Tänään harmitti..

Ei harmita, vaan suorastaan vituttaa!!
Sain tiskikoneen taas alas päälleni varmaan viidettäkymenettä kertaa! Olen siitä miehelle sanonut et jotain siihen täytyy kehittää, mulle yks ja sama mitä, mut toi ei käy laatuun kun vauva tulossa ja toi taapero saa vielä päällensä!

Nyt meni sit totaallisesti hermot. Laitoin miehelle töihin viestiä et nyt loppuu mun tiskaaminen! En laita tai tyhjennä konetta, en myöskään tiskaa käsin mahan kanssa kerta kone on. Pakolliset tiskaan, eli ne joita ei koneeseen saisi edes laittaa. Jos astiat loppuu kesken ni tiskaan tasan sen mitä itse tai tytär tarttee! Mies kun osaa itsekin tiskata, ni niitä ei ole pakkorako silloin itse tiskata...
Nyt vois litoa ison läjän kirosanoja vaan..prkl!!!

Ei harmita, vaan suorastaan vituttaa!!
Sain tiskikoneen taas alas päälleni varmaan viidettäkymenettä kertaa! Olen siitä miehelle sanonut et jotain siihen täytyy kehittää, mulle yks ja sama mitä, mut toi ei käy laatuun kun vauva tulossa ja toi taapero saa vielä päällensä!

Nyt meni sit totaallisesti hermot. Laitoin miehelle töihin viestiä et nyt loppuu mun tiskaaminen! En laita tai tyhjennä konetta, en myöskään tiskaa käsin mahan kanssa kerta kone on. Pakolliset tiskaan, eli ne joita ei koneeseen saisi edes laittaa. Jos astiat loppuu kesken ni tiskaan tasan sen mitä itse tai tytär tarttee! Mies kun osaa itsekin tiskata, ni niitä ei ole pakkorako silloin itse tiskata...
Nyt vois litoa ison läjän kirosanoja vaan..prkl!!!
Josko se sun miehesi nyt sitten alkaisi pikkuhiljaa ymmärtämään... Ei kuulosta kovin turvalliselta... o_O

Raha. Tai sen puute.

Me suunniteltiin että mennään vielä 1.5 maistraatissa naimisiin. Vihkiminen maksaisi n. 200€, tämä ok.. Mentiin katsoo vihkisormuksia ja halvimman (mitä edes viitsisin käyttää) maksaa 500€.. En kuitenkaan halua ostaa ikuiseksi sormukseksi jotain mistä en tykkää, mutta nyt kun on koiraan laitettu säästöistä jo yli 2000€ vajaassa 2kk, tuntuu tuo summa ihan hirveältä. Nyt itkettää, kun tuli olo että perutaan koko naimisiin meno..

Raha. Tai sen puute.

Me suunniteltiin että mennään vielä 1.5 maistraatissa naimisiin. Vihkiminen maksaisi n. 200€, tämä ok.. Mentiin katsoo vihkisormuksia ja halvimman (mitä edes viitsisin käyttää) maksaa 500€.. En kuitenkaan halua ostaa ikuiseksi sormukseksi jotain mistä en tykkää, mutta nyt kun on koiraan laitettu säästöistä jo yli 2000€ vajaassa 2kk, tuntuu tuo summa ihan hirveältä. Nyt itkettää, kun tuli olo että perutaan koko naimisiin meno..
Minulla on ihana sormus, jota en ole voinut käyttää pariin vuoteen. Eli ei se naimisissa olo ainakaan sitä sormusta vaadi. Olihan se tietysti ihan kiva olla vihkimisessä (meillä oli perinteiset kirkkohäät). :) Mutta todellakin kannattaa otta sellainen sormus, jota haluaa käyttää pitkään. Minullakin on tarkoitus ottaa se taas käyttöön kunhan vauvat on tehty. :joyful: (Esikoisesta siis turposi sormet niin kamalasti, että oli pakko ottaa sormukset pois. Meinattiin joutua katkaisemaan kun ei meinannut enää lähteä sormesta...)
Enkä siis suosittele ostamaan uutta sormusta raskausaikana enkä ihan heti sen jälkeenkään...

lisäys: Ymmärrän kyllä siis täysin harmistuksesi!

Jelppis, eihän se tosiaan vaadikkaan sormusta, mutta tuntuisi kivemmalta jos olisi se sormus. Tai siis oikeelta ja "aidolta".. :) sormuksen aattelinkin ostaa kihlasormuksen koon perusteella. :D en ees uskaltanu sormeen kokeilla noita liikkeiden sormuksia.

Mh- joo ei se arkipäivänä maksa maistraatin tiloissa mitään, mutta pyhäpäivänä tai viikonloppuna taaai muualla kuin maistraatin tiloissa, niin maksaa sitten. Ja 1.5 kun on vapunpäivä, niin maksaa sen 200€..

Aivan. Jo mie mietinki, että onko ne sitäki muuttanu tmv. mutta joo pyhäpäivä. Miten niin muka alkanu ajatus takkuaan raskauden myötä :oops:

Selkäkipu. :( Melkein itkua väänsin, että pääsin sängystä ylös... Silti vain tulin töihin. Varmaan olisi jo sairasloman paikka, mutta epäilen, että pomo ei katsoisi oikein suotuisasti raskaudesta johtuvaa sairaslomaa, niin yritän vain olla... Pomo on siis mies, jolta puuttuu kaikki sympatia asiassa kuin asiassa.

Mua on kans aamulla harmittanut kivut. Lantio taas kipee vaikka oli koko pääsiäisen kivutonta!! Nyt kävely ku mitäkin ankkalyllerrystä :(

Me mentiin juuri kihloihin ja mä tein ton sormuksen kanssa niin, että otin nyt sopivan kokoisen ja meen sitten raskauden jälkeen pienentämään sitä jos ja kun tod.näk. tarvis. Hinnat tosiaan hulppeita mut ehkä se ajatus voi lohduttaa että arvo sormuksessa pysyy. Me ei olla vielä päätetty naimisiinmenosta mut välillä puhuttu yhdistetystä nimi- ja hääjuhlasta kesällä. Onko joku ntoteuttanut tai ollut sellaisessa? Onko toimiva, vai viekö toisiltaan "tilaa" liikaa? Ei olla sellaisia kumpikaan, et haluttais olla ihan kauhean keskipisteenä niin voi sopia meille tyyliin maistraatti ja rennot juhlat lähimpien ystävien ja sukulaisten kesken.

Uusiksi menevät käyrät kiusaavat. Aina samaa makaamista uudestaan ja paikkoja särkee...

tuli kirje, että lokakuulta vuokra maksamatta :eek: ja häädöllä uhkasivat. en voi tajuta mitä olen sillon ajatellut!! onneks saadaan järjestyy mutta kyllä mulla iski paniikki ku luin kirjeen! :/ ei kivoja tällaiset. jännä etten ole saanut välissä mitään kirjettä moisesta! onneks saadaan hoidettua se heti (pyyhkii hikeä otsalta) kun joka välissä ei onnistu "ylimääräsiä" vuokria maksella

Raha. Tai sen puute.

Oletko katsellut sormuksia netistä? Ulkomaisista kaupoista saa paljon halvemmalla. En tiedä mitä materiaalia/mallia etsit joten tän enempää en osaa neuvoa. Meillä on miehen kanssa titaaniset sormukset jotka maksoivat yhteensä 120 eur ulkomailta tilattuna

Mä en taas uskaltanut ostaa netistä. Liikkeeseen kun meni sovittamaan, niin ajatus siitä, et millanen sormus tulee muuttui täysin. Meilläkin titaaniset sormukset.. Ajattelin jo kihlasormuksesta vuosi sitten, et haluan jonkun paksumman, mut liikkeessä totesin, et ei mun sormeen istu kauheen leveä sormus. Lisäksi muodollakin oli yllättävästi väliä ja läheskään kaikki, varsinkaan yhtään pyöreämmän malliset reunat ei istunut ollenkaan.
Kihlasormus mulla makso jonkun 300. Titaania ja yhdellä timantilla. Vihkisormus oli sit myös Titaania ja viidellä timantilla. Hintaa oli joku 500e.

Onks rosmarinaa vihkimisen pakko tapahtua pyhäpäivänä? Mietin vaan, et siinä säästäisi jo, et jos kävis vaikka päivää aiemmin maistraatissa ja seuraavana päivänä juhlistaisi, vai onks toi päivä jokin erityinen päivä teille?
Me mentii tammikuussa maistraatissa ihan kahdestaan ilman ketään,tai et kukaan asiasta etukäteen tiesi. Käytii sit ravintolassa syömässä pitkän kaavan mukaan sen jälkeen. Sit kotiin lämmittää saunaa :DAjateltiin, et mennään vaan niin helposti. Meitä kahta vartenhan se päivä on :)

Tämän päiväinen neuvolalääkäri ottaa pannuun, jäi paha maku suuhun koko käynnistä.
Tuntui olevan niin kiire, että kysymyksiin ei ehdi vastata/ei halua vastata ja muutenkin nopeasti otti vain sf:n ja doplerilla kuunteli ja sitten pihalle. Lisäksi perätila epäily, jonka vuoksi lupasi ensin lähetteen synnytyssairaalalle, mutta soitti perään ettei laitakaan ja pitää mennä uusiks samalle neuvolalääkärille 36+ viikolla, jolloin miettii, että laittaisko sit lähetteen jos epäilee yhä pt ja ultra ei kuulemma toiminut ja ei ole takeita kuulemma toimiiko jatkossakaan. Hmm, voi olla, että oon vähän herkillä, mutta Mur! :D

Meillä on valkokullatut kihlasormukset, joten valkokultaiset on hakusessa. :) mietin kanssa netistä tilaamista, mutta en tiedä uskallanko, jos ei sit olekkaan mieleinen/sormeen sopiva.

Mekin mietittiin arkipäivänä maistraatissa vihkimistä, mutta haluttais kuitenkin silloin 1.5 kun vappu on meille molemmille muutenkin tärkeä. Se 200€ siihen ei ole musta paha, mut empä jostain syystä uskonut että vihkisormus maksais vähintään 800€. Siis mieleinen.. No, päivämäärä on nyt käräjäoikeuden kanssa sovittu (maistraatti ei suorita pyhänä vihkimisiä) ja vihkiminen käräjäoikeuden tiloissa. :D mekään ei juhlita, mennään lähinnä siihen tyyliin että sormus sormeen, molemmat sanoo tahdon ja thats it. Sit kotiin päiväunille. :D eli ei mennä ees syömään tmv..

Juu kihlasormuksen mukaanse melkein pitää se sormus valinta jo materiaalinkin vuoksi. Esim. Toi titaani on niin kovaa, että "söisi" kultaista tai valkokultaista sormusta ajan saatossa. Valkokultaiset on kalliita

Tilasin miehen mukana kamomillateetä, että saisin siitä rauhoittavan iltarutiinin sairaalaan. Noh, sitäpä ei näköjään saa juoda raskaana. Hitto...

Eikö? :eek: Mä oon kyllä juonut ainakin muutaman kerran :woot: Juon teetä aika useesti enkä kyl oo sen kummemmin kattonut mitä teetä oon kaapista tehnyt..
Nyt tuli kyl kauhee olo :sad001

Saattaa aiheuttaa supistuksia ja vaikka tiiän, ettei yks kuppi sitä tee niin tässä mun tilanteessa jätän kuitenkin väliin.

Takaisin