Tänään ajattelin tehdä...

Kirppikselle..(vihdoin yksin pääsen) sitte lääkäriin ja linjurilla kotia..saa nähä kuin kippee sitä on nuitten jäläkee ku ei postilaatikkoa pidemmälle tarvi mennä nii jo supistelee Mutta onneksi mulla on kotihengettärenä rakas esikoiseni käymässä <3

Tänään nään pitkästä aikaa kaveria, joka on odottaja myös. Mennään ettii sille juhlamekkoa ja kierretään parit kirppikset. Eli mun kirjallisuusprojekti seisoo edelleen, jota oonkin pystyny hyvin välttälee pari viikkoa..

Hyvän ystävän synttärit tänään :).. Eilen sain vauvan huoneesta siirreltyä osan tavaroista paikoilleen.. Pikkuhiljaa hyvä tulee :)

Tänään ajattelin tehdä... En yhtikäs mitään. Oon jotenkin niin poikki parin edellisen päivän hoosaamisista ja hääräilystä, että nyt on todella veto poissa. Makaan ja syön... Ehkä luen kirjaa, tai katson telkkua. Enkä aio kokea tästä minkäänlaista huonoa omaatuntoa! :happy:

Keittelin rintapumpun ja muutamat pullot valmiiksi. Pakkailen tänään vielä sairaalakassin valmiiksi, OITNB:n kolmoskausi on viimeistä jaksoa vaille taputeltu joten pitää varmaan lähteä ihmisten ilmoilla käymään. Tai ainakin lähikaupassa, ei taida muuta jaksaa.

Keittelin rintapumpun ja muutamat pullot valmiiksi. Pakkailen tänään vielä sairaalakassin valmiiksi, OITNB:n kolmoskausi on viimeistä jaksoa vaille taputeltu joten pitää varmaan lähteä ihmisten ilmoilla käymään. Tai ainakin lähikaupassa, ei taida muuta jaksaa.

Luin että ei kauaa pysy sterkkapuhtaana tuttipullot joten en oo vaivautunu edes avaamaan paketteja.. ukon komennan keittohommiin sit jos on tarttis :meh:

Oispa itsekin yhtä optimistinen :) asenteeni on tällä hetkellä "toivo on menetetty, ei se sieltä itsestään ulos tule" :shy:

Käytiin kiertämässä 4 kirpparia. 3 lastenvaatekirpparia ja muutaman löydön tein ja ison nalle puh pehmolelun löysin:) se mitä lähdin etsimään niin en löytänyt:-D eli pieniä yöpukuja ja muutamat housut vois hankkia vielä. Lisäksi käytiin kiinalaisessa syömässä:) maanantaina rv 37 ja synnytystapaarvio...jotenkin sellanen fiilis, että tää ei synny koskaan:'D

seEnsimmäinen, ne pullot on streliilejä tasan niin kauan että nostat ne pullot kuivamaan :P ite keitin joku kuukausi sitte, keittelen sitte käytössä ettei niitä maitojämiä jää. mutta näin hoitajan näkökulmasta tuo steriiliys on ihan myytti, kun esine ei ole enää steriili sen jälkeen kun se on koskettanut jotain epästeriiliä (paperi, hylly, mikä vaan).

Jep, turhaa hysteriaa jos ei pulloja nyt voi keittää valmiiks.. Ei ne kaapissa mitään ihmissyöjäbakteereita kerää :)

Mä oon keittänyt pullot esikoisen jäljiltä eli tasaisesti täs vuoden aikana. Enkä aio keittää uudestaan :)

Mä keittelin kans eilen pullot, tutit ja rintapumpun valmiiksi. Eihän ne tosiaan minään steriileinä pysy, mutta ovat ainakin puhtaat (osa oli uusia ja osa useamman vuoden säilössä olleet). Muutenkin oon aika höveli tossa keittelyssä, en tosiaan oo joka käyttökerran jälkeen keittäny. Eihän kukaan tissejäänkään steriloi ennen syöttöä :wink:grin

Tänään tuli käytyä reissu Haaparannassa, mm. Ikeassa.

Muokattu viimeksi:
Veljenpojan perheessä tuttipullot huuhdeltiin joka käytön jälkeen kuumalla vedellä ja silloin tällöin pestiin tiskikoneessa ja hyvin harvakseltaan pojan äiti keitti pullot. En edes osannut kyseenalaistaa tapaa kun sain hoitaa veljenpoikaani, tein vain niin kuin minulle ohjeistettiin eli huuhtaise kuumalla vedellä ja laita kuivumaan. Poika on kahden vuoden ikään mennessä sairastanut vain pari mietoa flunssaa ja nekin tainnut saada isältään, kun ensin on isä sairastanut ja sitten poika. En aio itsekään tuttipulloja olla koko ajan keittämässä, jos ei tarvetta näytä olevan. Saa lapsi enemmän vastustuskykyä (:

Tänään ajattelin ommella kaikkea kivaa itselle ja vauvalle (: Iltapäivällä syödään herkkuruokaa ja lettuja kermavaahdolla ja vattuhillolla jälkkäriksi, nam! Sunnuntaisin syödään vähän herkutellen lepopäivän kunniaksi (:

Tänään olis ohjelmassa veneen lasku vesille. Vihdoinkin! Jospa minäkin ehtisin vielä ees yhden kerran merelle ennen H-hetkeä :) ..vauvallehan on kyllä myös liivit jo hommattu, joten hyvällä tsägällä päästään koko perheen voimin merelle ennen kun syksy tulee. Jei!

Aamulla vielä oli sängyssä hirveesti ajatuksia mitä vois tuusata mut nyt tuntuu et pitäisköhän vaan nauttia auringonpaisteesta :p Enämpi tökkii ku auto jo vk:n laitettavana niin eipä tämän mahan kanssa viitti pitkiä kävelyreissuja heittää.. Jos vaan siirtäis tän pallomahan partsille ja naatis :happy:

istuin reilu puoli tuntia selkä aurinkoon päin parvekkeella ja kun lähdin siitä niin voi luoja miten oli ehtiny jo jalat (jalkapöydät ja varpaat varsinkin) turvota! :dead:

Takaisin