Tänään ajattelin tehdä...

...Työntää pään peiton alle ja toivoa et nää harjotussupparit muuttuisivat synnytys suppareiksi...En jaksa enää 3tta kk putkeen näitä .....

tänään ajattelin pestä pari koneellista pyykkiä.. kuten eilen ja sitä ennen ja sitä ennen.... miten voi tulla näin tuhottomasti yhdestä pikkuhepusta ja mammasta ylimäärästä :o

Jos lapsi tottuu ääniin jo kohdussa, niin tän pitäis ainakin olla tottunut ompelukoneen ja saumurin räksätykseen. Viime viikot ommellu aina kun vaan selkä jotenkin kestää. Tänään tein kaksi pussimallidta lakanaa vaunuihin. Tarkotus tehä vanhasta villahuovasta niihin sujautettavaksi pissasuoja. Lisäksi pari sidettä itelle.

Vaikka valitinkin, että käsityötarpeisiin menee rahaa, suurimman osan oon tehnyt kierrätysmatskuista ja ylijäämäpaloista. Esim. Siteet tuli sukulaisen antamista vaippaylijäämätilkuista, vaununlakanat risasta pussilakanasta. Pinnasängynlakanatkin tein kirppikseltä yht. 3e:llä ostetuista lakanasta ja pussilakanasta. Niistä tuli vauvalle kahet lakanat ja ylijäämäpaloista kasa peppupyyhkeitä.

Tänään ajattelin puuhailla kaikenlaista fyysistä mutta se vaihtuikin nettisoppailuun ja koirien säkkituolissa lötköttelyyn (on muuten hyvä olla siinä, ei paina ei veny paikat!) :shifty:

jaahas, maanantai ja tälle viikolle ei MITÄÄN sovittua menoa. Täytyy siis keksiä omaa viihdykettä ajan kulumaan saamiseksi :) Aika vaarallista kyllä kun noi mammarahat on tilillä ja tässä on pelkkää aikaa... :wacky:

Tänään piti imuroida ja ajaa nurtsi, mut lenkkeilinkin päivän eri kavereiden kaa.. Onhan päivä vielä huomennakin..

soitin 12 labratulokset ja kun ne oli ok niin ilmotin ukolle että nyt lähdetään IKEAAAN!! :grin Siellä vierähtikin yli 3 tuntia ja eurojakin saman verran x100 :smiley-ashamed005 Onpa lapsen vaatteille ja kamoille nyt lipastot ja vessaan hyllykkö jaja iso valokuvakehys (saa monta valokuvaa laitettua) sun muuta härpäkettä :happy112 Ukko tahtoi mäkkäriin syömään mutta päädyttiinkin Amarilloon oikein kunnon pihveille , NAM! :Heartred

Ikea on kyllä sellainen paikka minne ei voi mennä nopeasti hakemaan yhtä asiaa. Aina menee yllättävän kauan ja paaljon rahaa :rolleyes: Meillä tosin mies on ehkä hieman pahempi ikea shoppailija:grin

Joo myöki ku käytii sillo pari viikkoo sitten ostamas kahta lipastoo (50€ kpl) ja pinnasängyn patjaa, ni meni kumminki melkee 300€ ku tuonkii tarviis ja tuotakii piti kattoo.. No eipä sinne kannata pienten ostosten takii kauempaa ajellakaa ;)

Ei yomanda sattunu ne lipastot olee kolme laatikkoisia Malm -merkkisiä ...? Me ostettiin niitä kaks tänään tarjoukses 49e tsibale :rolleyes:

Mä oon varmaan sitte erikoinen tapaus, kun mun mielestä niitä on just helppo koota :grin :rolleyes:
Ainaki jos vertaa joihinki muitten firmojen koottaviin huonekaluihin.

Joo mä lupasin ukolle että kasataan vasta huomenna ku hän niin kärsivällisesti kesti sen ikeareissun :grin Mut ilmotin myös että kasaan yksinään vessan hyllykön, niin tein ja piti pitää ihan taukokin kun meni niin kauan :wacky: Ensin pitää tulkita supertarkkaan ohjeet ja sitten etsiä oikeat ruuvit ja meisselit ja hyllyn osat jajaja.. mukavaa pikku tekemistä - ei tarvinu laskea minuutteja että millon mukula mahdollisesti vois syntyä :shy:

Joo ne Malmin lipastot on sen verran painavia et ukko saa tulla pitelemään ja nostelemaan osia ja minä ojennan ruuvit ja tulkitsen ohjekirjaa :bookworm: Nyt on pakko heittää kyljelleen ja odotella vauvan liikkeitä, yhden ainoan oon tänään tuntenut :sad001

Mä oon varmaan sitte erikoinen tapaus, kun mun mielestä niitä on just helppo koota :grin :rolleyes:
Ainaki jos vertaa joihinki muitten firmojen koottaviin huonekaluihin.

Joillaki firmoilla on niin ihmeen sekavat ohjekirjat mukana että sen puolesta kyllä totta :cool14

Takaisin