Kisuliini. Onnet siitä että vaavilla oli kaikki ok, mutta harmi että ultra oli muuten ei niin tyydyttävä kokemus[&:]
Illil, mä kanssa menossa jatkotukimuksiin mutta siis istukan enkä varsinaisesti vauvan takia. Eli ei oikee verrattavissa. Pidän kyl kovasti peukkuja et sun pikkusella ei mitään hätää olis!!
Me ei olla mistään nimistä keskusteltu, mutta olen päättäny et vauva saa mun sukunimen, eikä siihen ole oikein sanomista. Näinhän se automaattisesti menis kun ei naimisissa olla, ellei erikseen pyydä isän nimä laittamaan eikö?
Etunimistä ei ole ollut mitään puhetta ja vähän vaikeaahan se oliski kun mä tiiän sukupuolen ja mies ei. Tyttöjen nimiä mulla vaan mieles pyörii et pitääkin haudutella noita nimiä vielä vähän aikaa jos jotain kivaa mielee tulis :)
Mä en kuulu kirkkoon mut perheen toiveiden ja "yleisen" tavan mukaan taidetaan lapsi kyllä kastaa. Valitkoon sitten isompana haluaako kirkoon kuulua vai ei. Niin mäkin tein.
Mulle ripari ym. seurakunnan nuorisoleirit oli ihan huippuhauskaa aikaa ,et mahdollisuutta sellaseen en omalta ipanalta taho viedä heti alkunylkyynsä et valitkoon tosiaan ihan ite :)
Omaa napaa..Kamala ummetus vaivaa taas[&:]
Ennen raskautta harvemmin tällasta ongelmaa oli. Kahtena päivänä unohin ottaa levolakkia ja nyt ollu koko päivän taas ihan pinkeenä pallona ja tosi tukala ja epämukava olo.. Sattuukin välillä kun oikein kiertää..
Otin uuden kuvankin tänään kun masu taas ihan eri tuntuinen ainakin kun eilen..
Huom! Mun housujen possut sanoo MJAU ja lampaat Muuu[:D]