onnea Riikka33:lle!!
kyllä toukkia on alkanut syntyä, ihanaa <3
vois tääkin toukka pikkuhiljaa syntyä [:D] vaikka onhan tässä vieä 5 päivää laskettuun.eikä mitään hätää ole.
ihana ilma ollut tänään ja taas on tullut kirppiksillä pyörittyä, eilen olin myyrmäen kirpputorilla ja tänään kävin taas mankkaalla akselissa. se on kyllä aivan loisto kirppis..me like, jäi tänäänkin yks hupparitakki ja yhet lappuhaalarit kouraan vaikka olenkin päättänyt etten enää vaatteita osta.heh..mutta ei millään raski olla ostamatta kun on niin edullisia ja ihania.[:)]
onkohan vielä jotain mitä pitäisi ostaa?! hmm..ei kai..ei mulla ole kyllä yhtään tuttia tai tuttipulloja, mutta eiköhän niitä saa kun on tarvis, passitan sitten miekkoson hakemaa.
en vieläkään ole oikein saanut sairaalakassia pakattua, en tiedä mitä sinne laittaisin..jotenkin kaikki tuntuu niin kaukaiselta, enkä osaa edes tajuta että oikeesti toukka on todella kohta täällä, ja kaikki muuttuu...niin epätodellinen olo...onkohan jorvissa langaton netti, jos sinne raahais koneen [8|]
taas hölötän täällä tyhmiä..tylsää?!?! huomenna täytyy hakea terkkarista sellasen sokeriarvo testauskone, mikä nyt onkaan jotenkin hassua tässävaiheessa, mutta koska jorvissa näin sanottiin, niin neuvolatäti soitti tänään että kun oli tiedon saanut..itse en olisi kertonut [:D]
carinat: mun mies ei suostu enää lähtemään mukaan, heh inhoaa todella niitä paikkoja. lähtee kyllä mukaan jos en saa ketään muuta mukaan..mutta siitä kyllä näkee miten kypsä se on ..
taidanpa lähteä saunaan. mukavaa maanantaita mammat ja masut