Meidän poika ei viihdy liinassa. En tiedä onko sidonnassa vikaa, mutta kun olen kokeillut niin vauva on huutanut naama punaisena. Manducassa viihtyy, mutta on kovin kuuma. Meidän poika on nimittäin oikea lämpöpatteri. :) Parhaiten hän viihtyy oikeastaan sitterissä, kun sitä keinuttaa. Joskus alkaa jopa itkeä, kun hänet nostaa sieltä pois. Paras tapa nukuttaa, kun vauva on oikein kärttyisä on laittaa tutti suuhun ja keinuttaa sitterissä. Silloin huuto yleensä lakkaa aika pian. Olen joskus potenut huonoa omatuntoa, jos pidän häntä sitterissä, mutta kun hän siinä niin hyvin viihtyy niin olen kuitenkin jatkanut.
Iltaisin paras tapa nukuttaa on mennä vauvan kanssa sänkyyn makaamaan ja antaa tissiä niin kauan kuin maistuu. Jossain vaiheessa vauva alkaa yleensä itkemään ja protestoimaan tissiä ja silloin on aika laittaa tutti suuhun, tarkoittaa nimittäin sitä, että vauva haluaa imeä, mutta ei maitoa. Aika nopeasti nukahtaa nykyään iltaisin ja sitten laitan omaan sänkyyn, joskus jo siinä vaiheessa, kun vauva on puoliunessa.
Kääntävätkö teidän vauvat päätä mieluummin jommallakummalle puolelle? Meidän herra on nyt päättänyt, että päätä pidetään vain vasemmalle. Toivottavasti päästä ei tule vinoa.

Olen nyt yrittänyt nukuttaa oikealle kyljelle, mutta silloin vauva kuitenkin kääntyy väkisin. Yritin tunkea peittoa esteeksi, mutta aamulla vauva oli taas kääntynyt vasemmalle.