Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Voi että...tässähän tulee ihan semmonen fiilis, että minä kans!
PRKL. Kohta vaihdetaan firmaa, mutta se sitten tarkoittaa todennäköisesti sitä, ettei lattiaa saada hiottua, kuin vasta parin viikon päästä, mikä puolestaan johtaa siihen, ettei muuttamaan päästä, kuin vasta kolmen viikon päästä...että näin.

(Huom! VIHREÄ väri)

Hymyillytti toí sun juttu tosta baari-illasta, oikea homma!
ei ollut raukka oikein tiennyt miten toimia sellaisessa tilanteessa ♥ Mutta uusiksi ehdottomasti!!
. Ajellaan ahvennanmaalle saaristossa ja takasin. N. 100-150km kahdessa päivässä, riippuen reitistä... mä olen jo nyt ihan täpinöissä, menen heti kun saan muksut petiin niin paijailemaan mun polkupyörää...
Helpotus sinällänsä vaikka suruttaakin, hänellä oli Alzheimer, joka vei ihan viimeiseen asti, eli nälkäkuolema oli. Ruma tauti!! Hautajaisia vietetään nyt ensi lauantaina, ja samana päivänä on myös anopin kuusikymppiset joten melkomoinen päivä tiedossa, sitten illalla pitää vielä pakata ja su aamusta pyörän selkään...
Hehheh! Nyt on niin kauan kun on viimeksi ollut puhetta, mutta mikäs se oli se asia mitä opiskelet?

Mummoilta on neuvoa saatu jotta teipata pitäsisi...
Saatiin eilen terassikin öljyttyä, niin passaa sitten loppukesän lämpiminä iltoina grillailla ja naatiskella. 

) Koskas sinulla on ensimmäinen ultra?
Ja mukava, että olet saanut apua pojan hoitoon!