Tänään ajattelin tehdä...

Tänään aattelin jatkaa kirppareiden kiertelyä ja kartuttaa vauvalle vaatevarastoa. Eilinen meni siivouksen merkeissä, ja sen kyllä huomas. Sen verran supisteli ja selkä vieläkin kipeenä, joten tänään otetaan vähän lunkimmin. Ruoka täytyy kyllä tekasta ennen kun mies tulee töistä, tänään listalla lindströmin pihvejä.

Minä olisin halunnu pestä tässä töihin menoa odotellessa vauvan lakanoita, mutta eipä olis aika riittänytkään, kun ei tuota pesukonetta viiti ihan seitsemältä laittaa päälle..

Mä käyn yksityisellä hammaslääkärillä. Ei tarvii jonotella ja hoito on hyvää.
En ole itse ikinä saanu nii huonoa hoitoa ku kerran yksityisellä käydessä ja toiste en siitä kurjuudesta maksa.
Tänään siis kunnalliselle hammasta paikkauttamaa, iik.. Aina yhtä inhottavaa

Niin, no eihän sitä ikinä tiedä millainen lääkäri sattuu kohdalle. Mä oon löytänyt hyvän lääkärin jonka ansiosta en pelkää enää hoidossa käydä. :-) Just tulikin kutsu tarkastukseen. Pitäisiköhän mennä.

Se oliki vissiin elämäänsä kyllästyny puolikuollu ukko ;)

Noh, mie oon kumminki ollu tyytyväinen kunnalliseen ni nyt varsinkii ku pääs raskauden myötä vähä jonojen ohi, ei tarvinu odotella.. Tosin tänään lääkäri yritti tarjota seuraavaa aikaa heinäkuulle ni sanoin et ei se oikein o hyvä :D nyt pitää syksyks varata sit aika että saa röntgenkuvat otettuu..

Tänään ajattelin lähtee heittämään frisbee-golffia kamujen kans! :) toivottavasti ei vaan ala satamaan :o
Suunnittelen myöskin pienimuotoista herkuttelua illaksi koska ukko meinaa lähtee bailaamaan :P

Aamulla aikaisin vein miehen veljineen bussiasemalle, kun lähtivät Tallinnaan. Tein fyssarin antaman harjoitusohjelman ja raspasin jalkani sellaisella uudella automaattisella jalkaraspilla, kun sain äidiltä sellaisen äitienpäivälahjaksi. :D Hain kaupasta itselleni aluksi näin terveellisesti salaattia ja illaksi pakaste pitsaa ja jäätelöä. Innostuin törsäämään ja ostin neljä ale- elokuvaa, joita aion katsella. Sääret ajattelin epiloida, koska varasin huomiselle raskausajan hieronnan, enkä kehtaa sinne karvakinttuna mennä. Huomenna olisi tarkoitus tehdä äidilleni kakku. :happy: Ai, niin ja varasin yksityiseltä hammaslääkäriltä sen tarkistusajan vähän reilun viikon päähän. Kallistahan siellä on käydä kunnalliseen verrattuna, mut eipä käy niin kuin helmimerille ! :hilarious: Mulla on hampaat päässeet joskus huonoon jamaan, nyt ne on oikein hyvät ja olen varmempi niiden kunnosta kun pääsen tarpeeksi usein ja ajoissa niitä näyttämään.:grin

Mun likkakaveri tulee tänään hitsaamaan mun autosta reijän umpeen. Mul on WANHA farmari, mut ulkoota ruosteeton ja ajettu alle 200 000 ja vielä tutun pappan vanha niin tiedän et on hyvin pidetty. Katsastuksessa löytyi lokasuojasta reikä ja oon miettinyt että mistä saan rahat siihen että vien korjaamolle, mut nyt sit nuorimman kummitäti toi koneen ja toinen kaveri ehtii tulla hitsaamaan. Hiukan hotsittais itseäkin, mut ei raskausaikana saa hitsata. Se on sama kun polttelis tupakkaa, mut savutus kestää kauemmin. Mut jos vähän koitan rälläkkää kuitenkin ja putsaan ne liat sieltä pellistä <3 Oon kai hullu mut kaipaan hitsaamista <3

Tänään teen sit karjalanpaistia, ja kääretorttua. ja kunnollista salaattia. Johtuen tosta ystävästä joka tulee hitsaamaan ruoka palkalla.

Tänään pitäis juhlia jo äitienpäivää, ukon äitin nimittäin. Hän tekee meille tortilloja :P :P ja varmasti jotain kakkuakin.. vois hakea kukan hälle kunhan toi yks krapulasankari pääsis sängystä ylös xD
Rennieaskin joutuu kans hakemaan taas..

Hyvää äitienpäivää kaikille! :)
Tänään käydään sit viettämässä mummoni luona äippäpäivää, oma äippä asuu kaukana ni sitä ei pääse moriestaan. Ehkä ne kultaiset korvikset korvaa jotka ostettiin veljien kaa hälle :P

Suunnitelmat muuttuivat isoäidin luona kahvittelusta ja pihan kuopsutuksesta. pötkötän sen sijaan naikkarin osastolla 42, itken ikävää ja yritän pitää pientä sisällä. Vedet meni eilen ysin jälkeen illalla ja pillit päällä ambulanssilla tänne lahdesta.

Tsemppiä Zeni!

Minä leivon sämpylöitä ja jahka mies kotiutuu anoppilasta, lupasin tehdä lettuja. Vuoden päästä saa sitten tehdä mulle. ;)

Nautin tuosta säästä ja siitä, että saan monta koneellista pyykkiä ulos kuivumaan. Illalla pääsee puhtaisiin lakanoihin.

Takaisin