Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mutta sitten se pieni on siinä sylissä tuhisemassa! Se on ihanuutta.Kun tajusi, että kohta ei enää tunnu möyrimiset mahassa.
Onko teillä kotivakuutus? Meillä se korvasi lasinvaihdon, kun kaaduin vahingossa puhelin kädessä ja näyttö meni muusiksi.Vessassa pesin käsiäni ja tyrkkäsin vahingossa puhelimen 40cm korkealta penkiltä lattialle.. Joka onkin nyt näytöstä ihan sirpaleina :arghh:
Eihän siinä, mutta puhelin maksaa 600€ ja eipä voisi yhtään enempää enää harmittaa...
Siihen loppui hyvä päivä...
http://www.vauva.fi/artikkeli/raskaus/pitaako_odottajan_pelata_enterorokkoaTää ei liity nyt harmitukseen vaan ehkä enemmän huoleen.. Esikoisella on nyt enterorokko!! Vaikuttaakohan mitään raskaana oleville?? Suoranaista faktatietoa en vielä löytänyt mistään.. Onko kenelläkään kokemusta tai tietoa? Itse oon joskus tuon lapsena sairastanut, mutta luin että enterorokovirusta on olemassa 60 erilaista virusta....
Tää ei liity nyt harmitukseen vaan ehkä enemmän huoleen.. Esikoisella on nyt enterorokko!! Vaikuttaakohan mitään raskaana oleville?? Suoranaista faktatietoa en vielä löytänyt mistään.. Onko kenelläkään kokemusta tai tietoa? Itse oon joskus tuon lapsena sairastanut, mutta luin että enterorokovirusta on olemassa 60 erilaista virusta....