Tänään ajattelin tehdä...

Uuuuujea! Sain kun sainkin ne jättilipastot käytyä läpi! kaks roskapussillista romua olin keränny sinne kahden vuoden aikana :smiley-ashamed005 Imuroitukin on viimein. Supisteluja (ei kipeitä ja vähän kipeitä) tässä päivän mittaan on tullut, ei uskois että joku hiton lipastojen järkkäys/tyhjäys aiheuttais, mutta niin siinä vaan kyykitään ja heilutaan ja maha puristuksissa välillä ja selkä notkolla .. sitä saa mitä tilaa :oops:

Mullaki on selkä vieläki kipee maanantaisesta siivoomisesta. Ei paljoo vaadi, että väsyy.. Toistan, ei yhtään haittaa, etten oo töissä :/

Mitähän sitä tänään tekis, makaisko oikeella vai vasemmalla kyljellä, vai repäsiskö ja koittas olla selällään? Nukkuisko vielä yhet päikkärit vai meniskö illalla ajoissa peiton alle? Päätöksiä päätöksiä, kauheen vaikeeta tää elämä :grin:wink

Tänään en ajatellut tehdä yhtään mitään! :hello2 Kamala ilma, tuulee kovaa ja sataa vettä, kylmäkin on . Jalkaan/perseeseen alkoi taas sattumaan kun yön aikana kipu katosi. ONNEKSI kaiken tämän negatiivisuuden keskeltä löytyy puolikas pätkispussi jonka aion vetästä oikein nautiskellen (suklaakieltoa uhmaten) :p

heihei muoks muoks!! Aion sittenkin tehdä, nimittäin etsiä itselleni netistä imetysliivejä, haastavaa kokoa kun olen 95 (ehkä jopa 100) B. Ei o pal tarjolla tommossii :nailbiting:
vinkkejä otetaan vastaan jos jollain kokemuksia hyvistä liiveistä :shy: ja juu, aattelin ostaa C-kupilla ni on varaa bosien kasvaakin sit maidon noustua :P

^ Mites olis esim. nää: http://www.nettiemo.fi/verkkokauppa/product_info.php?products_id=373
Toki hintaa on jonkin verran, mutta ovat tosi mukautuvat. Iteltä löytyy neljät :grin
Carriwelilläkin on joku malli, joka menee paitakoon mukaan ja on vähän edullisemmat, mutta niistä mulla ei oo itellä kokemusta.

Mä sain vihdoin ja viimein käytyä kampaajalla. Tais joku melkeen 15cm lähteä tukasta pois! Onpa kevyt olo nyt :woot:

heihei muoks muoks!! Aion sittenkin tehdä, nimittäin etsiä itselleni netistä imetysliivejä, haastavaa kokoa kun olen 95 (ehkä jopa 100) B. Ei o pal tarjolla tommossii :nailbiting:
vinkkejä otetaan vastaan jos jollain kokemuksia hyvistä liiveistä :shy: ja juu, aattelin ostaa C-kupilla ni on varaa bosien kasvaakin sit maidon noustua :P
En tiiä millaisia etsit mutta itse ostin muutama viikko sitten lindexillä ihan kaarituettomat liivit, sanaa materiaalia kun monet urheiluliivitopit. Oon iha tykänny, mitä nyt tää xl on mun ympärykselle hieman liian iso ehkä. Kahden kappaleen pakkauksissa myyvät ni ei mun mielestä se n.30 e ainakaan turhan kallis kokeilu oo. Sovitin siellä kaupassa l kokoa myös mutta se jotenkin ahdisti. Mietin kyllä että voi ne käydä kuitenkin hakemassa vielä ja kokeilla jos ne kotona asettuisi paremmin.
Nii mun koko on siis80 tai 85 c/d mallista riippuen....ehkä e jossain tapauksissa x) eli vois se ympärysmitta olla sullekin hyvä noissa. Kantsii miettiä..

^ Mites olis esim. nää: http://www.nettiemo.fi/verkkokauppa/product_info.php?products_id=373
Toki hintaa on jonkin verran, mutta ovat tosi mukautuvat. Iteltä löytyy neljät :grin:woot:

Ainakin on vakuuttava mainosteksti! :) taitaa lähteä yhdet tollaset tilaukseen!

Illu85 , se oiski hyvä ku pääsis testaamaan ja sais het oikeen koon valittua mut hitto ku täs kaupungis suositaan pieniä ihmisiä, esim hm:llä ei 80 koosta isompaa oo ( "tilaa netistä", olin ennen raskautta 85b-c ) ja jopa lindexillä nuo pienikuppiset isommalla ympäryksellä on mahdoton yhtälö.. netistä löytyy ne sanoo myös siellä o_O

ajattelin lähtee odottavien äitienkahvilaa... vettä sataa ja matkaa 4km pyörällä:) mut haluun nii paljo mennö ku tylsää kotona

voi onko jossain sellanen kahvila erikseen :o kuulostaa kivalta :)

Haastavaa on myöski etsiä liivejä koossa F80 ihan niinkin isosta kaupungista ku Lappeenranta. Löytyy kyl suuremmalla ympäryksellä mut ei tuommosta pienempää, siis jos ei haluu maksaa itseänsä kipeäks. Cubukselta löytäny joitain liivejä mutta niitä kaarituellisia ei voi enää käyttää ku painavat mahaan. Tilasin sillo joku aika sitte sportsdirectiltä netistä urheiluliivejä, niitä on vaikka missä koossa ja ovat halpoja. Brittikokoja piti vaan kattoo, eli tuumakokoina on ympärys osassa.

Ulkomaisista kaupoista jos tilaa briteistä nii saa ilman tullia tilata, tässä muunnostaulukkoa http://www.merittabra.fi/Kokolaskuri
Ulkomailta saa useimmiten paljon halvemmalla, pitää vaa huomioida mistä maista joutuu sit tullit maksaa

Muokattu viimeksi:
Eilen yritin ostaa liivejä, mut väsyin siihen sovitteluun. En oo varma edes koostani enää. Ennen se oli 75D, nyt luultavasti jotain 80-85 D-E. Mahakin on jotenkin niin korkealla, että liivien alasauma hankaa tosi inhottavasti ja jää kirkuvat painaumat. Niin ja tissitkin on eri paria (jo ennen raskautta). Tuntuu että vaan vasen on kasvanut ja oikea ei. Varmaan ainakin kupin ero. Pitäisi olla sellaiset liivit missä se ei näy. Pitäis mennä erikoisliikkeeseen,mut siellä saa pulittaa sen 100e vähintään.

Mulla on kans haastava koko. Ennen raskautta 65E ja nyt raskaana käyttäny paria vanhaa 70E ja 65F. Siskolta sain parit vanhat imetysliivit pitäis testata käviskö ne ees jotenki, et selviäis siihen asti et oikee koko selviää. Monissa imetysliiveissä tuntuu viel olevan sama ongelma ku urheiluliiveissä et myydään koossa S, M jne. Mikä ei siis mitenkään toimi liivien suhteen. Kyllä ne kuppikoot ja ympärysmitat on ihan syystä olemassa. Mulla esim. ei oo mitenkään isot rinnat, vaikka kuppikoko vois näyttää siltä. Oon vaan sen muotonen et kupin on oltava levee suhteessa ympärykseen. Vihaan liivien ostamista ja yritän vältellä sitä mahd. pitkään.

Just luin että imetysliivit kannattaa ostaa aikaisintaan 3vko ennen laskettua aikaa. Et jos sitä yrittäis kituuttaa niillä mitä on ja sit menen sinne erikoisliikkeeseen ostamaa kunnon imetysliivit. Oon haaste niille myyjillekin tän mun eriparisuuden takia..Itse puhuin siellä kerran että pitäisiköhän ostaa sellainen filee toiseen kuppiin, mutta tyrmäsivät ajatuksen, koska se on kuulemma liivien mallista kiinni.

^just tuon takia minä päädyinki ostamaan sellaset niin sanotut venyvät mallit. Ja joo omat kaarituelliset menis vielä mutta ne painaa mahan takia..

Juu täällä metsästetään juurikin sen takia et hitokseen painaa noi kaarituet! ja muutenki vähän tuntuu kiristävän :D kotona aina ekana liivit pois ja välillä unohdan laittaa ne päälle jopa kauppaan hups :P

meillä mll järjestää odottavienäitien kahvilaa :) siellä keskutellaaa ja ohjaajat kertoo ja pitää ohjelmaa.. ootan että pääsen vauvakahvilaa sitte vauvankaa :) viikonpäästä semmonen missä doulia ja ihmiset kertoo synnytystarinoita yms nii sinne saa mennä odottajatki :) saa kysyy mieltä askarruttavia asioita ammattilaisilta :)

Takaisin