Tänään harmitti..

Jelppis, I feel you! Meillä tosin päästiin helpommalla... 24h oksentamista ja löysää täynnä olevia vaippoja. Huhhhuh! Eikä tuollainen 1v 10kk osaa vielä sanoa, että hep, joten ne osumat on rajattava muilla keinoilla mahdollisimman sopiviin paikkoihin...
Eipä meidän vähän rapiat kaksi vuotiaskaan vielä osaa/ehdi ilmoittaa noista tarpeista... Normaalisti osaa jo aika hyvin tunnistaa, mutta ei aina. Vaippa siis on vielä ihan normaalisiti käytössä. Ajattelin alkaa opettamaan pois siitä kunhan jään mammalomalle. En ole viitsinyt jättää sitä hoitopaikan vastuulle...

Loistavaa, että asiat menee eteenpäin :) Mihin kämppään päädyit?

Ja mulla muuten tuli tänään tämmönen asiasta kukkaruukkuun juttu mieleen, että missä neuvolassa sie käyt?

Ei ollut niistä sun laittamista sittenkään mikään :-D ja keskustan neuvolassa, eikä onneksi muutto vaikuta siihen, neuvolatäti saattaa muuttua, mutta anelen kyllä kovasti et saisin pitää tän nykysen ees vauvan syntymään asti ku se on niiiin ihana

• Tykkään
Reaktiot: mh-
Eilen koira sai kamalan sairaskohtauksen ja sen jälkeen poissaolokohtauksen.. Mun nenän edessä on yks kissa aikoinaan nukkunut (vanhuuttaan) ikiuneen, joten tiedän miltä ikiuneen vaipuva eläin näyttää.. Meno oli suunnilleen sama eilen illalla täällä koiran kanssa ja luulin menettäväni koiran. Tokeni sitten kuitenkin ja tänään ollut taas ok..

Alan olee ihan tosissaan loppu, uskalsin alkaa vasta 2:00 jälkeen nukkuu viime yönä, miehen kanssa nukuttiin tänään iltapäivä kolmeen. Meiltä alkaa molemmilta loppuu voimat tän tilanteen kanssa. Tänään on koko päivän tullut kipeitä supistuksia ja alapään vihlontaan.. Jos huomenna vielä jatkuu niin pitää soittaa äpolille..

Eikö tää tuska jo loppuis ja tilanne ja koira vois parantuu..?

Eilen koira sai kamalan sairaskohtauksen ja sen jälkeen poissaolokohtauksen.. Mun nenän edessä on yks kissa aikoinaan nukkunut (vanhuuttaan) ikiuneen, joten tiedän miltä ikiuneen vaipuva eläin näyttää.. Meno oli suunnilleen sama eilen illalla täällä koiran kanssa ja luulin menettäväni koiran. Tokeni sitten kuitenkin ja tänään ollut taas ok..

Alan olee ihan tosissaan loppu, uskalsin alkaa vasta 2:00 jälkeen nukkuu viime yönä, miehen kanssa nukuttiin tänään iltapäivä kolmeen. Meiltä alkaa molemmilta loppuu voimat tän tilanteen kanssa. Tänään on koko päivän tullut kipeitä supistuksia ja alapään vihlontaan.. Jos huomenna vielä jatkuu niin pitää soittaa äpolille..

Eikö tää tuska jo loppuis ja tilanne ja koira vois parantuu..?

Voih, kumpa tilanne helpottuisi :/ Stressi lisää ennenaikaista synnytystä ja nuo supistukset ei kuulosta hyvältä :(

Itsellä myös tulee supistuksia jos stressiä on yhtään enempää..

Toivon todella. Kävin tänään ostaa feromonihaihduttimen kotiin, jos siitä vaikka apua olisi. Vaikka tuntuu et tollaset on ihan pilipali touhua, mut alkaa jo loppuu konstit et mitä täs enää tehään. Oon aina epäilly noita haihduttimia, mut nyt en tiiä et kuvittelenko vaan, vai onko toi koira oikeesti rennompi ja rauhallisempi. :o sen haihduttimen vaikutus alkaa nimittäin heti. No, katsellaan edelleen päivä kerrallaan.. Ja odotellaan edelleen koepalatuloksia.

Siskolla ainaki kissassa näkyy ihan selvästi tuon haihduttimen teho. Että jollekki voi olla pilipali mutta kyllä se todistettavasti voi auttaakin.

Kyllä niistä haihduttimista on toisille eläimille oikeasti apua. Meillä on käytetty tilanteen mukaan kissoille. Rosmarinaa, tutustu myös Serene-UM valmisteeseen. Saa koirille apteekista ilman reseptiä. Meillä koira aloittaa aina ennen uutta vuotta ja mahd. eroahdistuksia varten kuurin. Toimii siis jopa 75kg pyrrellä.

Kiitti vinkistä Eclipse! :) näyttää et auttais toi haihdutin täälläkin. Ostin vielä sellasen mikä vaikuttaa sekä koiriin että kissoihin. Ihan sitä varten, et ku vauva tulee, ni ois kisuillekki apua.

Flunssaa pukkaa ja JOS kuume nousee niin pulassa ollaan lääkekiellon takia...

Maikhi: kai sä panadolia saat ees ottaa?
Täällä kans mies on flunssassa, ja ekaa kertaa yli 10 vuoteen kuumeessa. Sitä tautia itsellekkin odotellessa

Mä ostin syksyllä kans haihduttimen koiran takia, muutama päivä oli käytössä ja sit teinkin plussatestin, enkä uskaltanut enää käyttää sitä haihdutinta. Tuskin siitä mitään haittaa olis ollut, mut oon ehkä vähän turhan varovainen kaiken kanssa nyt raskaudessa.:confused:

Neppis, mun äiti oli kans epävarma et mite uskallan käyttää raskauden aikana.. Mut noihan perustuu ihan öljyihin yms luonnontuotteisiin eli tuskin niistä nyt nii hirveesti on haittaa.. Tilanne vaa niin stressaava, et luulen stressistäki olevan enemmän haittaa ku noista haihduttimista. :D

Rosmariina, totta varmasti :) luulen et jos itelläkin tilanne vaatis apua, niin nyt uskaltasin paremmin käyttää kun ekoilla viikoilla.

Argg, luulin että lonkkakivut oli menneisyyttä kun ei oo olleet kipeet nyt vähään aikaan. Eilen sit innostuin käveleen pitemmän lenkin, ni eiköhän vaan yö ollut niin tuskaa ja koko päivä kun nää vaan vihloo ja sattuu :sad001

Alkaa nää kuukautiskivut oleen inhottavia. Joka päivä alkaa iltapäivällä ja jatkuu illan. Välillä onneks helpottaa, mut jos jatkuu tällasena koko loppuraskauden niin hermot menee :sad001. Ihan niinku olis kuukautiset koko ajan päällä..

Meillä mies on lähdössä vikalle työkeikalle reiluksi viikoksi suunnilleen rv 37-38+ jotain. Matkustamiseen menee vaihtolentoineen yli 12h eikä sekunnissa käy alkaa lentoja etsimään ja vaihtelemaan. Mua ahistaa ihan hirveesti jos joudun yksin synnyttämään. Reissuun on kuulemma pakko lähteä. Huoh. Välillä oon saanu itteni järkeiltyä et selviän yksin jos niin huono tuuri on et sillon päättää syntyä, mut nyt on kuitenkin alkanut ahistaa ihan kunnolla.

Salmiakkilakritsi mulla kesti menkkamaiset kivut viikon.. tuli rasituksen jälkeen. mt onhan nää niin yksilöllisiä vaikka monella samoja vaivoja!

Maikhi: kai sä panadolia saat ees ottaa?
Täällä kans mies on flunssassa, ja ekaa kertaa yli 10 vuoteen kuumeessa. Sitä tautia itsellekkin odotellessa

Maksa-arvojen takia ehdottomasti kielletty. :(

Meillä on kissalla feromonihaihdutin ja lisäksi se ruokaan laitettava (olisko ollut just toi Serene-Um). Haihduttimen vaikutuksesta ei osata sanoa, kun meillä ei lopettanut stressipissailua vaikka muuten tuntui rauhoittavan, mut toi ruokaan laitettava on toiminut. Tosi, tosi arka kissa uskalsi olla näkyvillä ja jopa leikkiä tänään, kun oli vieraita.

Ei olla aiemmin mitään valmisteita testattu (vaikka ollaan oltu arkojen/villiintyneiden kissojen ensikoti n. 3 vuotta), mutta tän kisun kohdalla kaikki keinot käyttöön. Ehdottomasti muuttopäivänä uuteen kämppään haihdutin seinään ja Sereneä ruokaan.

Takaisin