??? Syyskympit Kesän Kuhinoissa ???

Hellurei!

Piia uuu! Beibet on kunnolla bilettäneet! Ihanaa kun on täältä tullu ihan ystäviksi asti ihmisiä ♥
myynti onnea kirpparille!!

Mamma hihihiii!! haistan tuosta FB stastuksen itselleni huomiseksi :DD
PS. laitoin sulle yksäriä ;D

Purri Vau hei!! mahtavaa, uus kämppä ja iso ko mikä!! Missäpäin, joudutteks kauaskin muuttamaan? Teikkö treenin? Jossain neuvottiin tuosta nokkosesta että ryöppäät ja laitat mehulingosta ison vadillisen nuoria nokkosia, laimennat tiivisteen n.litraksi ja pakastat jääpaloiksi. Yksi pala päivässä ja arvot lähtee nousuun.
tuossa vielä linkki keskusteluun...
http://www.astro.fi/forum/index.php?action=printpage;topic=16565.0

Hyvät jussit kaikille mammoille!!
Ei mulla muuta :D
 
Hellurei ja hellät tunteet!

Vauva: seisoo, avaa kaappeja, laatikoita ja repii kaikki kamat kirjahyllystä+ kaapeista ja laatikoista. Kävelee tuen varassa kärryllään, istuu ja konttaa, kiipeilee, kaatuilee.. Lukee kirjoja minkä kerkiää (omia paksusivuisia ja äitin kanssa.) ja siristelee silmiään niin omille kuin vieraille kaupassa. Murisee ja kuulostaa ihan manaajalta muutenkin. Hienosti siis kasvaa ja kehittyy. Piimää ollaan maisteltu ja on suurta herkkua, mutta taitaa vähän masu mennä sekaisin siitä. Muutenkin syödään vähän kaikkee, tuore appelsiinin liha on kanssa aikas pop. Nyt siis n. 9,5kk vanha.

Nukkuminen: nojoo.. Menee kyllä aina 20-21 nukkumaan, nukkuu puolille öin ja sitten ei nuku muuta kuin meidän kainalossa, johon on sitten jäänyt, kun en muutakaan jaksa. Eli osa-aikaisessa perhepedissä elellään ja elellään varmaan vielä pitkään, kun ei häiritse mua eikä miestä, kun nukkuu kuitenkin osan yöstä omassa sängyssä, joskus jopa aamu 5 asti. Välillä tuntuu, että neidillä on kamala jano öisin, vaikka päivisin tungen korviketta joka ruokaan ja tissiäkin tarjoon joka välissä. Päivisin vähän nihkeesti maistuu juomat. Nyt oonkin pari kertaa pitänyt pulloa vieressä yöllä ja nälkä on lähtenyt sujuvammin sillä kuin tissillä ja neiti on nukkunut rauhallisemmin.

Eilen kotiuduttiin mökiltä ja olihan reissu. Neiti ei suostunut hetkeäkään olemaan missään muualla kuin mun koivessa kiinni, jos en sylissä jaksanut pitää. Taitaa loppukesä mennä ihan kotosalla, päivän pituisia retkiä tehden, kun en vaan jaksa koko ajan kantaa neitiä. Toki pääsin saunomaan, kun neiti meni illalla nukkumaan, mutta päivät oli melko tuskaa, kun oli niiiiiiiiin paljon hyttysiä, että menivät jostakin hyttysverkon allekin, että ei voinut ollenkaan neitiä ulkona nukuttaa. Varmaan vaikutti myös se neidin eroahditukseen, että oltiin ihan kaksistaan mummun ja sen miehen kanssa, eikä isukki ollut kuin pari päivää. Kotona onneksi nyt leikitty ihan normaaliin tapaan ja on saanut hetken hengähtääkin.

Vauvakuume: on kova, ei me mitään ehkäsyä olla käytetty, että kait se joskus tärpää tällä tekniikalla pakostakin, vaikkei me mitään yritetä, eikä hirveästi vielä maistu, kun nuo arvet edelleen taitaa kiristää. Ei tosiaan olisi vielä aika seuraavalle, mutta toisaalta miksipä ei. Just äsken laskeskelin, että edellisistä menkoista on just sopivasti se 2 viikkoo, että eihän sitä koskaan tiedä jos vahinko on jo sattunut. Ja jos ukko on niin hölmö, ettei tajua, että voin tulla raskaaksi, kun ei mitään ehkäsyä käytetä, niin sitten tulee toinen lapsi. Pikku kakkosen jälkeen kyllä laitettaisiin kierukka ja tulisi piiiiitkä väli seuraavaan (ehkä :D)..

Onnee Purri kämpästä! Saitteko sieltä mistä tahdoittekin?

Onnee Mymmiksellekin asuntokaupoista!

PK-treffit: miten ois joku piknikki joku päivä heinäkuussa? Vai aletaanko rohkeiks ja tehdään sellainen risteilyvauvojen kanssa, mikä viime kesänäkin?

Kerronpa nyt tänne (toivottavasti se ukko ei käy lukemassa täällä..) että ostin meille sormukset, katsotaan nyt uskallanko kosia tässä kesällä vai jätänkö sinne ensi talven karkauspäivään, mitä oon uhkaillut.. Huh jotenkin kummallinen olo ja lopullinen, kun ajattelee, että menisi kihloihin, ehkä mää jänistän :DD

Perhe-elämää: miehen syöpä on edelleen hyvällä mallilla, taas voi puolivuotta elellä rauhassa, kunnes on seuraava kontrolli. Muutenkin tuntuu, että parisuhde on alkamassa taas heräämään henkiin.Ihan ok asiat siis..

Mitäs juhannussuunnitelmia teitillä on? Me ollaan ihan kotosalla. Käydään ehkä yhden tuttava perheen kanssa piknikillä, jos vaan säät sallii tai sitten ollaan piknikillä sisällä, jos ulkona ei tarkene. Ostin jopa yhden siiderin, hui mua :DD

Mutta ihanaista jussia kaikille.
 
PojanÄiti: Me muutetaan toho kahen korttelin päähän vankilaa vastapäätä :D :D :D Eli meiä jostai huoneesta (tai luultavimmin partsilta) näkee sit vankilan pihalle :D :D

Thilduska: meil on sama! Neiti nukahtaa omaan sänkyyn mut aamuyöstä kaipaa mun viereeni. Ja neiti on myös alkanu juomaan aamuyöstä maitoa. Hiukan hirvittää toi muutto just noitte heräilyjen takia.. Pitää ostaa itkuhälytin varmaankin..

Piknik kuulostaa hyvältä :) Suokki piknik? Saatais toi "risteily" siihen samaan :D ;)

 
*Piirtää rastin seinään* Me vietettiin tänää "laatuaikaa" perheen kesken.. Koko aamu (vast 9 noustiin emoticon ) ja kello 15 asti!!! Isäntä päätti viedä meiät ostoksille Mukaan lähti silitysrauta ja matto...Onneks mies lupas viedä ne uuteen kämppään perjantaina jo samaten, ku noita muita kevyempiä juttuja, ni saadaan melkee puolet kamoista siirrettyä sit jo perjantaina.. Pitää sähköyhtiöön vaa ilmottaa, et me muutetaan pe, et jos la ois sähköt jo uudes osotteessa..Ja  kaikkiin muihinki paikkoihin pitänee ilmotella uutta ostotetta.. Tiistaina mennää allekirjottaa soppari, ni sillo lähtee soittorumba ja hakemukset kaikki eteenpäin.. Meinaan siis yrittää saada toimeentulotukea sekä asumistukea...
 
Moikka ihaNAISET!

Piitkästä aikaa, mutta jatkossa ehdin lorvimaan täälläkin - otin meinaa loparit
Ja ei todellakaan hyydytetä tätä syysketjua- ootte kuitennii ollu sen verta tärkeitä tässä jo yli vuoden ajan, että ei ei kuulkaa- tämä pysyy. NIh!

"vauva": Voi sentään- ensiaskeleet oli silloin kun oli melkein 8 kk täynnä ja nyt sitten mennään jo kuin vanha tekijä. Jokapaikkaan. Sohvalle ja sängyille kivutaan vikkelästi ja portaissa harjoitellaan tosi mielellään. Hianosti menee.
Yöt menee tolkuttoman hyvin: nukkumaan menee 18-20 välisenä aikana ihan vaan laittamalla sänkyynsä ja siitä sitten posottaa sen 11 tuntia ja herää aamuvelli-nälkään ja siitä sitten uinutaan vielä 1-2 tuntia. En valita.
Meillä syödään ihan kaikkea, poissulkien tavallinen maito ja tietty kielletyt ruoka-aineet ja kaikki uppoaa. En valita tässäkään kohtaa.
Hampaita on ny 4.
Kovasti juttelee, tosin ei saa selvää onko ruottia vai suomea...taitaa olla ihan omaa kieltä, mutta kovasti maamaa mammaaaa ja pappaa paa paa tulee..ja kissan nähdessään tsss tsss, että oliskohan ihan hakusessa oikeita sanoja emoticon

uiminen: Me ollan kyllä käyty järvessä- ja oli kivaa tytöstä. Eipä tuota saa pois edes kylvystä ilman itkua, että linjassa on nämä mun mukulat vesipetoja jo syntyessään..

kesä: Ei olla mittää suunniteltu, mutta eiköhän se ole 1 särkäniemi reissu isojen poikien kanssa edessä ja pari reissua pohjanmaalle. Muuten ollaan kotosalla ja pikkuhiljaa taloa kunnostellaan.

vauvakuume: No jaa..onhan tuota sen verran, että ehkäisy jäi pois. Juteltiin miehen kanssa ja oli sen verran hyvä keskustelu, että uskallan vielä neljättä mukulaa yrittää- vaikka edellinen raskaus oli pään osalta ihan kamala..
Mutta jos ei tässä muutaman kk:den sisällä natsaa, saapi olla. Kohtalo näyttää.

minä: Elikkäs otin siis loparit työstä, koska meni niin hc-meiningiksi ja ei mulla ole mahdollista olla 24/7 päivystämässä. Harmi, mutta parempi näin, vaikka olisin kyllä mielelläni ottanut lisätuloja..Katselen kokoajan jotain pikkuhommaa, josta voisi saada pikkasen rempparahaa lisää.
Kilot on ny pysyny siinä ja tässä. Pari kiloa tuli röpsöttelykiloja, kun naatimma miehen kanssa hyvällä ruualla ja viinillä lopareideni kunniaksi ja muutenkin, kun on ollu joteski niin ihanaa olla ja löhöillä ♥♥♥. Tänään palasi arki ja otan tilanteen taas haltuun- tavoitteena 6 kiloa veks ja palkinnoksi saan ostaa iiihanan Dieselin mekon itselleni. (jos tuun raskaaksi, hommahan on tietty toinen). Mutta siis normaalipainoinen olen ja hyvä olo on nahoissa olla nytkin.
Sain suoritetuksi kevään kaikki opinnot kunnialla ja tulipa sieltä hyviä arvosanojakin.
Elokuussa jatkuu ja
syksy mennään meillä niin, että keskiviikko on mun päivä ja mies on aamusta iltaan koti- ja lastenhoitovastuussa, kun mä olen pelkästään opintojen (ja toivottavasti myös töiden) kimpussa.
Nyt on ihmisen hyvä olla kaikin puolin.

Että jotta näihin kuviin, näihin tunnelmiin.
Taidanpa ottaa kupin kahvia, kun pikkuinen nukkuu jo toista tuntia aamupäikkareitä :-O

Palaan pian! Ja sitten kommentteja, kunhan ehdin lukemaan teitin kuulumiset!








 
Heissan!

Stressiä stressiä stressiä!!! Ensinnäki toi pakkaaminen, mikä on onneks jo loppusuoralla, et huomenna pakataan kaikki loput.. Mut sit tää toinen... Maahanmuuttovirasto on viimein tehnyt päätöksensä ja antanut päätöksensä poliisille tiedoksiannettavaksi.. Ja nyt mua pelottaa ihan hirveesti et onko ne ollu v****** idiootteja vai onko siellä virastossa ihan ihmisiäki töissä... Ei mua pelottais ehkä muuten nii paljoo, mut se nainen jonka kanssa puhuin, pisti mun jokaisen lauseen jälkeen mut pitoon, etten kuullu jos se vaikka jotai ois mumissu siellä ja sit se sen äänenpaino oli tosi masentunu ja negatiivinen.... Eli nyt odottelemme ulkomaalaispoliisin yhteydenottoa.. Mieshän on tietty ihan sitä mieltä et tottakai se sen lupansa saa, ku täs on näi kauanki kestäny ja näin, mut on tullu vaa nii paljo paskaa niskaan noilta, et mä pelkään pahinta. Kaveri oli ihana ku soitin sille hätäpuhelua ja sano et tottakai se eukko puhelimessa kuulosti masentuneelta ku maahan muuttaa lisää ulkkeja :D Vähän piristi, mut silti pahin mielessä... ARGH, en ois tarttenu tätä just tähä väliin...
 
Purri: kait sinne ulkomaalaispoliisille on puhelinnumero, että voisi soittaa ja kysyä tietoa? Peukut pystyssä täällä teille!

Me mentiin nyt sitten juhannuspäivänä kihloihin..hih.. Kosinta tapahtui omalla parvekkeella saunan raikkaana. Oon ihan täysillä jo suunnittelemassa häitä, pitäisi vähän jarrutella tätä intoa. Varasin jo juhlapaikankin tuosta läheltä 2 vuoden päähän ja teemaa oon suunnitellut ja sen sellaista... Budjetin ajattelin kuitenkin pitää pienenä, tai ei oikein oo vaihtoehtoja, kun kerran oon silloin vielä opiskelija :D Ihanaa! Miehellä alkaa jo meneen hermot.

Nyt katsomaan suurin pudottaja nauhalta ja haaveilemaan kadonneista kiloista ja hääpuvuista.(suklaapatukka kainalossa..)

 
Iltaa ehtoiset emännät!

Ensinnäkin : Kiitos kutsusta. Katsotaan kauanko tällä kertaa pysytään messissä. ;0) Hieman olen huono kommentoimaan, joskaan se ei tarkoita ettenkö seuraisi. Koen vain, että puhuminen hopeaa, vaikeneminen kultaa jos ei ole mitään konkreettista sanottavaa.

Ja tietenkin onnittelut äippäloman jatkumisesta!

Mamma! Ihana lukea Teidänkin kuulumisianne! Varsinkin tuo työntöauto kohta sai mielikuvituksen lentoon. On ne vain taitavia nämä meidän taaperot - ei heitä enää vauvoiksi voi sanoa.  

Toivottavasti aurinkoihottumasi on hellittänyt eikä ota uutta kierrosta tästä uudesta hellekaudesta.

Sekä hurjat onnittelut esikon virstanpylväistä. Äiditkin joutuvat sopeutumaan ajatuksiin mutta nuoruuden into kokeilla omia siipiään kantaa, sillä onneksi se napanuora ei katkea - siihen tulee vain hieman lisää pituutta. Niin kuin siskoni tuumasi kun hänen esikoisensa, sekä kakkonen muuttivat samaan aikaan opiskelemaan viime syksynä.

Mammaliinalle paranemisia! Toivottavasti häät menivät suunnitellusti tästä huolimatta. Onneksi olkoon nuorikolle!

Mymmelin perheelle onnittelut omasta kodista! Ihanaa uuden kodin järjestelyä! Kuin myös Purrille! Miten sen päätöksen kanssa kävi? Peukutetaan kaikin voimin!

Thilduska! Äärettömän lämpoiset onnittelut kihlautumisesta!  Saako olla utelias? Kuinkas isäntä otti tämän yllätyksen vastaan? Suunnittelun riemua. Josko saamme niistä lukea täällä asioiden edetessä. =0)

Kaika: Ihana juttu kun saat hengähtää toistaiseksi kotona. Tämän päivän työelämä kun on aikas "tappavata". Nyt voit rauhassa katsella uusia suunnitelmia ja nauttia kotona olemisesta. Tuo Diesel-mekko tavoitteena kuulostaa ihanalle!

 Helmiäinen!  On iso pieni tyttö. Tukea vasten on kävelty jo kuukausi, sitten aloitettiin konttamaan teholla ja nyt haetaan vimmatusti sanoja. Kova on osallistumaan keskusteluihin ja selittää paljon. Vielä "oikeat" sanat ovat hakusessa mutta "ka-ka", "ku-ka" = kukka, "ki-ja" = kirja toistuvat usein puheessa. Spontaaneja toistoja ovat olleet "ovi" ja "izi". Päivä päivältä kuitenkin enemmän.

Nukkuminen on ihan ok, neiti on tosin sangen vähävirtainen 7-8 h yöunillaan, nukkumaan mennään n. 21.00 ja aamulla noustaan n. 04.00-05.00. Viikko sitten meni yö-maitobaari kiinni ja heräily tuossa välillä on hieman hilliintynyt ja neiti pystyy nukahtamaan itse uudelleen unipupu kainalossa. Nukahtamisen huonot lahjat hän peri äidiltään, joten sen kanssa saamme taiteilla 5-50 minuutin välillä - pääsääntöisesti n. 20 min., mutta hampaiden oikein kiusatessa nukahtaminen venyy. Viime viikko oli todella vaikea, nyt näyttäisi tulevan seesteinen hetki (kop-kop-kop *koputtaa puuta*).

Täälläkin ollaan muutenkin ihan innoissaan, sillä tulevassa ex-työpaikassa on back office -toiminnot sulautettu muihin pohjoismaihin sijoittuen Ruotsiin, joten mokatessaan pestini vanhempainvapaan aikana, saan toistaiseksi (nyt sovittu syyskuun loppuun asti) täyden palkan kotiin. Yllättäen, samaan aikaan haen uusia töitä, sillä vaikken tästä hallituksesta välitäkään - en ole vielä valmis muuttamaan naapurimaahan. Huomenna olisikin iltapäivällä työhaastattelu. Katsotaan kuinka menee. 

Niin ja projekti "pikku kakkonen" - ehkäisyähän ei siis ole, joten kassotaan kuinka emännän käy.... ;0) Nyt tosin olen niin nauttinut kun olen päässyt kuntoni kintereille, saa oikeasti työstää syviä ryhmiä kunnon intensiteetillä ja vastetta löytyy, joten toisinaan ei houkuttele heti koetella kroppaa uudelleen, mutta lapsiahan ei hankita - ne saadaan, joten jos ihanuus iskee - niin rakkaudella tupahan toivotellaan.

Pitkä lätinä, jälleen kerran.

Voikaahan hyvin!
 
Purri: Noi voi ei, teillä jatkuu viranomaisongelmat edelleen :C
Mutta auta nyt tyhmää, kun en ymmärrä, miksi annetaan poliisille tiedoksianto?

: Kiitos sulle, mullekkin alkoi urheilu maistumaan, kun luin sun hehkutuksen liikunnan riemusta :DDD Nyt saa kilot kyytiä!
Ja ihanaa- ukko on näyttäny vihreetä valoa kolmoselle - mä muistan, kuinka sä olit halukas jo tokaa odotellessa kolmanteen.

Thilduska: OIH- ihanaa - onnittelut kihlautumisesta!
Mitens sulla muuten syksy menee - jäätkö kotio/menetkö opiskelemaan vai töihin?

Maya_L: Peukut sulle, että haastis menee hyvin!
Ja eikös olekkin hyvä palkinto tuo mekko - siinä on sellainen leikkaus, että ei passaa olla tuota löllöä vatsan päällä ;D
Ja hei meillähän on sama tilanne; ehkäisy pois ja antaa suurempien voimien päättää, saadaanko me vielä yksi touhupylly tähän perheeseen..

Jaahas meillä alkaa kitinä kovenemaan, joten moikka!




 
Hepsansaa!

Tänään on esikoisella ensimmäinen lomapäivä ja widdu että on päivä alkanut loistavasti. Mun aamupalat oli pilaantuneet (helteillä kaikki hedelmät menny pilalle), Pojan riisimaito oli myös eilistä joten meillä ei ole aamupalaa, joutunen vain keittämään pastaa tai jotain yhtä kummallista aamupalapöytään. Arvatenkin tietenkin Otava muutti just tänään rytmiään ja nyt ei suostu nukahtamaan millään vaikka on kuinka väsynyt, ja sokerina pohjalla, kaikki suunnitelmat meni reisille... Piti mennä uimahalliin esikoisen kanssa silläaikaa kun O nukkuu ja mummo valvoo, mut uikissa on SM-uinnit sunnuntaihin asti... ja mummokin joutui menemään duuniin... Grrrrrrrr!!!
Itselläni alkaa olemaan niiiiiin iso elin jo otsassa että näköä haittaa ja kiukkuahan lisää se että just tänään piti olla kiva alotus esikon lomalle ja mä vaan vellon tässä hirrrrrrveessä kiukussa... ehkä sitä ruokaa nyt ekaksi kannattaisi...

Purri No ei ole todellista!! Kyllä teitä siellä nyt koetellaan ihan kympillä! Mitäköhän niillä poliiseilla nyt on asiaan lisäämistä?? ...mää pidän nyt joka peukkua pystyssä sul, toivotaan parasta!

Thilduska niin hieno asia!! Meilläkin on naimiskeskustelut käynnissä, jos päätetään että mennään niin mennään suitsaitsukkelaan, tänä kesänä, siviilivihkiminen ja kakkukaffet. Mut ihanaa kun saa suunnitella häitä!! kaikkea ihanaa ja siirappista teille!

maya tervetuloa vaan ryhmään!! Minä itse nyt pysyttelen myöskin takavasemmalla, kulta mielessä minullakin. Kovasti onnea työhaastatteluun! Ja voih, lisää vauveleita!! ♥ Onnea siihenkin, nautiskelkaa tekemisestäkin!!

Kaika meillä onkin sama matka, 6kg. Minä menen hitaasti, tuo ruokavalio hoitaa hommansa aika itsestään... mutta slooowlyyy! Noh-kerkeempä kiinteytyä matkan varrella. Sinne kansssa plussatuulia puhaltelen!!

O on alkanut "räkimään", siis syljeskeleen, hih hassu!! Pärskii joka paikassa, sitten se levittelee niitä tuotoksiaan tai parhaimmassa tapauksessa nuolee ne takasin suuhun ja alkaa taas sylkemään... taitaa ne kyllä isän geenit olla...

Nyt jatkuu aamupalan / lomapäivän / nukutuksen / päänkestämisen suunnittelu!
 
JEI! poika nukkumassa ja mies jossain kaupan ja hallin välimaastossa jotain tekemässä niin on aikaa hetki itelleenki... kauan aikaa meni ettei oo mitään tekemistä ja nyt on pari viikkoa mennyt kuin siivillä kun saanut todella miettiä miten joutaa jokapaikkaan??! mutta kun haluaa osallistua kaikkeen niin kyllähän tuota on aikaa löytänyt sitte :)
 nyt taas ens viikolla rauhottuu menot, 18.7 sitten lähtö ouluun ja viikko siellä olla möllötetään. sinnekkään kun ei töiden alettua sitten ihan heti pääse...

Saatiin taas vähän eteenpäin tätä meidän huushollin laittoa kun kunnostettiin nuo meidän portaat! entisissä oli askelmissa huopa (joo-01980-luku rules) ja oikein paskasen puun väriset ja kuluneet. hiottiin, maalattiin valkosella opaalilla, askelmiin tuli puun näköinen vinyylilattiapinta ja uudet reunalistat, nyt tykkeen!

Samuelilla on taas tapahtunu kaameesti viime päivinä. Toissa päivänä onnistui jättämään vasemman etusormensa matkarattaiden lukokn väliin ja itkuhan siinä pääsi ja äitillä kans kun oli niin huono omatunto. Vaikka KUINKA yritin kattoa ettei ne sormet pääsis sorkkimaan yhtäaikaa.... tuloksena sormen päässä kaksi veripurkaumapattia, joita se nyt raaputtelee intopiukalla =D

Konttaamaan opittiin eilen, tajusi jo senkin että missä kannatti ryömiä ja missä kontata kun pelkällä vaipalla oli( lattialla siis ryömien ei päässyt eteenpäin) saman päivän aikana sitten päätti nousta tukea vaste seisomaan kun  olimma kyläilemässä! oli ilmeisesti serkkutytötn muovinen leikkikeittiö sen verran ihmeellinen ett ätartt lähempää kattoa. Äitihän oli taas IHAN paniikissa kun tajus että pieni huojuu ja seisoo...

Tänään puhkesi myös kolmas hammas, ensimmäinen yläkertaan ja ai piru, vaikka sitä ei ees kunnolla vielä näy (mutta tunuu) niin osaa jo hiertää hampaita yhteen ja sekös ääni nostaa villakarvat pystyyn!

Hain tänään myös ensimmäisen tulevan työvuorolistan ja tuli olo, että on kiva mennä takaisin! :) kotona tosin jälkeenpäin rupesin miettimään että enhä mä enää mistään mitään tiedä ja osaakkaan.... nyt vähän kauhistuttaa...

Toivottavasti purrilla siellä nyt asiat loksahtas paikalleen :)

Thilduskalle onnea kihlautumisen johdosta :)!

Mayalle ja kaikalle vaan kovasti onnea, jospa ne ylemmät voimat teitäkin muistaisivat ;)
 
Kaika: tiedoksianto tarkoittaa sitä, että päätös (oli se sit  mikä hyvänsä) on annettu tiedoksi poliisille ja poliisin pitäisi meille siitä antaa tietoa. Tosin kaverini kysyi tädiltään (joka on poliisissa töissä) niin tämä täti sanoi, että myös meille olisi kuulunut tulla kirje asiasta.. Eli nyt sit ihan oikeasti oon paniikissa, että mikä tulos on. Kun vaihtoehtoina on karkoitus maasta (vasta 6kk:n jälkeen saa hakea lupaa tulla takaisin), kutsuvat meidät kuulusteluun ennen viimeistä päätöstä tai kutsuvat meidät paikalle antaakseen passin lupineen.

Thilduska: Ne ei kerro  mitää päätöksistä puhelimitse, kun eivät voi varmistua henkilöllisyydestä. Näin mulle maahanmuuttovirastosta sanottiin, mut jos ens viikolla ei kirjettä ole tullu, ni soitan poliiseille sitten, että mistä on kyse..

Mut nyt meen nukkumaan, kun huomenna on rakenneultra ja saan tietää kumpi tulee :) Mies ei kuulemma haluu tietää sukupuolta, mut mä haluan!!
 
Vihdoin ja viimein tännekkin pääsen kirjautumaan.

Häät meni ihan hyvin. Meillä oli tiistaina siviilivihkiminen ja sitten lauantaina oli juhlat. Keppien kaa ei onneksi tarvinut mennä, mutta mulla oli semmoiset juhla sandaalit,missä ei ollut korkoa.
Vettä tuli jossain kohtaa kuin saavista, mutta se ei juhlaa haitannut ja sitten kun juhlat oli ohi, niin aurinko paistoi. Parin kaverin kaa lähettiin sitten jatkoille ja hauskaa oli. Aamulla oli pieni heikotus lähtee siivoamaa juhlapaikkaa, mutta hyvin se meni. Sitten mentiin miehen kaa syömään ja leffaan.

Purri: Voi helvetti soikoo!!! Mä luulin että miehes sai kaikki luvat silloin joskus? Että osaa olla ärsyttäviä ihmisiä. Peukut täältäkin pystyyn nousi.

Thilduskalle: Paljon onnea kihlauksen johdostaemoticon

Meillä Aada menee kovaa vauhtii ja kaamee täätäätäätätätää.... Sitten muristaa kamalasti.
Hampaita ei ole ja tukea vasten hienosti seistää. Eilen tosin tyttö työnsi syöttötuoliaan kävellen.
Mun esikoinen täytti eilen 5v Harmi vaa kun on mummolassa, niin me vietetään juhlat kotona 23.7.

Mikäs mikäs risteily? :p

Että mua ottaa pannuu toi työpaikka juttu taas. Ihan vääriä loma tietoja olen saanut ja sitten nyt en oo saanut lomarahoja,kun palkkatoimisto ei ole jostain kumman syystä laittanut niitä maksuun

 
Kaika: Poika pitäis olla tulossa tällä kertaa nyt sitten :) Eli meidän lapsilukumme jää tosiaankin nyt tähän kahteen :D En anna ees optiota kolmanteen :D

Muutto meni ihan hyvin, mitä ny kävi ilmi, että kun meidän asunnon entiset asukit olivat tarjonneet noita sälekaihtimia myös alakertaan JOS me emme niitä halua, niin eivät sitten kuitenkaan ole niitä sinne roudanneet.. Ja jättivät mulle sitten lapun et JOS haluaisimme noista kaihtimista jotain maksaa niin tilinumero oisi tässä.. Sinänsä vaa mielenkiintoista, ku oon alunperinki ilmottanu entisille asukeille etten mä halua noita sälekaihtimia, enkä siis niistä mitään aio maksaakaan, ni minkä hemmetin takia, ne ei antanu niitä tonne alakertaan???? Niillä oli VIIKKO aikaa irrottaa ne ja siirtää!!! Ni nyt sit toi alakerran emäntä on sitä mieltä, et mun kannattais niistä maksaa entisille asukeille rahaa, ku "onhan toi teiä kämppä ihan hirveän kuuma"... Mä vaan satun olee nii ilkee eukko, etten suostu noista maksamaan mitään, ku oon kerran jo niille heti ilmottanu, et saavat viedä mennessänsä ne. Jos oisivat vieneet ne pois, ni oisin valoverhot laittanu ikkuinoiden väliin.. Niillä saa ihan yhtä viileeks kämpän ku sälekaihtimillaki ja niistä näkis läpikin (meillä ku onki nii kadehdittava näköala suoraan vankilan muurille :D :D :D)... Mutta joo.. Tällasta täällä :D
 
Purri: Onhan toi outoo että pitää maksaa toisten jättämistä tavaroista jotain? Siis mä jos jättäisin jotain, niin en kyl alkais pyytelee rahoja niistä. Jos on arvokasta, niin saakutti takuulla otan mukaani.

Neiti eilen sitten keksi Raxissa hienon tempun. Nousi syöttötuolissa seisomaan!! Eli pian saan valjaita alkaa ettimään neidille.
Tänään ollaan menossa katsomaan meidän hääkuvia ja toivon mukaan mustakin olis onnistunut joku kuva
 Piia84: Meillä Aada saa jätettyy sormia noiden kaappien väliin.
Onnea työhön paluusta. Itse palaan 15.8 töihin ja sitä odotellessa 

Hyppykiikkukin hankittiin neidille ja on siinä hyvin viihtynyt ja alkanut jo oppimaan mikä on homman nimi.
Juu ei ole lomarahoja vieläkää kuulunut. Jos maanantaina ei ole, niin soitan esimiehelle että nyt ne rahat maksuun,vaikka sen palkkatyypin omasta pussista. Jos oikein vittumainen olisin, niin mä muistaakseni voisin hakea korvauksia. Lomaraha pitäs maksaa ennen loman alkua ja mulla alkoi loma 4.7.

Nyt siivoamaan miehen jälkiä, kun noitten jogurtti purkkien siivoaminen niin hemmetin vaikeaa.
 
Hip hei!

Vei tosiaan mökkireissu kaik mehut meikäläisestä..puuhh- ja tää helle, mää vihaan kuumaa ilmaa!

Kaika: mää meen kouluun syksyllä. 29.8 ensimmäinen koulupäivä. Vähänkö jännittää. Sain jo ensimmäisen viikon aikataulun ja nyt pitäisi alkaa tekemään hyväksiluku anomuksia, että pystyisi nopeammin suorittaan tutkinnon. Sulla ei tainnut paljoa koulu enää ollakaan?

Neitokainen menee tarhaan opettelemaan 15.8 alkaen. Ajattelin, että ensin käytäisiin muutamana päivänä yhdessä n.3h kerrallaan, sitten neiti olisi saman ajan yksin siellä ja sitten viikko ennen mun koulun alkua vaikka 5h ja sitten kun koulu alkaa, niin sen 6-7h, mitä näyttäisi ensimmäisellä viikolla menevän koulupäiviin matkojen kanssa. En uskalla luottaa siihen, että tuosta ukkelista olisi apua, kun vaikka olen jo puolivuotta sitten pyytänyt, että tekisi syyskuun 2 ensimmäistä viikkoa lyhyempää työpäivää, kun tiedän, että se olisi mahdollista, jos hän vaan niin päättää, niin samalla tiedän, että herralle siunaantuu joku kovin tärkeä työtehtävä yhtäkkiä, kun pitäisi olla neidin kanssa enemmän.

Mammaliina: ainakin tuolla naamakirjan kuvissa olit kaunis ja onnellisen näköinen morsian :) Ja Aada oli hurmaavan suloinen pikkuneiti.

Purri: joo enmääkään maksaisi mitään jos on tavaroitaan jättänyt, vaikka oot sanonut, ettet niitä tarvii.Oma häpee. Me unohdettiin kerran vanhaan asuntoon silitysrauta ja lauta siivous komeroon ja jotakin muita hyviä siivousvälineitä, mutta annettiin asian olla, kun kerran oli oma häpee, eikä jaksettu ajatella, että oltaisiin lähdetty niitä hakemaan toisesta kaupungista. Ja onnea Pojasta!

PK-treffiristeily/ Piknik: koskas arvon naisille sopisi? Mää voisin mielelläni lähteä tuolla viikolla, mikä alkaa 18.7maanantailla, niin ihan mikä päivä tahansa kävisi näillä näkymin.

Omaa: menkat alkaa oleen nyt myöhässä, tosin raskauden jälkeen on ollut aikas pitkä kierto, ensi viikolla aion tehdä vasta testin, jos ei niitä kuulu. Koko ajan vaan aattelen, että eihän mun olo oo mitenkään raskaana oleva ja eihän se nyt 1 kerrasta voi tärpätä emoticon 
 
Thilduska: Kyl meil vaa ekasta kerrasta tärppäs tää raskaus :D :D Ja siis juu en tosiaan oo maksamassa mitää :D Ihan turhaan unelmoivat :D :D

Mut nyt pitää alkaa riehuu ton neidin kanssa, ku muuten se kolhii itteensä joka paikkaan ku yrittää syliin kavuta :D
 
Mun rahat tuli vihdoin ja viimein!!! Ja meni
No jäi kuitenkin hyvä könttisumma laskujen jälkeen, mutta nyt ei oo laskuja yhtää.
Mullekkin sopii toi treffit hyvin,mutta mä joutuisin ottamaan esikoisen mukaan, kun tulee 17.7 kotiin. Jos mies ei kattele pojan perään.
Nyt voidaan muuten perskuta rallaa hakee Aadalle ne matkarattaat!!! Omaa jee jee oloa tässä.

 
Takaisin
Top