Pakkanen paukkuu nurkissa, iltaa leideille!
Hitsiläinen kun oltiin tänään vaunuja katselemassa, niin on pää ihan pyörällä. Mulla on kyllä tietty mielikuva millaset haluan, isot pyörät, tukeva ruonko, yhdistelmävaunut, puolikova koppa, heittoaisa, muhkeat ym....No kun noi kaupat on väärällään nuo kriteerit täyttäviä ja sit aina löytää jotain uutta että oishan toikin ihan kiva. Tänään kun oltiin äitin kanssa, niin tuntu että se on enemmänkin saamassa vauvaa kun minä. Siellä ne meni myyjän kanssa pitkin myymälää vertailemassa kärryjä ja äiti työnteli niitä pitkin käytäviä[:D][:D]Yritin siinä sitten sanoa, että rauhotutaan vähän, mutta kun tuo mummi on niin innoissaan niin minkäs teet. Joo ja sit tuli vielä ongelma, että missä säilytetään vaunuja, kun tod.näkösesti ainakaan mun mittausten mukaan monet ei sovi meidän hissiin, kun on hissi niin pieni. On meillä pyörävarasto, et oisko siellä sit?Haluis kuitenkin et ulos lähteminen olis mahd. helppoa, että vaunuja tulis sit käytettyä. Eihän sitä jaksa erkkikään jos joka kerta kun tullaan kotiin, niin vaunut täytyy kasata ja tuoda hissillä ylös[:@]Jotenkin oon nyt ihastunut tohon ruskean ja turkoosin yhdistelmään vaunujen väreissä[:)][:)]Taitaa olla nyt meikäläisellä kauden väri, kun rupesin kelaan, että meitin kotikin on aika paljon sitä väriä[:D]
Katselin tossa netistäkin vaunuja, mitä vois tilata ja olis puolta halvempia...Ilmeisesti maahantuovat Saksasta ym. Tosi näppärän näkösiä, mutta jotenkin mietityttää kun ei saa kokeiltua. Ajatelinkin nyt että kiertelen kauppoja ja katon sit löytyiskö netistä samoja ja halvempaan hintaan. Ootteks muut katsellut netistä vaunuja/uskallatteko sieltä ostaa?Onko merkillä loppupeleissä paljoa merkitystä, jos muuten vaunut tuntuu hyviltä?
Mulla muutes kävi äsken niin, että en ollut juuri tuntenut vauvan liikkeitä päivän aikana ja kävin makaamaan ja ajattelin että alkais nyt liikkumaan niin alkoi hirveä jumppa. Tää on toistunut pari kertaa aiemminkin. Onkohan tuo han sattumaa vai telepatiaa?Ymmärtääkö tuo pieni että haluan sen liikkuvan?
Nyytti: mullekin tulee ostoksilla tosi äkkiä väsynyt olo eikä todella jaksa samaan malliin kun ennen. Sit vielä kun usein liikenteessä supistaa, niin tuntuu että nyt jo vaappuu kun viimesillään, kun yrittää kulkea mahdollisimman varoen ja rauhassa. Varmaan hassun näköstä[:D]No onneksi ei enää tarvi itse kantaa kauppakasseja. Huomasin vaan tossa ysk päivä että ei paljoa tarvi kantaa, kun seurauksena on sit kivat supistukset[:@]
Riidalla ihana pallo[:)]siellä se pikkukaveri kasvaa[;)]
Tämmösiä mietteitä tänään. Juu sain tuossa muuten aikaseksi hiusten ja kulmakarvojen värjäyksen, jihuuu...nyt leffan ja syömisten pariin...
Ainiin, sitäkin tässä pohdin tänään, että on kiva että meillä on tämä meitin foorumi asiallinen ja semmonen lepposa tunnelma. Tarkotan että mielipiteitä sanotaan, mutta ei loukkaavaan sävyyn tms..Ja täällä ihan oikeesti uskaltaa kertoa itsestään ja elämästään rehellisesti. Oon vaan lueskellut välillä muitakin sivustoja ja foorumeita ja on musta aivan älytöntä, millasta tekstiä toiset kirjottaa toisilleen. Kaiken lisäksi lapsellista. Musta nää palstat on kuitenkin pääasiassa vertaistukea varten ja sit on asia erikseen jos joku on oikeesti kysynyt rehellistä mielipidettä, niin olkoon se sitten vaikka paskaa. Jokaisella on oikeus tässä tapauksessa omaan mielipiteeseen, eikä toinen siitä saa loukkantua. En mä nyt oikeen tiedä mihin mä tällä pyrin, mutta on vaan harmittanut toisten puolesta ja oikein vihaksi joskus käynyt, miksi toiset ihmiset haluaa pilata toisen ilon. Okei nyt mä poistun[:D][:D][:D]