Tänään harmitti..

Salmiakkilakritsi mulla kesti menkkamaiset kivut viikon.. tuli rasituksen jälkeen. mt onhan nää niin yksilöllisiä vaikka monella samoja vaivoja!

Näitä on nyt ollut kohta kolmisen viikkoa ja tää kuluva viikko on ollut pahin. Tulee nyt kipeämpiä ja useammin. Ajattelin nyt pääsiäisen lepäillä kunnolla jos vähän helpottais.

Tänään harmitti työvuorossa ajattelematon asiakas.. olen siis asiakaspalvelijana koruja myyvässä liikkeessä ja työvuoron alussa alkoi jostain syystä kauheasti oksettamaan sekä närästämään ja supistuksia tuli vähän väliä. Mitenkään raastavan kipeitä ne eivät olleet, mutta tuntuivat kyllä pahalta etenkin seisoessa ja kävellessä. No, asiakkaita palvellessa en tietenkään voi istua (ja levätä) ja tämä kyseinen naisasiakas jaksoi inttää alennusta ostoksilleen.. koita siinä sitten asiallisesti toistaa kymmenettä kertaa ettet voi jakaa alennuksia täysin ehjistä tuotteista samalla kun supistaa niin perkeleesti ja happi tuntuu loppuvan kesken. :mad: sain jälleen kerran kuulla kuinka huono asiakaspalvelija olen, kun alennuksia ei myönnetä. Miksi toiset eivät vain voi ymmärtää, että myyjä on myyjä, eikä putiikin omistaja. :grumpy:

Muoks. Onneksi ensi viikolla alkaa mammaloma. Halleluja!

Pahoinvointia, supistuksia, selkä- ja häpyliitoskipuja, ärsyyntymiskynnys alhainen, selittämätön paha mieli. Oon ihan täynnä tätä raskautta tänään.

Tää ei oo nyt mikään iso juttu, mutta ärsyttää, kun ihmiset myy esim Huuto.net:ssa tai Tori.fi:ssa itseä kiinnostavia juttuja, yhteystiedoissa voi laittaa vain sähköpostia, ja sitten eivät vastaa sähköpostiyhteydenottoihin. Eli ei tiedä onko tuote vapaana enää vai onko jo mennyt.

Eilen soittivat mut sovittua aiempaan kontrolliin jo tiistaiksi ja pitäis kuulemma varautuu jäämään osastolle. Oon niin onnellinen, että huomenna viikkoja jo 31 niin kuukauden päästä voivat jo vallan mainiosti käynnistää ja loppuu tää värkkääminen. Toivottavasti...

Oltiin miehen kans ajelemassa tuossa jonku aikaa sitten, ja yhtäkkiä se suuttu jostain ja alko huutaan mulle tosta mun muutosta.. Noh tultiin kotiin ja sama huuto jatkui, ja sitten lähti baariin.. Onneksi enää tämä yö, jonka kestän vaikka väkisin :( torstaina ollaan toukan kans omassa turvallisessa kodissa vihdoin...

Oltiin miehen kans ajelemassa tuossa jonku aikaa sitten, ja yhtäkkiä se suuttu jostain ja alko huutaan mulle tosta mun muutosta.. Noh tultiin kotiin ja sama huuto jatkui, ja sitten lähti baariin.. Onneksi enää tämä yö, jonka kestän vaikka väkisin :( torstaina ollaan toukan kans omassa turvallisessa kodissa vihdoin...

Toivottavasti teidän loppuyö meni rauhallisesti. :sad001

Viiviva, onneksi pääset pian pois sieltä! Ärsyttää ja harmittaa sun puolesta miehesi käytös... :mad:

Harmittaa niin pirusti ku olen ollu jo useamman päivän tosi väsyny ja kireä, hermoja ei oikein ole nimeksikään...

Niskat/selkä jumahti taas joten eilinen meni huimauksessa ja oksentaessa. Tänään on sitten vaan väsynyt. Ottaa päähän kun tekemistä olis ollu vaikka kuinka paljon mut nyt ei vaan kyenny. Piti pestä ikkunat ja hoitaa koiran turkki kesäkuntoon mut jää ens viikonlopulle. Työpäivien jälkeen en nykyään jaksa mitään isompaa tehdä :(

Mulle iski sitten räkäyskäflunssan tähän muun kurjan olon päälle. Muutenkin oon jo niin sidottu sohvaan supistelujen ja pahoinvoinnin vuoksi, aika kuluu matelemalla. Muu perhe pääsi sukuloimaan ja mökille täksi viikonlopuksi, mun oli jäätävä kotiin tylsistymään ja sairastamaan. Ärsyttää sekin, että tiedän, et nyt ei todellakaan ole vielä hyvä aika synnyttää (rv 33+3); liian vähän viikkoja ja tosiaan tää (koko perheen) räkätauti, mut oon niin tylsistynyt, että jotenkin sitä toivoo, et _jotain_ tapahtuisi.

Eihän tuo voi olla enää todellista. Kuin pahasti jatko vielä yölä ko kotiin tuli?

Eihän tuo voi olla enää todellista. Kuin pahasti jatko vielä yölä ko kotiin tuli?
No silloin alotti ihan tyhjästä riidan. Herätti mut ja sanoi että mitä jos meidän lapsella oliski äitipuoli, ja sit sanoi yhen naisen nimen jota tietää että inhoan ylikaiken... Toi oli jo lapsellista käytöstä, niin tyhjästä piti keksiä riita taas. Ja aamulla kaikki oli mun syytä.

No silloin alotti ihan tyhjästä riidan. Herätti mut ja sanoi että mitä jos meidän lapsella oliski äitipuoli, ja sit sanoi yhen naisen nimen jota tietää että inhoan ylikaiken... Toi oli jo lapsellista käytöstä, niin tyhjästä piti keksiä riita taas. Ja aamulla kaikki oli mun syytä.
Voi huh huh mikä "mies"!! Ei voi muuta sanoa.
Onneksi pääsette masuasukin kansa omaan kotiin!

aina puhutaan että naisia ei voi ymmärtää mutta mä oon kyllä sitä mieltä että oli "kiltti" tai "tuhma" mies niin ei niitäkään kyllä voi ymmärtää!! jotain pahaa oloaanhan viiviva sinunkin miehesi purkaa mutta ota nyt sitten selvää että mitä! kuten en minäkään usein mieheni kiukuttelua ymmärrä..

Esikoinen on nyt huutanut kaksi yötä suoras huutoa. On vissiin jäänyt vatsanväänteitä siitä mahataudista. Aletaan vaan oleen melko väsyneitä kaikki... Tuntui, että viime yönä kun huuto loppui niin miehen kello herätti. Oma kello herättää siitä noin 20 min päästä, että näillä eväillä tähän päivään...

aina puhutaan että naisia ei voi ymmärtää mutta mä oon kyllä sitä mieltä että oli "kiltti" tai "tuhma" mies niin ei niitäkään kyllä voi ymmärtää!! jotain pahaa oloaanhan viiviva sinunkin miehesi purkaa mutta ota nyt sitten selvää että mitä! kuten en minäkään usein mieheni kiukuttelua ymmärrä..
Nyt varmaan sitä, että muutan, ja hän luulee et mulla on joku toinen jonka takia muutan. Mun mielestä tän luottamus homman pitäs mennä toisinpäin, et mulla ei oo mieheen luottoa kun meni pettämään, ja että hänen pitäis muhun luottaa ku en koskaan oo edes haaveillut muista miehistä.. oivoi, on nuo miehetki kyllä oma lajinsa jota ei aina ymmärrä :D

Näin eilen kavereitani ja heistä kahdelle tuli ihan tyhjästä riitaa kesken kaiken.
Itselläni nousi siitä stressitaso ja alkoi ensin päänsärky ja mahassa kupliminen ja lopulta kipeät supistukset.
Pyysin heitä lopettamaan ja onneksi he rauhottuivat pian.

Harmi, että piti ihan pyytää heitä lopettamaan, mutta toinen vaihtoehto oli, että olisin lähtenyt kotiin. Siitä kuitenkin pitkä aika kun päässyt viimeksi heitä näkemään.

Se on muuten jännä miten se yleensä kääntyyki toisin päin :D Mutta noh, onneksi pääset jo tällä viikolla muuttamaan niin eiköhän sinunki elämä lähe siitä parempaan suuntaan ko ei enää tarvi oottaa mistä kuunnella huutoa ja olla silmät selässäki :)

Kavereitten kanssa viimevuonna tehty kesälomareissu ja tänä vuonna piti uudestaan. No nyt meidät teilataan koko reissulta ihan vaan sen takia että meillä on lapsi.

Takaisin