Tänään minua ärsyttää...

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tiutsi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kävin perjantaina lenkillä ja kaupassa.. Mitä mies sillä välin teki kotona? No nukkui.. Kävin sunnuntaina kaupassa ja toivoin että olisi ukko voinu ees pyykkiä pistää kun siivosin koko lauantain yksin...Hän nukkui sen ajan kun olin pois kotoa pojan kanssa. Sunnuntai iltana mies ihmettelee kun ei ole puhtaana yökkäreitä pojalle... Niin helppoa kun on pistää pyykit koneeseen ja kone käyntiin niin ei.. se ei vaan tapahdu... Nyt koneessa pelkästää pojan vaatteita... Taidan tehdä niin etten viikkoon pese muutaku omia ja pojan vaatteita niin jos mies siinä vaihees heräis ettei sillä oo puhtaita sukkia/kalsareita... Ehkä jos sitte tajuais...?
Kotitöihin ei oo osallistunu reiluun pariin viikkoon... Pojan se kyllä syöttää kun käsken mutta olisiko oma alotteisuus mitään?

joo no eipä oo tänään hyvä fiilis,kävelin kelaa viemää miehen isyysloma lappusta ni kelassa täti nätisti tuumas et en voi allekirjottaa sitä miehen puolesta.se saatanan pässi(mies) ei allekirjottanu sitä!!no tänään se saa mennä ite tytönkaa kävellen sen viemää...

Minuu ärsyttää kun eilen yöllä tytölle nousi kuume..käytin sit eilen sitä päivystyksessä ja lääkäriks sattui nuori mies...kuunteli keuhkot..sit katsoi korviin mut ei kuulemma nähnyt tärykalvoja kun niin paljon vaikkua korvissa tytöllä..sitten vaan tokaisi ettei yhden kuume päivän perusteella kannata epäillä korvatulehdusta...ja käski ostaa apteekista korvanpuhdistus ainetta..Mutta apeekissa korvanpuhditus aineita ei suositella alle vuoden ikäisille ...no ostin kuitenkin nestemäistä buranaa et sais tytön kuumeen laskemaan...aamul herättyä ei ollut mutnyt taas on :(

Voi kökkö. Täällä mä oon nuhassa ja kurkku kipeenä, ei onneks sitä kuumetta ole. Neuvola ja rokotukset jää nyt sitten väliin poitsulta ja terveyskeskus on seuraavat kaks viikkoo kiinni! :angry3 Santtukin hieman räkäsen olonen. Pakko varmaan soittaa äitille, josko se hakis meijät täältä ja olis Santun kans, että saisin ite vähän levätä.

Tuohon mun pitikin kommentoida, kun porukka täällä puhuu tuosta ettei miehet tee kotitöitä. Sama se on täällä. Mies on töissä joka päivä 06.00 - 17.30 ja tunnin ajomatkat päälle. Ei sitä paljon huvita tehdä kotitöitä, saati sitten viettää aikaa pojan kanssa, kun on niin väsynyt kotiin tultuaan. Oon välillä jopa miettinyt ettei siitä mitään muuta hyötyä ole, kun se, että tuo rahaa kotiin... Santtu jopa vierasti omaa isäänsä tässä yks päivä, kun tuli työvaatteet päällä liian lähelle. Tähänkö on tultu ettei poika tunnista omaa isäänsä?! :smiley-angry017

meillä mies tekee ruuan ja sit imuroijaa ja tiskataa miten nyt sattuu kiinnostamaa.mies tiskas eilen kun olin sillä turhalla kelanreissulla.jos sitä ite sit kaivais imurin esii kun ei tytsykää halunnu nukkumaa.

mun täytyy kyllä nostaa tuolle miun köriläälle hattua,et se tekee ja osallistuu kaikkiin hommin sekä tytön hoitoon. monesti ottaa tytön matkaan,kun lähtee omien kavereiden luo ja illalla käy tytön kans ulkona,jos en ite lähe matkaan niin saa hetken touhuta omia juttuja tai käydä rauhassa moikkaa kamuja.monesti kyllä itse teen arkena siivoukset ja ruoat kun on aikaa,ja mies kuitenkin tekee pitkiä päiviä töissä. viikonlopouna vietetäänkin yleensä laatuaikaa koko perhe ja huidellaan millon missäkin! voisin vaan kuvitella et jos mies ei osllistus kotitöihin,niin täällä ois kyyti kylmää..:grin

Mun miestä saa myös vähän patistella kotihommiin! Meidän muutaman vuoden vanhaa pesukonetta ei ole tainnut käyttää kertaakaan, se kuuluu kuulemma kotiäidin hommiin :) Mutta se mistä olen todella ylpeä mun miehessä, että aina kun vaan on mahdollisuus, hän lähtee ulos touhuilemaan esikoisen kanssa. Milloin pyöräretkelle, puistoon tms. Sillä kuitataan monta siivousta :)

Hui, tekeepä Suviii:n mies pitkää päivää töissä!

Sympatiaa Simbulaattorille! Mulla myös vaikea polvivamma vaivannut nuoruudesta saakka ja pari isoa leikkausta tehty. Siitä tosi kökköjä nuo polvivammat, että kun sellaisen onnistuu saamaan, ei niistä eroon tahdo päästä :(

Pikkasen syö näiden asunnon seinien ohuus. Naapureiden keskustelu kuuluu tosi helposti vaikkeivät korottaisi edes ääntä :( Eli en kehtaa edes valittaa, saahan sitä omassa kotona puhua mihin aikaan tahansa, mutta prkl kun herätään siihen kun ollaan niin herkkäunisia....

Meillä onneks ei kovin herkästi kuulu naapurien asiat... mut yks perhe aina möykkää. Lapset kiljuu ja rääkyy ja vanhemmat karjuu toisilleen. Kauhean kuuloista ja meillä kans niin herkkäunisia, et kyl herätään mölyihin. Onneks ei oo vielä kertaakaan poika nukkunut siihen aikaan, kun siivoavat katuhiekoitusta pois tms.

meijän tytön aamulla herätti joku pörisevä paskaviritettyteiniauto.menee toi tienpätkä just tosta ikkunan alta.ja vaikka talon vieressä on koulu,päiväkoti ja 30 rajotus ni vikoilla metreillä on sit pakko kiihdyttää vauhtia,ihan kun parkkipaikoille/sieltä pois ei pääse yhtää rauhallisemmin.

Minuu ärsyttää tää paskatauti. Suoraan sanottuna. :D Tää vaan jatkuu. Onneksi Kiira ei ripuloi ihan jatkuvasti ja sentään tissi maistuu, ruokakin välillä jo vähän paremmin, vaikkei normaalisti. Mutta oma olo alkaa olla aika heikko. Ja nyt istuu esikoinen pöntöllä, kun sillä on taas maha kuralla. Ei jäänyt silläkään siihen yhteen kertaan. Voi venttiili, miks just nyt?

Voi taivas noi vatsataudit on rasittavia. Tuttavaperheessäkin se kiersi ties kuin kauan. :( Toivottavasti nyt menis jo ohi.

teijän on kellitys lähettävä apteekista ostamaa lääkettä.pari pussillista kun päivässä otat ni olo kohenee kummasti.kokemusta on.

Tulipa teille näköjään pitkä kipeä Kellitys :/ toivottavasti alkais taudit pian jo poistumaan sieltä.

Meillä ei onneks kuulu pahasti naapureiden melu. Yläkerrassa asuu pari kuukautta nuorempi vauva, joka kyllä itkee, mut ei sitä kuule, jos ei oikein kuuntelemalla kuuntele. Meillä kulkee valtaväylä ikkunan alla, niin autojen hurina kuuluu kyllä koko ajan ja ambulanssit+paloautot kulkee tuosta monta kertaa päivässä ohi. Eniten kuitenkin ärsyttää myös sellaiset jumputtavat teiniautot, jotka notkuu tuossa naapurikaupan pihassa ja lähtevät siitä sit. Se jumputus herättää vauvan ihan varmasti.

Jäde, sitä "vadelmanmakuista" litkua haettiin eilen apteekista. Kiiralle sitä ei menny kyllä alas juuri mitään, ite sain pakotettua itseni juomaan sitä. Yölläkin join ja aamusta taas. Kyllä se varmaan on auttanu tai sit alkaa tautiki helpottaa lopulta. Miusta se litku vaan maistuu ihan hirveeltä, ei paljon vadelma kyllä mieleen tule. :D Ärsyttää, kun näyttää vähän siltä, ettei viikonloppuna Tampereelle lähetä. Vaikka vielä tässä on toivoa! Jospa se nyt kuitenkin menis ohi. Sit jos miehelle tulee pahasti päälle (silläkin alkoi maha aamulla vähän reistailla), niin syötän sille vaan Imodiumia, että pärjäilepä siinä! :D

Mun miestä saa myös vähän patistella kotihommiin! Meidän muutaman vuoden vanhaa pesukonetta ei ole tainnut käyttää kertaakaan, se kuuluu kuulemma kotiäidin hommiin :) Mutta se mistä olen todella ylpeä mun miehessä, että aina kun vaan on mahdollisuus, hän lähtee ulos touhuilemaan esikoisen kanssa. Milloin pyöräretkelle, puistoon tms. Sillä kuitataan monta siivousta :)

Hui, tekeepä Suviii:n mies pitkää päivää töissä!

Niin tekee, mutta kerryttää se sitten onneks myös niitä pekkasia! Ja kun on reilu pomo, niin saa pitää niitä putkeen viikon tai kaks. :) Eniten ärsyttää se, että siihen palkkatyön päälle tulee sitten viä isänsä maatilan hommat, kun ei kaikkea yksin pysty tekemään. Kun ei itteensä ihan loppuun polttais. :confused: Laitan sulle tänään sitä sähköpostia illemmalla! :thumright

Takaisin