpottaa. Ny vaa toivon, ettei mies ja poika varsinkin sairastu.

:cussing käytii sitte siellä fyskassa,tytössä ei mitään vikaa,ei siis yhtään mitää.ja mitä kävikään?kontrolliaika kolmen viikon päähän!!!miks??nyt taitaa olla vaa silkkaa rahan tuhlausta.jos on kerran pakko antaa se kontrolliaika ni miks ei muutaman kuukauden päähän?ja hitto meillä on kesäkuussakii aika sinne lastenpolille?miks sekää??

Onko teillä tytölle vakuutusta? Meillä ainakin viedään kaikki poliklinikka maksut ja muut vakuutukseen! :thumright

Sen kun tietäis.Alunalkaen siks kun tyttö oli ihan kenollaa oikeelle,nyt se on ihan suora,mut silti joudutaa siellä ramppaamaa.vähän väliä on jotain kontrollikäyntejä.tuskin tydy enää vinoo menee kun se kerran jo suorassa on.
ja lastenpolillakii joudutaa käymää,enkä enää tiiä että minkä takia.

Kysy ihan suoraan niiltä, että miks ne antaa uusia aikoja, epäileekö ne edelleen jotain jne. Mä kyllä vaatisin selityksiä, jos kaikki kumminkin on nyt ihan ok. Joo meillä kyllä tulee kaikille tulevillekin lapsille syntymättömän lapsen vakuutus. Meillä ei olis enää latin latia, jos sitä ei olis sillon hommattu!

täytyy seuraavalla käynnillä ottaa itteää niskasta kiinni ja kysyä sitä et miks siellä ravataa ja älytä kieltäytyä niistä uusista ajoista,kumpa se vaan olis niin helppoo.

voi jestas mikä olo ollu tänään...rupesin eilen illalla oksentaa oikein kunnolla,onneks ei enää tänään oo tullu,mut tää pääkipu ja jokapaikankolotus on jotain ihan järkkyä ja kylmäkin ollu koko päivän. nyt onneks jo hiukan parempi olo,onneks on mies ollu kotona ja hoitanut tytön ja toki minuaki. jospa huomenna olisi normi olo,niin jaksaa päivän puuhat!

Jaksamista Jonnuli. Mä oksenin tosiaan koko yön, puolen tunnin välein ravasin vessassa, kun tuli molemmista päistä. Taudin ikävintä vaihetta mulla kesti noin ilta kymmenestä alkaen aamuun... seiskan aikaan sit sunnuntaina oksensin vikan kerran. Mut voi luoja, miten sitä olikaan aivan poikki. Pelkkä lapsen nostamisen syliin meinas sumentaa pään. Onneksi oli vapaat ja mieskin kotona, nii hän piti pojasta huolen. Yöllä kävin vaan kerran imettämässä pojan mut muuten onneks oli miehen hoivissa. On toi oksentaminen karmeeta... :sick009

Mulla oli joku ruokamyrkytys raskauden alussa, rajua oksentelua. Luoja kuinka pelkäsin keskenmenoa. Hui. Paranemista mammat!

Voi höh... poika nukkuu pinniksessään. Välillä sillä kuplii kurkussa ja pyyhkäisin äsken oksun hajuista kuolaa suun pielistä.. nyt sit en saa unta ku ootan, et alkaako tuo poloinen oksentamaan. Voi itku... pientä palleroani. :(

Että v*tuttaa ihan tosissaan. Meni melkein koko pääsiäinen hukkaan, kun piti sairastua. Oli niin upea ja lämmin sääkin kokoajan. Mieskin sairasti yhden päivän. Viime yön nukuin sit mahdollisimman huonosti ja nyt mua taas etoo. Yöllä unta häiritsi ajoittain itsestään muistuttava yökötys ja pojan äänet, kun tuntui sillä hiisaavan jotain ees taas kurkussa. Tuossa kuuden maissa poika sitten päästi pienen maitopuklun ja pää haisi ihan oksulle. Siihen se sitten heräsi ja kiikutin pojan pesulle. Kovin iloinen ja reipas hän silti on ja tuossa lattialla nyt leikkii.. suojasin varuiksi olkkarin maton lakanoilla, jos vaikka alkaakin oksentaan. Että nää on inhottavia nää mahataudit.. prkl. :mad:

Meillä tyttö ei oo ikinä oksentanu,en ees kyllä tiiä että erottaisinko sitä puklusta?mut maha sekasi sillä on ollu senki eestä,ja viimosin kokemus ei varmaa ihan äkkiä multa unohu.
harmi sinbbu että just nyt pääsiäisen aikana sairastit.mut ehkä oli parempi nyt kun jos että sillon kun mies on töissä.

Takaisin