Tänään harmitti..

Rosmarinaa: monesti noilta löytyy niitä sivuääniä.. Hyvä,et Tutkivat. Monesti ne myös katoavat itellääm.
Täällä kohtutulehdus
.onneks tajusin oireet ajoissa. Nyt kahdet antibiootit

Joo, samaahan tuo lääkäri sanoi, että jopa joka toisella ois, yleensä harmittomia.

Nyt on käyty röntgenissä, otettu ekg ja verenpaineet. Odotellaan tuloksia. Voisko odottaminen olla vielä enemmän pyllystä?

Oho, tosi ikävä juttu toi kohtutulehdus! :o toivottovasti toivut nopeasti. :( onneksi ainakin huomasitte ajoissa. :)

Täällä matkalla päivystykseen :( soitin synnärille neitin puklailuista, ja käskivät heti päivystykseen ettei vaan pääse kuivumaan..

Mekin sit jäätiin osastolle.. Kuvista näky et oikean puoleinen keuhko ei toimi kunnolla.. Oon ihan rikki enkä tiiä mitä aatella. :( parin tunnin itkumaratoonikin takana..

Voi hyvänen aika, mikä alku. :sad001 Onneksi toikin huomattiin jo heti sairaalassa, ettei kotona tullut huolta ja epätietoisuutta, kun kaikki ei tunnu olevan kunnossa.

Vastasyntyneet on pieniä ja pippurisia, joiden kehitys on muutenkin vielä vaiheessa. Kaikki varmasti kääntyy parhain päin nyt kun olette ammattilaisten hoidossa.:Heartbigred:Heartred

No tosiaan, on teillä nyt kaikenlaisia vastoinkäymisiä! :eek: Onneksi tosiaan olette sairaalassa ja on kuvattu ja otettu kokeita, niin voidaan tarvittaessa hapettaa, kokeilla painehoitoa ym. Voin vaan kuvitella, mikä ahdistus ja huoli on nyt päällä. :sad001 :Heartred

Äidin huoli ja rakkaus on pakahduttavaa! Siinä on niin paljon voimaa, että vuoretkin siirtyy tarvittaessa.

:love017

Ei tästä enää mitään tule. Koko aamuyö menny taas vaan itkiessä, kun mitään ei tapahdu ja ei saa nukuttua. :(

Joo kyllä tässä on vielä hyvä osastolla ollakkin niin kauan er selviää mikä tilanne.. Ensin harmitti kun ei päästy kotiin ja sit tajusin vasta kunnolla, et nyt ei taidakkaan olla kaikki kunnossa..

Sinänsä mitään oireita ei ole ollut (sinertävyyttä) eli ei nyt huoli katossa tarvi olla, mut silti mietityttää et mitä jos ei ookkaa kaikki kunnossa. No, tänään uusia tutkimuksia. Ja tärkeintä on et saan pitää pikkusta vieressä läpi vuorokauden <3 ja painokin oli eilisestä taas noussut +56g. :)

Tsemppii sinnekkin viiviva.. :( toivottovasti ei löydy mitään.

Mun murheet on pieniä, mutta.. jouduin eilen ihan tosissani kysyy mieheltä, et miten se ajatteli selvitä sen ajan ku mä oon sairaalassa ja kotiutumisen jälkeen, kun en varmaan jaksa sille olla koko aika tekemässä ruokaa ._. Se kiukuttelee ku pikkulapsi, et ei oo mitään ruokaa ja availee jääkaappia jos sinne ilmestyis jotain.. ja sit ku kaupassa ehdottaa jotain, nii mikään ei kelpaa. Pitäs olla koko ajan jotku kunnon kokkaukset valmiina.
Mä oon muutenki ollu koko viikon tosi väsyny, voisin vaan maata koko päivän. Ja aikuista miestä pitäs passata täällä :|

Mä en ehkä jaksaisi missään muussakaan olotilassa. :cool: Lähden siitä, että aikuinen ihminen osaa kyllä käydä kaupassa ja laittaa itselleen ruokaa (ja siinä sivussa ehkä mullekin, kun tilanne on, mikä on). Samoin osaa pestä pyykkiä ja siivota, jos tuntuu, ettei oo puhtaita vaatteita tai on sotkuista. Tosi mielelläni teen kotihommia, mutta sietokyky aikuisen ihmisen valitukseen on kyllä todella matalalla. Erityisesti nyt, kun ärsyttää, että MITÄÄN EI TAPAHDU, en todellakaan jaksaisi olla mikään kodinhengetär tai kuunnella valitusta esim. tyhjästä jääkaapista. :angry1

Takaisin