Tänään minua ärsyttää...

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tiutsi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Suviii: Odotan postia :)

Hyvä että sun miehesi kuitenkin malttaa lomailla, työtahti tosiaan kuullostaa aikamoiselta! Ja varmasti vaikuttaa myös sinun jaksamiseen, olethan sitten pitkät päivät kotona lapsen kanssa. Mutta onneksi kesä on tulossa, se tuo aina paljon energiaa tullessaan ja kesäloma-aika lähestyy :)

Mun mies ei ole juuri lomia meidän kohta 12-vuotisen yhdessäelomme aikana pitänyt. Ennen kakkosen syntymää hän myös teki lauantaitkin työtä. Nyt onneksi hän on jättänyt lauantai työt pois ja vähän on vihjaissut että pikkuisen lomaakin voisi tänä kesänä pitää :) Meillä on kyllä tosi paljon pihalla tekemistä, joten ihan täyttä lomailua se aika ei varmaan tule olemaan.

Mä kerkesinkin jo nyt laittaan sitä säpöö sulle orvokki 81. :)

Enemmän mä oon huolissani miehestä, enkä omasta jaksamisesta. Mä sentään voin mennä porukoille ja viettää siellä päivät, niinkun kyllä teenkin. Mutta ei sekään hirveen kivalta tunnu, että Santtu on niin vähän isänsä kanssa. :sad001 Ehkä nyt sitten taas jossain vaiheessa tulis niitä pekkasia pitkästä aikaa ja jätkät sais viettää enemmän laatuaikaa yhdessä! :thumright

Ai kauhee! Kyllä täällä sentään kesälomatkin on pidetty, vaikka ne aika pitkälti pellolla onkin vietetty. On se silti ihan eri asia, kun olla siä palkkatyössä koko kesän.

mä laitoin sitä vadelman makusta litkua 50 millii tytön maidon joukkoo,sen verran et siitä päivässä tuli se 2dl.ite sitte hörpin precosaa kun sitä laitettii vaa pienee määrää vettä.

Meillä kävi äitini apteekista hakemassa jotain ja se toi vaan tota. Kiiralle ei kyllä oo kelvannut, joten pitäähän se jonkun litkiä pois. Ei kyllä hirveesti auta. Ei kai tässä auta kuin sairastaa, menee ohi, sitten kun menee. Vielä ainakin jatkuu. :( Kiira onneksi voi jo paremmin. Eilen ei tullut enää ripulia siltä, vaan tahnakakkaa eli normalisoitumaan päin on. Nyt vaan on Kiiralla karsea nuha, räkää riittää! Sentään eilen upposi ruokaa jo kerralla melkein purkillinen. Alkaa niin väsyttää tää sairastaminen, ettei jaksa edes ärsyyntyä.

Höh.. ärsyttävää. Tää ei päivity muuten ku F5 painamalla... oottelin tuossa tovin klikattuani päivitysnappia. Koko aamun ollu.. pitäsköhän hakee päivitykset selaimeen.. tosin, ongelmaa ei oo muilla sivustoilla.. noh.. ei oo ehkä mikään maailmaa kaatavin asia.

Leivonpa appelsiini charlottan tänään.

Sataa ja räkätauti jatkuu... niin ja reiman varastontyhjennys myynneille pitäs mennä sinne mammojen tönittaväks :DD

Tytölle on vissiin puhkeamassa hampaita...kitisee..natisee..ei maistu oikein soseet...kitisee natisee...juo vaan maitoa...padapimpadapum.."puruluu" tuolle on hankittava :D...

meillä tulee bensan hajusta ja makusta vettä,ei saa juoda eikä käyttää mihinkä.onneks on tytölle vaihtopulloja kun ei voi tiskatakkaa.täytyy huomenna keittää pullon pesu vettä.

Koko päivä vietetty tayssin päivystyksessä. Se nuha sitten iski Santulle viime yönä ja aamupäivällä oli lämpöö, niin käskettiin sitten sairaalasta meneen sinne näytille. Mukavasti meni siä aikaa, kun jouduttiin päivystyksen kautta joka ei toimi koskaan! Santulla ei onneks oo enää lämpöö ollut moneen tuntiin ja labrat oli ok, joten päästiin kotiin yöks. Katotaan nyt sitten lähetäänkö huomenna heti takasin...

orvokki 81: Semmonen ohje meille on annettu, että jos lämpöö nousee tai Santtu tulee kauheen tukkoseks, niin sitten soitto sairaalaan ja sieltä sitte annetaan jatko-ohjeet. Voi mennä nopeesti huonoon kuntoon, kun on kumminkin vakava sydämen vajaatoiminta. :sad001

vi**u että voi olla elämä yhestä vedestä kiinni!!!ei saa pestyä pyykkiä,sitä olis yli koneellinen.ei voi tehä ruokaa ku tulee tiskiä eikä voi tiskata.ei voi mennä lenkille eikä salille ku ei voi hikoilla ku ei pääse suihkuu.tytön lusikat,kädet ja kasvot pyyhittävä ruuan jälkee puhistuspyyhkeillä...hohhoh...

Ärsyttää se että ulkona on mitä ihanimpia ilmoja, mut lapset kipeenä ni ei niitten kans pääse mihkää :sad001

Huoh.... en saa unta. Päivällä oli nii kipee pääkin ku jo edellisenä yönä nukuin hävyttömän huonosti. Nyt mua valvottaa toi kh-tuki. Mietin, et miten väärin se on ettei kaikki voi halutessaan hoitaa lasta kotona rahan takia. Se on niin väärin. Mä en vois kuvitellakaan laitttavani näin pientä kohta hoitoon.. se on ihan vauva vielä. Ihan itkettää ja täs ei oo mitää järkee täs yhteiskunnassa. Tai mun käytösessä.. kaikkea sitä pitääki keskellä yötä itkeä ja murehtia.. Tätä se kai tää väsymys teettää. :(

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

Mä juuri siivosin ja kämppä on niinku hävityksen kauhistus ku ukko nous pojan kans aamusti... Puurokippo sun muut aamupala vermeet pitkin pöytiä, ei ollu puhtaita tuttipulloja ja sohvalla on sitte kaikki paskavaipasta lähtien... Ei pienintäkään elettä voi tehdä...
Ja tosiaan eilen kun oli aamusti isääni auttamassa ja sen jälkeen menin pelaan paintballia nii eipä tää kotona oltu tehty mitn.. Hauskinta oli kun ukko sano et hän on niin väsy tästä päivästä jo kello kuudelta illalla... Meni nukkuu ja heräs puol ysi illalla... Oonkohan opettanu ton ukon liian hyville tavoille että kyllä MINÄ siivoan??!!! Vai onko se vaan ukon asenteesta kii? Hän ei voi tehdä mitään kun hoitaa poikaa mutta minä kun olen VAIN kotona päivät pitkät niin minä teen kotityöt...... POJAN KANSSA!!!!

Ihan tota samaa liikkeellä täälläkin nappo. Mulla ilmeisesti pitäis olla kuus kättä, kun kuulemma mun pitää pystyä tekeen kaikki kotihommat, vaikka poitsu ei suostuis oleen, ku sylissä... Nytkin äijä pelaa pleikkaria, kun on niin puhki työviikosta. Ymmärrän, mut varmaan vois edes ne omat astiat laittaa olohuoneen pöydältä tiskikoneeseen! Jos sanon siitä, niin murisee vaan, että en voi laittaa pausee, ku pelaan netissä. Huoh. Joskus en vaan ymmärrä!

Niinpä... meillä ukko nukkuu tällä hetkellä kun ottaa vissii liian koville aamu 7 herääminen pojan kans..

Takaisin