Heissan kaikille!Kiva lukea teidän kokemuksia ja tuntemuksia, välillä tuntuu kuin omaa tekstiä lukisi

Tänään oli neuvola taas pitkästä aikaa ja oli kiva saada jutella terkan kanssa vaikka hyvin on kaikki mennytkin. Arvot oli oikein hyvät ja hemoglobiinikin vaan noussut. Painoa on tullut tähän mennessä n. 6 kiloa, apua!No eipä tuota onneksi ainakaan vielä juuri huomaa ja kuulemma tullut ihan sopivasti. Alussa tulikin enemmän, kun oli pakko syödä aina jotain epäterveellistä kun oli niin paha olo. Mites teillä muilla on painoo tullut tähän mennesä???
Terkka anto myös tosi hyviä vinkkejä paikoista täällä Tampereella missä voi tavata muita odottajia ja mis voi harrastaa mm. joogaa ja pilatesta.
Pikkuiselta kuultiin lopulta hyvin sydänäänet (150xmin), vaik mielummin tais haluta luikkia pakoon. Sen verran kauan metsästettiin[:)]
Oon täs nyt muutaman päivän ajan tuntenut välillä semmosta ´mulinaa´alamasussa, voiskohan olla jo liikkeitä...ja ehkä pari muks muks:-)Mut ei mitään kovin selvää vielä. Jännältä tuntuu, ku koko ajan miettii et oliks toi...
Masukin on hieman ehkä pyöristynyt, mutta ei paljoa. Kysyinkin terkalta, et onks normaalia että ei juuri näy, niin sano että toisilla on sisällä enemmän tilaa kasvaa eikä välttämättä kovin aikasin näykään. Mäkin oon pitkä, niin kai se sit pieni sit vaan mahtuu siellä uiskenteleen. Kohdunpohja oli kuitenkin jo lähellä napaa.
Mielialavuoristorata on kyllä meikäläisellä ollut aivan omaa luokkaansa. Tuntuu että ei olis edes oma itsensä. Kiukuttelu erityisesti on tullut kuvioihin, enkä yleensä ikinä kiukuttele[;)]Ja jotenkin välillä kaikki ärsyttää. Voi mies raukkaa. Ollaan kyllä usein riideltykin, kun ei hän aina ymmärrä että mistä on kyse. Tuntuu et oikein välillä haastaa riitaa ja sit hetken päästä hakeutuu kainaloon.
Miten teidän muiden puolisot on ollut odotuksessa mukana ja millä mielin?Mun mies on onnellinen ja innoissaan tulevasta vauvasta, mutta ei ehkä osaa tai uskalla näyttää sitä niin kovin näkyvästi. Muutenkaan ei hirveen hyvin osaa näyttää tunteitaan. Kun mä taas oon semmonen et hei nyt pitää olla innoissaan mun tavalla ja hyppiä tasajalkaa[:D]Pitäis tajuta että ei se tarkota vaik ei vouhotakaan etteikö asia olis tärkeä. Kaikki ollaan erilaisia. Yritän sitä tässä kovasti opetella, et kaikki tallaa tyylillään[;)]
Tuoretta itse tehtyä Graavilohta on vähän syönyt, glögiä ja pipareita saa kuulemma meitin terkan mukaan huoletta syödä. Ihanaa kun tulee joulu.
Me saadaan aika paljon miehen siskolta lasten tavaroita, pinnasänkyä, hoitopöytää ym. Äitiyspakkaus aiotaan silti ottaa. Vaunut ja autoistuin pitäis sit jostain hommata, uusina kyl pirun kalliita. Kirppareillakin näyttäis olevan tosi kivoja. Meillä tosiaan on noi kaks kissaa ja hiukan jännittää miten ne antaa piannasängyn olla rauhassa. Edellisessä kodissa on kuitenkin on ollut kaksi pientä lasta ja hyvin on mennyt silloin, joten oon toiveikkain mielin. Ovat niin ihania. Vasta reilun kuukauden ovat meillä majailleet, mutta hienosti kotiutuneet.
Me asutaan kaksiossa, joten vauvan sänky ym. tulee meitin makkariin. Sit tulevaisuudessa kun lapsi kasvaa niin aiotaan isompaan. Nyt menee kuitenkin hyvin tässä, kun just remppakin saatiin valmiiksi.
Nyt kotitöiden pariin, kynttilöitä palamaan ja ruoka uuniin..
Tunnelmallisia syysiltoja kaikille!!!!