Tänään ajattelin tehdä...

Fashionhunny, kuulostaa kovin tutulta. Tosin ei ahdistanut ollenkaan. Jos menee kuten mulla, niin ei tarvinut puhkaista kuitenkaan vaan meni itekseen. Ja siitä jokunen tunti oli vauva sylissä :) Tsemppiä sinne!
 
Mulla ollu hengenahdistus mut johtunu ilmeisesti vauvasta. Ja cytokäynnistys ekassa niin inhotti koko ajatus. Nyt tuntuisi menevän ok. Käyrillä ja supparit alkanu. Kiitti tsempeistä. Kunha tulis alakautta ja hyvävointisena molemmat.
 
Tsemppiä koitokseen! Mää kuulen välillä korvissa ne käyrät vieläkin :)
 
Tänään taitaa olla tylsyyspäivä. Katoin boksilta hömppäleffan "Mitä odottaa kun odotat" sopivasti aiheeseen liittyen. Soittelin vähän pianoa ja haravoin pihaa ehkä n. viidettä kertaa tälle keväälle. Ei jaksa lenkille lähteä, kun toinen sääri on kävellessä nyt pari päivää kipuillut ja vähän tuntuu nyt menkkajomoa selässä ja alavatsalla.
 
Ei oo varmaan mitään haittaa ottaa hierontatuolissa hierontaa? Mä ajattelin tänään koittaa kaikki maholliset konstit :D
 
Tänään en mennytkään synnyttämään, vaikka eilen supisteli koko illan. Kävin siis tänään elokuvissa, eikä menny lapsivedet sielläkään :D Torstaille on luvattu jotain 30 senttiä lunta, joten eiköhän tämä pikkukaveri päätä silloin syntyä :P
 
Höh Sussu! En siis tykkää mutta nappula jossa olisi ollut että mies väärässä, puuttui. :-)
Tänään lounastettu pikkukaverin js miehen kanssa ja seuraavaksi ostamaan huomiselle herkkuja Herkusta. Tähän asti viikko mennyt juostessa lääkäreissä ja neuvoloissa. Eiköhän tää tästä...
 
Äiti pessy mulle täällä osan ikkunoista, vähä autoin, mut ku terkka sano et se on ainoa asia mitä hän ei suosittele enää tässä vaiheessa, ni en sit ite pese..
41+1 menossa. Onneks vointi on tosi hyvä, ni ei sillee oo ongelmaa. Tänää vaan sataa tuota vettä ihan tarpeeksi ni ei tuu lähettyä ees parin tunnin penkille. Jos huomenna taas yrittäs. Ellen pääse käymään Kättärillä, ku sinne pitää soittaa huomenna.
 
Täällä käytiin saatteessa vaunuillen neuvolassa. Pyöritetty pyykkikonetta ja kuivausrumpua, uus kahvinkeitin valmisteltu ja vaihdettu vaaville pari vaatekertaa jättipuklujen takia, jotka oletettavasti johtuu mun ab-kuurista... tiedänpähän ottaa seuraavan napin parempaan aikaan.
 
Käytiin pikkusen kanssa tapaamassa muita mammoja. Sen jälkeen ostelin kaikenlaista, esim uuden hieno kuosisen sateensuojan vaunuihin ja kutsukorttitarpeita:) Nyt askartelen paskartelen kortteja ja mies kokkaa ruokaa! Vaikka sää ei hymyile niin elämä kyllä noin muuten:cat:
 
Dodii.. Taivaalta tuli sitä lunta sitä koko yön ihan urakalla ja päästiin kesärenkailla ajelemaan kohti sairaalaa kuten arvelinkin. Onneksi oli tiet jo sulat. Säännölliset supparit alkoivat yöllä ja aamulla lorahti lapsivettä. Soittelin kymmenen kieppeillä synnärille ja kehottivat tulemaan näytille. Lapsivesi olikin sitten ilmeisesti vain hyvin runsasta valkovuotoa. 2 cm olin kuulema siinä vaiheessa auki ja supistukset ovat jatkuneet edelleen n. 5-10 min välein napakoina. Osastolla oli kuulema hyvin täyttä, joten saimme valita jäänkö sinne vai lähdetäänkö kotiin vielä lepäilemään. Päätin valita kodin ja tämä taisi ollakin parempi vaihtoehto, kun olen nyt saanut supistusten välissä vähän levättyä yön univelkaa pois. Toivottavasti kuitenkin piakkoin takaisin tositoimissa :) Näihin kuviin ja näihin tunnelmiin...
 
Tänään ajattelin viettää vappua muun perheen kanssa kera skumpan ja herkkujen... Olemmekin Jorvissa ja sinivalot päällä ja ainakin huomisaamuun asti... :-( eli hyvä kun hoidetaan mutta tylsää kun ei aiemmin tsekattu.
 
Hyvää vappua teille silti Fashionhunny ja toivottavasti pääsette kotiin pikaisesti :)
Me tultiin tähän siskolle grillaamaan.
 
Takaisin
Top