Tervetuloa uudet joukkoon!
Ragissa, mulla on pitkälti samankaltainen tilanne kuin sinulla (la:kin vain päivää myöhemmin ;) )
eli aikaisemmat suhteet olleet sellaisia, ettei todella ole ajatellut lapsia tekevänsä. Nyt tämän nykyisen miehen kanssa on ajatus muuttunut ihan kokonaan, ja niinpä siis tässä ensimmäistä yhteyistä lasta odotetaan, vaikkakin yllättäen!
Minäkin olen tänään käynyt niska-hartiahieronnassa, eikä se aiheuttanut ainakaan heti sen kummempia tuntemuksia, normaalisti naama turvoksissa siitä pöydältä nousin. =) Eikä ollut puhetta fysioterapeutin kanssa asiasta, täytyy ehkä ensi viikolla eli seuraavalla käyntikerralla asiaa tiedustella, onko hierominen ns. sallittua.
Joku heitti ajatuksen tuolla aikaisemmin, että pitäisikö kerätä yhteen listaan perustiedot kaikista keskusteluun osallistujista. Oikein hyvä ajatus, minustakin helpottaisi muistamista ja tutustumista! Vaan ottaakos joku hommakseen sen koota? ;)
Joku kertoi että oireet on lähes kadonneet... Minä huomaan vähän samaa, rinnat ei ole ollenkaan niin arat kuin aikaisemmin. Pissalla tosin täytyy edelleen käydä normaalia tiheämmin, eli joku oire kuitenkin edelleen. T
Tänään on muuten ollut jotenkin tosi hankala iltapäivä. Väsytti, heikotti ja maha oli kipeä. Yritin vähän nukkua, mutta ei siitä mitään tullut. Ulkoilu helpotti hetkeksi mutta sisälle palattuani olo sen kun huononi. Tai oikeastaan mahakipu vaan yltyi. Ei ollut hyvä seisaaltaa, ei istualtaa, ei pitkäältään. Pieni syöminen ei auttanut, ei juominen. Sitten löysin asennon mahallaan maaten, jossa kipu hellitti. Onni! Kipu oli sellaista aaltoilevaa ympäri mahanseudun, aikaisemminkin minulla joskus vastaavaa ollut, ja ilmeisesti liittyy suolistossa olevaan kaasuun, tai näin olen itse tulkinnut. Nyt tuo "isokipu" on poissa mutta vähän vihloo varmaankin jotakuinkin munasarjan kohdalla. Toisaalta vähän huolettaa, mutta täytyy varmaan seurata tilannetta...