Sugarplum Sprite tsemppiä tuo väsymys on kyllä raskasta ja se jatkuva kipeänä olo, oli se sitten tautia tai raskausvaivoja. Itsellä oli kanssa puolen välin jälkeen 2kk tuollaista, sitten alko helpottaa. Ei tarvinnut tehdä ku pieni reissu (esim kaupassa tai neuvolassa) ja olin 2 päivää kipeänä sohvan pohjalla. Samalla maatessa miettii ja kattelee ympärilleen kuinka kotityöt kasaantuu ja tuleehan siinä niin raskas olokin kun makaa vain! mutta kun ei jaksa!!
mä jotenkin virkistyin kun aloin kulkee juttelemassa neuvolan perhetyöntekijän kanssa 2vkon välein. Tosin keskusteluapu tuli lähinnä senkin vuoksi kun olen ollut jo reilu vuoden sitä mieltä että täytyisi päästä jonkun kanssa juttelee.. kolmenkympin riisi varmaan lähestyy kun niin paljon alkanut käymään omassa päässä lapsuutta tms läpi :P
mä jotenkin virkistyin kun aloin kulkee juttelemassa neuvolan perhetyöntekijän kanssa 2vkon välein. Tosin keskusteluapu tuli lähinnä senkin vuoksi kun olen ollut jo reilu vuoden sitä mieltä että täytyisi päästä jonkun kanssa juttelee.. kolmenkympin riisi varmaan lähestyy kun niin paljon alkanut käymään omassa päässä lapsuutta tms läpi :P