Tänään ajattelin tehdä...

Pullot pitäis ensin huuhdella kylmällä vedellä ennen pesua, maidon proteiinit ei irtoa kuumalla vedellä tjsp. Oon huomannut sen itsekin kun pulloista tulee sameita jos ei eka huuhdo.

Tänään istun ekaks pari tuntia autossa, sitten muutama tunti shoppailua ja sitten taas pari tuntia istumista..

Masuliini hyvää synttäriä!!! :smiley-angelic003

Ooh oma vaaka näyttää että paino on noussut 2kiloa kahdessa viikossa ja tänään ois neuvola vasta 14.30, paljonkohan se vaaka silloin jo näyttää kun on ehtinyt syömään parikin kertaa (ja lipittämään sitä vettä!!!) :schocked028 Ja eka kertaa sijais neuvolatäti, toivottavasti ei ole painosta saarnaavaa tyyppiä! :scared001

felicia, katso asian valoisaa puolta. Ainakin suoli toimii :wink Mä oon päässy jo pidemmän aikaa kerran, harvoin JOPA kahdesti päivässä kakkoselle ja oon joka kerrasta yyber onnellinen ! :hello2 Alkuraskauden ummetus kesti sinne 26(?) viikolle asti, ei enää ikinä sitä kiitos... :stop

Ajattelin jotain pientä siivoilua keksiä mutta koirien kanssa ulkona mahaa alkoi painaa/särkeä aika jumalattomasti. Nyt kun sai vatsan puolelta kivun pois niin alaselkää juilii ikävästi :( otan siis voinnin mukaan, mutta yritän olla pysähtymättä koko päiväksi, josko nää ois niitä valmistavia kipuja ;)

Mulla on tänää kauan odotettu hieronta ♡ yöllä pelkäsin ja näin unta että vauva syntyi ja minun piti viime hetkellä perua hieronta. :D

Tänään on luvassa ripsihuolto ja jos aurinko ilmaantuu niin kaverin ja sen vauvan kaa rannalle lämmittelee. Lisäksi vois tehä vaikka mitä muuta, esim. kitkeä rikkaruohoja, siivota auton, ajaa nurmikon. Täytyypä vähän tunnustella olisko kiinnostusta moisiin..

Ajattelin käydä neuvolassa (väliin olisi jo voinut jäädä, kiitos), nauttia hellepäivästä. ja kestää miehen rasittavia esiteinejä illalla :angry3

Tänään ajattelin vain makoilla ulkona auringossa. Illalla ehkä pitää tosin isompi kauppareissu tehdä.

Komensin ukon ulos nauttimaan hullun kuumasta ilmasta ja itse lukittauduin sisälle kämppään.

Ulos tahtoisin myös mennä mutta aamulla halailin vielä pönttöä niin turha tonne ulos on mennä pökertymään (viime kesästä oppineena kun pökräsin terassille huonon nesteytyksen takia) :I puolikas ruisleipä ja karjalanpiirakka on ny pysyny sisällä, samoin puoli litraa vettä ja iso lasi mehua. Ehkä tämä tästä!:hungover:

Käytiin tänään markkinakadulla miehen ja pojan kanssa :) ihana ilma, ostettiin katukojulta thaimaalaista ruokaa, tuoreita mansikoita ja vadelmia sekä isot jätskiannokset :hungry: (kaloreita ei tämmöisinä päivinä lasketa...) poitsu sai uuden paidan ja mies lippiksen, itselleni en ostanut mitään. Mukavaa yhteistä aikaa :)

Tänään ajattelin TEHDÄ yleensäkin, monen päivän voimattomuus, väsymys ja vatsatauti oli yhtä helvettiä! Osaapa nyt arvostaa sitä että pystyy edes täyttämään tiskikoneen ilman että sattuu!!:wacky: imuriinkin saatan tarttua (ukkohan siihen ei ole edes hipaissut kun olin kipeä, kahlataan tällä hetkellä koiran karvoissa :wtf:)

Ajattelin tosiaan viedä toisenkin koiran mökille päiväksi, sitten mummolaan käymään vielä kun ehtii ja serkkuni tulee myös. Paljon on hengattu yhdessä mutta raskausaikana hiipunut minimiin, varsinkin sen jälkeen kun hän bongasi uuden miehen . Ei siinä vaiheessa (varsinkaan) raskaana olevat kaverit kiinnosta kun hän itse on hyvinkin menevää tyyppiä, ymmärrän sen kyllä. :shy:

Takaisin