Lakkautettaisiin 14.3 koska keskeytän opintoni silloin :)
En osaakkaan siitä sit sanoo kun opinnot keskeytetään. Varmimmin ja oikeimman saat vastauksen ku oot yhteydessä kelaan. :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lakkautettaisiin 14.3 koska keskeytän opintoni silloin :)
Nyt ei sit ookkaan ollu vähään aikaan mitään lemmikkejä... Oon kyl miettinyt jos pelastaisi jostain löytöeläinkodista jonkun kissan tai koiran täs jossain vaiheessa, tosin ehkä vasta parin vuoden päästä kun vauvakin ois jo taapero ja itse kävelemässä
Varsinkin, kun ei ole takeita tapahtuuko paranemista vai ei...
Mulla on kanssa nukknut yksi koira, kolme rottaa ja yksi kissa pois ja näiden lisäksi vielä hävinnyt kaksi kissaa.
Silti ikinä ei oo tuntunut näin pahalta, kun nyt tuntuu! Tää koira on vaa mulle nii rakas ettei oo toista. Pelottaa oikein, et kuinka rakas tää onkaan, kun ei ikinä oo kenestäkään toisesta eläimestä yhtä rakasta tullut vaikka kaikki ovat rakkaita olleet.
huomaa, että vauvakin on todella levoton masussa, kun olen vuorotellen itkenyt ja raivonnut tämän uusimman stressinaiheuttajan takia. Toisaalta tuntuu tyhmältä valittaa rahan takia, mutta eipä sitä rahaa koskaan ole liikaa, etenkin kun tässä ollaan jäämässä pian töistä pois.